Spring naar bijdragen

maandag 7 mei 2007


joann

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dag allemaal,
voor het werk moest ik even op internet zoeken, en van het een kwam het ander, en nu is het al over half twaalf. hándig als je morgen vroeg op moet; maar dat gebeurt me wel vaker als ik alleen ben, dan heb ik nooit zo'n zin om in bed te kruipen. hoe ouder hoe dommer, dus. en dat terwijl ik me had voorgenomen om verder geen roofbouw meer te plegen om mijn lijf. het moet nog zo'n 20 jaar me als het kan. kortom, ik zeg welterusten en tot morgen.
veel liefs van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne ,
het zal zoals een orkaan zijn het ondekken van je eigen nuchtere ik .
mijn eigen begin pppffff het was een moeilijk begin de eerste keer toen ik stopte .
op jonge leeftijd kreeg ik regelmatig te horen dat mijn vader het liever in de open hard zou gedaan hebben als in mijn moeder , dus gevoel van niet gewenst
op 33 jarige leeftijd werdt ik nog altijd vergeleken met een drol die waren zelf nog beter als hun eigen kind en ik geloofde het allemaal .
vandaag de dag weet ik dat er geen drol voor de spiegel staat maar een mens welke het waard is hier rond te mogen lopen op deze aardbol .
soms zijn er nog momenten van mij minder te voelen maar nuchter zijnde is er een nieuwe wereld voor mij open gegaan onder andere die van mijn eigen graag te zien , en indien ik er al eens aan twijfel is er wel altijd een mens die het anders zegt .
nuchter worden is voor mij als een orkaan vol uitbarstingen van gevoelens welke ik vroeger nooit ervaren heb , mooie emoties maar ook mindere
maar nuchter zijnde kan ik die vulcaan wel aan :-))
groetjes blacky
slaapzacht aan alle adb´ers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goeie gelegenheid, Blacky, om nu eens iets te zeggen tegen iedereen op het forum.

Ik ben blij dat ik hier zoveel lieve mensen heb ontmoet en met de steun die ik van jullie heb ondervonden en nog ondervind en nog zal ondervinden.
Ik zou jullie niet meer willen missen. Ik ben van jullie gaan houden.

Allemaal een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...