bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 hè. lekker zo, mijn hunkerbrein was even stil, nu nog even een klusje doen, ik kom straks nog even terug, maar blijf zolang nog wel ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Moeilijk , dat borduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 oefening baart kunst, en je hebt een mooi randje gebaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Niet allemaal te gelijk........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 het is bijna elf uur, het was een lange en emotionele dag, ik geloof dat ik maar eens naar bed ga (alleen, zonder latman, maar ook zonder gremlins, en dt is het belangrijkste, het is me gelukt vandaag, ik ga hem nog maar even mailen en dan pitten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Welterusten Bibelle, slaap lekker zonder latman en Gremlins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Iedereen welterusten, ik ga naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Niet snurken Marieke, want dan wordt de buurvrouw kwaad.Ik ga ook slapen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 OH, wat zijn de nachten lang, als je niet kunt slapen.Ik probeer het weer, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Nog even en dan open ik een dagdraadje.Ik kan echt niet slapen en de :clock:loopt maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Mijn man kan ook niet slapen en zit beneden,allemaal spanningen,Maar eens zal ik slapen als Doornroosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden