CPAS Geplaatst 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Moesje,Ik viel ook altijd in slaap bij de kinderen.Soms kwam mijn man me wel wekken om naar bed te gaan.Zo nu weten je collega's en je leidinggevende tenminste dat ze je niet moeten overvoeren met taken.En wat de leidinggevende zal opgevallen zijn, dat je toch NEE durft te zeggen.Ik vind het knap van je.Je groeit.Nu zeg ik echt welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 19 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Dank je en trusten Corinne, jij doet het ook heel goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 19 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Tja Beatrix....laten wij maar (weer) gaan slapen:DIk wens u allen een welverdiende nachtrust!!Misschien dat koninklijke hoogheid nog wil afsluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 19 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2007 Oke, ik zie dat de bode dat nu moet doen....Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden