stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Knuf, da's al weer een poosje geleden als ik me niet vergis?Ik bedoel dat ik je hier gelezen heb maar ook dat je écht zo'nlast van trek had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik ben hier door omstandigheden de laatste tijd niet meer geweest, ik las wel nog veel maar kon me er niet toe brengen om ook zelf te schrijven! Ik heb niet alle draadjes gelezen maar soms hier en daar er wat uitgepikt!! Ik mis bepaalde mensen hier maar heb ook gezien dat er al wat nieuwen zij die een echte meerwaarde zijn voor het forum!! Wel wat jammer van het beetje onrust de laatste dagen door een botsing van verschillende meningen!! Iedereen schrijft en interpreteert iets op een andere manier! Niemand is alwetend en heeft de wijsheid in pacht!! Wees lief en verdraagzaam voor elkaar, iedereen heeft het soms moeilijk!! Zoals ik nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Francesca,Even terzijde: wat is een bloemkool behalve een groente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Stientje!!Ja, is een hele poos geleden dat ik er zo'n last van had!! Ik weet wel de hoofdreden ervan maar heb het blijkbaar moeilijker vandaag om het van me af te zetten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, er is gisteren ook wel erg veel geschreven. Ik ben er maar mee op gehouden met lezen, had een late dienst gehad en daar was geen beginnen aan.Werk jij ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Sorry,Moest even mijn piano vrijgraven, mijn dochter wil spelen. Maar ja, nu gaat ze eerst een pianoboek kopen met disneymuziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Een bloemkool is gewoon een bloemkool. Die ligt al een paar dagen in de koelkast en die ga ik klaarmaken. Vandaar mijn afspraak met een bloemkool. En nu ben ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik moet maandag weer starten met m'n reeks nachtdiensten!! Zal wel even lastig zijn, denk ik!! Straks komen m'n kinderen thuis van school en haal ik de kleintjes uit bed, dan zal ik wel weer afleiding genoeg hebben ook al is die drukte ook wel een vroegere valkuil van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 En nu blijkt dat ze ook even eerst naar pianoles moet.Kan ik hier in alle rust keuvelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Maak ze lekker klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Je zou toch zeggen dat je het met vier kinderen druk zat hebt en dan niet de gedachte aan gremlins heb?Of is het juist voortijds tot je de kinders weer allemaal thuis of uit hun bedjes zijn?Hoe gaat het met ze, hebben ze nog nadelige effecten ondervonden van het hectische gebeuren met hun mama? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja de stress rondom al dat grut.Die wil dit, die wil dat. Moeten ze weer eten, willen ze een spelletje doen terwijl jij wat te eten wil maken of zo.Blij dat de mijne al groot zij, hoewel dan heb je weer andere dingen ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, ik geloof dat ik je nog wel even bezig kan houden zo. Heb nog veel meer vragen hoor, hi,hi,hi Zeg het maar als je weer in de startblokken moet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Stien hoe is het met jou?Ik denk dat ze zit te typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Vraag maar raak, stien, lang geleden ook, hé!!De kindjes hebben niet zo'n last gehad van het hele gebeuren, ze werden steeds door m'n moeder of schoonmoeder opgevangen en daar hadden ze een pezierig verblijf!! Het weg en weer lopen naar het ziekenhuis om mij te bezoeken was wel wat meer rompslomp!!M'n valkuil vroeger was net na die grote drukte van kindjes die thuis komen, kleintjes uit bed, verversen, eten geven... Huiswerk met de groten..enz.; Bergijp je! Als het dan eindelijk wat rustiger werd had ik zin in m'n 'ontspanningsje'! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, zat net te overdenken. Dat laatste berichtje over kinderen klonk mij wat heel erg negatief in de oren. Vandaag een dag om achter het behang te plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, dus de grote valkuil moet ook nog komen. Nu je dat weet kun je je er op voorbereiden, leg de strijk maar klaar! Vervelend werk, maar jou strijkmand is vast altijd wel gevuld. Dat kun je ook doen waar de kinderen bij zijn. toch?Je hebt toch maar grote steun aan je ouders en schoonouders dat wordt een héél grootse Oma, moederdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Die valkuil moet nog komen, ja, maar ik ben er steeds op voorbereid!! Ik ga dan meestal lekker een half uurtje in bad terwijl m'n man de kindjes bezig houdt!! Lekker ontspannen met een boekje in bad, heerlijk!!M'n strijkmand lijkt maar niet leeg te raken alhoewel ik vandaag voor ik op het forum kwam ook al gestreken had!! Ik heb al de ganse dag wat moeite, raar, hé, na zo'n tijd!!En ja, m'n ma en schoonma zullen zeker in de bloemetjes gezet worden maar dat doe ik zowiezo al, hoor!! Het hoeft daarom niet op een speciale dag te zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Nee, hoor, Stien,Ze zijn lief.Ik dacht toen vast aan een ander moment.Ik zit hier ondertussen ook een vervelend klusje te doen voor mijn dochter. De broekspijpen van een nieuwe broek zijn te lang, dus die zit ik te verkorten. Maar het is een zwarte broek en dan zie ik niet zo goed met dit sombere weer. En ze wil die straks aan als ze naar de turnclub gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, jouw mannetje is goud waard!!! Je kunt niet eens de fout ingaan vandaag Want na het bad ga je zeker nog even voor slapen of doe je dat nooit?Nou ik wel hoor. En als je mannetje thuis is wordt je vast in de gaten gehouden, bovendien moet je het nachtleven in en dat is al zwaar genoeg zonder Jan er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik hou niet van strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, de zwarte eenvoudige gympakjes is zeker "uit", hebben ze tegenwoordig lange broeken aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuf, ik lees weer niet goed. Je gaat maandag pas het nachtleven in, maar toch, hetmannetje is er voor je. Weet je ik raak nog al eens in de war met onze koppies, scroll ik terug en dan denk ik dat ik het geschreven heb. Maar ik heb ze nog wel op een rijtje hoor, drink heel veel thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, je klinkt niet vrolijk. Als het de kinderen niet zijn dat ben je het zelf.Probeer voor jezelf eens iets te benoemen dat héél slecht ging vandaag en daar dan tegen overstellen iets dat juist héél erg goed gegaan is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Stien,Nee, mooie turnpakjes zijn nog steeds in, maar niet saaie zwarte. Allemaal met mooie tekeningen en eventueel gepimpt.Voor wedstrijden heeft ze natuurlijk het clubpakje.Die broek wil ze aan om er naar toe te fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden