rakker Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Bedankt CPAS en Lindi, had zo vlug nog geen antwoord verwacht. CPAS, of moet het Corinne zijn (wat is gebruikelijk?) , heb de moderator al een seintje gestuurd, niet dat het mij direct zo veel uitmaakt, ik ben al een poosje bij tactus, en sàvonds bij Intact, en heb daar geleerd open te zijn. Mischien, om mee te beginnen, iets te spontaan, maar ja... Groetjes, rakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Wel ja Rakker, je moet er toch rekening mee houden dat de hele wereld je zo kan kennen.Kom ons vergezellen onder de draad van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst 28 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2007 Hai CPAS, bedankt voor jou advies, zal wel dus even niet inzenden, ik heb nl. nog geen moderator.De bijdragen gelezen, hoor veel over AA, maar ik ben wel benieuwd hoeveel er bij Intact van tactus zitten. Schijnt heel anders te zijn als AA.Goed weekeind, iedereen!!! Rakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden