charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 mannenvrees, Stien???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Je gaat hartstikke goed trouwens, NB!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Vrees voor; grote mannen, grote honden, grote menigten, grote hoogten, grote diepten, grote......Ik ga te bed, truste voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik ook truste. Was weer fijn even zo op het forum, lang niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Welterusten ladies!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Stien,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Moesje,Lieve meid, zulke dingen gebeuren vooral als de drank in de "vrouw" zit. Neem het je zelf niet kwalijk, je bent een mens. Volgens mij komt het wel goed met je. Toch wil ik iets met je delen; als je nu realiseerd dat je te veel drinkt probeer dat dan nu te overwinnen.Voor jezelf. Kinderen zijn niet dom maar die van jou zijn nog jong. Je hebt nog de mogelijkheid om het tij te keren.Ferry,De moderator was mij te snel af dus ik weet niet wat er in je bericht stond. Maar het was vast niets leuk.Sterkte!Charlie,Ja, ik heb in Engeland gewoont. De eerste drie jaar waren afschuwelijk daarna heb ik het er ontzettend naar mijn zin gehad. Ik heb begrepen dat veel mensen de eerste jaren moeilijk vonden. En dan gaat er een knop om. En ja, ik ben docente Engels. En dat zou ik in Engeland niet kunnen doen. Toch mis ik het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Beetje jammer dat Ferry's waarschuwing weggehaald is, misschien omdat hij een naam noemde?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Nu zit ik alleen............:$ Dan ga ik ook maar afsluiten. Welterusten allen en morgen gezond weer op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoi Charlie,Je zit niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Even kijken waar dat bericht van Ferry ook alweer stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ja, er staan nu alleen maar sterretjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ja, beetje jammer he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Anjo,Wat ben je lief om Moesje te troosten met die lieve woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Anjo,Ik heb je ook een pb'tje gestuurd, dan ben je een beetje beter op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 He, Charlie ,Jij hebt er nu al 6 weken opzitten he, en het gaat goed.Op welke datum was je gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik ga even in de keuken roken.Over 5 min ben ik er weer ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Voor mijn doen nog vroeg, maar ik ga ook slapen.Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden