sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Doe mij dan maar een dipsaus, alhoewel een dip ook niet altijd fijn is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Waarom niet een overheerlijk ADB sausje?Vegetarisch en gezond.Appelcompote, druifensap en banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Bibelle,Kostbaar, nee, ik voel me vandaag meer als een lap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Maar 't Is wel een lekkere saus, Echt waar. Om je vingers bij af te likken. Maar ja, er zitten geen hersenen in. En is ook ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 voorstel voor een compromis: een kostbare lap, corinne? zacht fluweel of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 vast heel aaibaar, dat wel, corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 OL Bibelle,een flanelllen lap dan, dat is zacht en warm, en laat zich goed wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 mmmmmmmmmm, corinne, ik had als kind flanellen lakentjes, heerlijk zacht. een goede herinnering, en tegelijk krijg ik gelijk ook zin om naar bed te gaan. morgen ga ik een dagje uit met studievrienden, dus kan ik beter fit zijn. stel je voor dat het glad is, of veel files, het is hartje nederland, dus ver rijden over de drukste wegen van het land. vroeg op, en nu dus maar onder de lakentjes (geen flanel).slaap lekker corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 en slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Fijne dag morgen Bibelle, voorzichtig rijden dan.Allen truste, mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Bibelle,Slaap lekker. En veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik wens jullie ook welterusten en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Charlie,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik heb net het boek uit: Er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun.Ben er gewoon een beetje naar van.Het is ook geen boek om net uit te hebben als je moet gaan slapen, maar ik kon niet stoppen met lezen en wachten tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Hoi Marion,Dus nu zit je even bij te komen van dat boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Voor mijn doen vroeg, maar ik ga naar bed.Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden