Twan Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Overwegend zonnig, maar schraal lenteweer met maxima rond 14 graden.Vannacht komen er in de zuidelijke helft van het land nog wolkenvelden voor, elders is het helder. Er staat een matige en langs de kust vrij krachtige of krachtige noordoostenwind en het koelt af tot een graad of 5. De zuidelijke helft van het land heeft in de ochtend nog te maken met wolkenvelden, maar geleidelijk lost de bewolking ook daar op en wordt het overal zonnig. Er staat een matig tot vrij krachtige en langs de kust en op het IJsselmeer in de ochtend krachtige oost tot noordoostenwind. Boven land wordt de wind in de middag tijdelijk erg vlagerig met uitschieters tot maximaal 70 km/uur. Met al die wind voelt het een stuk kouder aan dan het in werkelijkheid is. De maximumtemperatuur ligt tussen de 11 graden op de Wadden en 15 op veel plaatsen in het binnenland, maar de gevoeltemperatuur ligt toch al gauw een graad of 5 lager. In de nacht van zondag op maandag is het helder en daalt de temperatuur tot rond 5 graden. Maandag weinig verandering. Het wordt opnieuw zonnig met temperaturen tussen de 11 en 15 graden, maar er blijft ook veel wind. Er staat boven land een meest matige en aan de kust een meest vrij krachtige oostenwind, kracht 4 of 5. ---Goedemorgen Allemaal!Stiekem de draad gisteravond al geopend, want dat uurtje uitslapen op zondag laat ik me niet afpakken, zomertijd of niet... Het belooft een mooie wandeldag te worden, dus iedereen erop uit met of zonder hond! Wij in ieder geval met...Iedereen veel sterkte, geluk en plezier vandaag.Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 sorry twan, ik zie nu pas dat jij midden in de nacht al een draadje had geopend; maar omdat er op het zaterdagdraadje nog bijgeschreven was, stond dat bovenaan, en zag ik het jouwe over het hoofd. sorry dus, bedankt voor het mooie weer, ik zit binnen, maar geniet vooral van jouw wandeling. groeten van bibelle -------------------------groeten van bibelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Dag Twannemannetje van me! Ik mis je!Ik heb je raad opgevolgd, al had ik het forum niet gelezen vanochtend!Ben op bezoek geweest bij mijn hartsvriendin, wat ik de voorbije 3 jaar of zo niet meer gedaan had. We bellen wel veel, maar zien elkaar heel weinig. Nu heb ik mezelf dus opgepakt en heb ik de toch wel lange reis ondernomen (bijna 2 uur) om haar te bezoeken in haar nieuwe huisje. We hebben Thais gegeten en hebben 2 keer een heel end gewandeld. En nu voel ik me helemaal rozig, hihi. Van de buitenlucht! Ben eigenlijk een plattelandsmeisje, maar woon al bijna 23 jaar in de stad, dus word ik wat duizelig van frisse lucht. 't Was een fijne dag en ik ben blij dat ik mezelf de laatste tijd dwing om meer buiten te komen. Dat is een van de 'leefregels' die ik voor mezelf bedacht heb, met dank aan Rosie. Vorige week zaterdag met vrienden naar de kermis geweest, deze week bij de buurman langs geweest, de week daarvoor bij mijn zus en tante langs geweest... Zulke dagjes doen me goed, al voel ik me daarna wel eenzamer als ik weer thuis ben...Morgen ga ik even poolshoogte nemen in een sportschool hier in de buurt die ik toevallig ontdekte. Heb ik beloofd aan iemand die me lief is om mezelf een beetje te dwingen. Maar ik doe het ook voor mezelf. Ik wil geen te mollige, uitgezakte vrouw van 40 zijn. Doe mij maar een sixpack! Hahaha! En ik heb het over de buikspieren, beste forumgenoten!Liefs,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden