Spring naar bijdragen

vrijdag 11 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben hier door omstandigheden de laatste tijd niet meer geweest, ik las wel nog veel maar kon me er niet toe brengen om ook zelf te schrijven! Ik heb niet alle draadjes gelezen maar soms hier en daar er wat uitgepikt!! Ik mis bepaalde mensen hier maar heb ook gezien dat er al wat nieuwen zij die een echte meerwaarde zijn voor het forum!! Wel wat jammer van het beetje onrust de laatste dagen door een botsing van verschillende meningen!! Iedereen schrijft en interpreteert iets op een andere manier! Niemand is alwetend en heeft de wijsheid in pacht!! Wees lief en verdraagzaam voor elkaar, iedereen heeft het soms moeilijk!! Zoals ik nu....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet maandag weer starten met m'n reeks nachtdiensten!! Zal wel even lastig zijn, denk ik!! Straks komen m'n kinderen thuis van school en haal ik de kleintjes uit bed, dan zal ik wel weer afleiding genoeg hebben ook al is die drukte ook wel een vroegere valkuil van mij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou toch zeggen dat je het met vier kinderen druk zat hebt en dan niet de gedachte aan gremlins heb?
Of is het juist voortijds tot je de kinders weer allemaal thuis of uit hun bedjes zijn?
Hoe gaat het met ze, hebben ze nog nadelige effecten ondervonden van het hectische gebeuren met hun mama?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag maar raak, stien, lang geleden ook, hé!!

De kindjes hebben niet zo'n last gehad van het hele gebeuren, ze werden steeds door m'n moeder of schoonmoeder opgevangen en daar hadden ze een pezierig verblijf!! Het weg en weer lopen naar het ziekenhuis om mij te bezoeken was wel wat meer rompslomp!!
M'n valkuil vroeger was net na die grote drukte van kindjes die thuis komen, kleintjes uit bed, verversen, eten geven... Huiswerk met de groten..enz.; Bergijp je! Als het dan eindelijk wat rustiger werd had ik zin in m'n 'ontspanningsje'!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, dus de grote valkuil moet ook nog komen. Nu je dat weet kun je je er op voorbereiden, leg de strijk maar klaar! Vervelend werk, maar jou strijkmand is vast altijd wel gevuld. Dat kun je ook doen waar de kinderen bij zijn. toch?
Je hebt toch maar grote steun aan je ouders en schoonouders dat wordt een héél grootse Oma, moederdag! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die valkuil moet nog komen, ja, maar ik ben er steeds op voorbereid!! Ik ga dan meestal lekker een half uurtje in bad terwijl m'n man de kindjes bezig houdt!! Lekker ontspannen met een boekje in bad, heerlijk!!:D
M'n strijkmand lijkt maar niet leeg te raken alhoewel ik vandaag voor ik op het forum kwam ook al gestreken had!! Ik heb al de ganse dag wat moeite, raar, hé, na zo'n tijd!!

En ja, m'n ma en schoonma zullen zeker in de bloemetjes gezet worden maar dat doe ik zowiezo al, hoor!! Het hoeft daarom niet op een speciale dag te zijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hoor, Stien,

Ze zijn lief.

Ik dacht toen vast aan een ander moment.

Ik zit hier ondertussen ook een vervelend klusje te doen voor mijn dochter. De broekspijpen van een nieuwe broek zijn te lang, dus die zit ik te verkorten. Maar het is een zwarte broek en dan zie ik niet zo goed met dit sombere weer. En ze wil die straks aan als ze naar de turnclub gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, jouw mannetje is goud waard!!! Je kunt niet eens de fout ingaan vandaag :P Want na het bad ga je zeker nog even voor slapen of doe je dat nooit?
Nou ik wel hoor. En als je mannetje thuis is wordt je vast in de gaten gehouden, bovendien moet je het nachtleven in en dat is al zwaar genoeg zonder Jan er bij. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, ik lees weer niet goed. Je gaat maandag pas het nachtleven in, maar toch, hetmannetje is er voor je. Weet je ik raak nog al eens in de war met onze koppies, scroll ik terug en dan denk ik dat ik het geschreven heb. Maar ik heb ze nog wel op een rijtje hoor, drink heel veel thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...