bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 ik heb oorspronkelijke berichtje verplaatst naar de andere dagdraad, alleen hangt het bericht joann nu een beetje los. het is net als met drinken: je kunt veel herstellen, maar niet alles. ik zal er mee moeten leren leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 @joann, ik had je moeder kunnen wezen........ raar idee, maar wat lief dat je me zo'n groot compliment hebt gegeven. ik heb 21 jaar gedronken, dus je hebt nog alle kans om langer droog te zijn dan ik. ik heb de alcohol gebruikt om dit leven vol te houden, en ben nu pas -wel wat laat, vind je niet- tot de conclusie gekomen dat dit geen goede manier is; in het begin leek het wel zo, maar het was toch wel 'een beetje dom'.sterkte met je zieke kiddy, ik hoop dat het snel opknapt, sterkte met de extra was, en zo. jij zult ook wel niet hebben kunnen uitslapen. maak er toch ook maar wat van. (en val je halverwege de dag ook in slaap... doe dat dan maar op mijn schouden, snurken we samen een poosje weg.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hoi Bibelle,Je zou inderdaad mijn moeder kunnen zijn......de mijne is namelijk net zo oud als jij!Alleen is zij meer een geranium-type......met borrel,en dat voorbeeld wil ik liever niet volgen....Uitslapen was er inderdaad niet bij vandaag, maar gelukkig heeft mijn hubbie late dienst...dus begon de ochtend samen( en dat scheelt hier een boel)...Maar het is maar goed dat we virtueel kletsen...........de wallen onder mijn ogen....oei oeiEn als je straks een hoop gesnurk hoort.........dan heb ik toegegeven aan mijn vermoeidheid,lekker met mijn hoofd op jou schouder....wel in het zonnetje he..!Jij ook sterkte vandaag met alles wat moet...ondanks je korte nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden