Twan Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Eerst nog vrij zonnig. Toenemende kans op enkele (onweers)buien.De dag begint fris. Het is aanvankelijk zonnig, hoewel er in het oosten en zuidoosten al enkele wolkenvelden zijn. In de loop van de ochtend neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk verder toe. In de loop van de middag en avond neemt vooral in de westelijke kustprovincies de kans op wat regen toe. Verder landinwaarts kunnen zich enkele regen- of onweersbuien ontwikkelen, er is daarbij met name in het oosten ook kans op hagel en windstoten. Het wordt in het westen rond 17 graden, landinwaarts ligt het kwik tussen de 20 en 23 graden. Er staat maar weinig wind maar in de loop van de middag neemt de wind van het zuidenoosten uit toe en wordt oost tot noordoost en matig, kracht 3 of 4. Komende nacht is het vooral in het westen bewolkt. Mogelijk valt daar ook nog wat regen of een laatste onweersbui. Elders klaart het wat op en is er met name in de zuidoostelijke helft kans op mist. Het minimum ligt rond de 13 graden. In de loop van de nacht neemt de wind van het zuidoosten uit af en wordt zwak en veranderlijk maar langs de kust neemt de wind dan juist toe en wordt noordoost en (vrij)krachtig, kracht 5 of 6. Overdag is er dan een wisselende hoeveelheid bewolking. In de ochtend zit de bewolking vooral in de westelijke helft maar het blijft op de meeste plaatsen droog. In de middag is er overal af en toe zon maar vooral in het (zuid)oosten neemt de kans op een (onweeers)bui toe. De middagtemperatuur ligt tussen de 17 graden aan zee en mogelijk nog 25 in het (zuid)oosten van het land. De wind is aanvankelijk zwak en veranderlijk, langs de kust noordoost, kracht 5 of 6. Doch draait in de loop van de middag de wind van het westen uit naar het noordwesten en neemt toe tot matig, kracht 3 of 4, aan zee vrij krachtig, kracht 5. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Twan,Bedankt voor je weerbericht.Hier is het nu zonnig met een blauwe lucht met hier en daar wat wolkenslierten.De temperatuur is stukken aangenamer dan gisteren, maar er is ook veel minder wind.Hopelijk blijft dat nog zo en en blijft het ook lang genoeg droog, want ik droog mijn wasgoed graag buiten, dat ruikt zo lekker.Allemaal een goede middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik zit nu al een jaar op het forum maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Waar is iedereen?Dank je wel voor jullie medeleven, er zijn twee overeenkomsten mijn schildklier en stress.Ik probeer niet te krabben maar wrijf wel met een doekje. Ook niet goed natuurlijk maar anders wordt ik helemaal gek.Ik heb net zitten grinneken om de draad van gisterenavond. Tja Charlie, je moet ook heel voorzichtig googlen.Visje,Ik miste je al. Zo jammer dat je teruggevallen bent maar dat overkomt bijna iedereen. Ik denk maar zo, het heeft ook tijd gekost om verslaafd te raken dus andersom zal het ook wel werken. Plus dat ik denk dat gremlins neurologisch gestuurd zijn. Vallen is pijnlijk maar als je gewoon weer opstaat is er geen man overboord.Wij zijn er voor je, hoor. Zolang je achter je computer zit ben je in ieder geval niet aan het drinken.Charlie,Ja, ik vind het niet leuk dat poppedeintje zo ver weg woont. Ze is nog zo jong dat je elke keer op nieuw moet beginnen. Ik heb bijzonder veel ruimte voor haar nu wat ik niet had voor mijn kinderen. Anders in ieder geval. Je kent het vast.Maar mijn dochter is bijzonder gelukkig in Engeland. En verhuizen zit er niet in. Niet dat ik niet zou willen.Ik had het daar uiteindelijk ontzettend naar mijn zin maar ik geef Engels:angry:En er moet brood op de plank komen.Ik ga door een bozigheid stage. Ik ben ietwat boos op alles en iedereen. Ik ben op een plaats gekomen waar ik probeer het verleden, het verleden te laten maar helaas gaan de mensen om mij heen niet met mij mee. Op zich heel begrijpelijk. Maar niet helpend, we leven in het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoi Anjo,Sneu dat je nu met die twee rotdingen zit opgescheept, maar je komt er vast doorheen.Ja, ik vond het hier ook zo rustig vandaag, dat ik uiteindelijk maar uitlogd had en nu zit een programmaatje al een uur mijn PC op te ruimen. Tot ik zag dat eindelijk iemand eens wat schreef, jij dus.Ik kan me zo voorstellen dat het naar je gevoel lang duurt voor je je poppedijntje weer in de armen kunt sluiten en dat ze dan weer veel veranderd is. Zo gaat dat op die leeftijd bij kinderen. En ja je kunt je niet opsplitsen en je moet inderdaad de kost verdienen anders kun je niet eten.Maar des te leuker zal het zijn als ze weer hier is.Blijf maar groeien en geef het verleden de plek die het verdient, je kunt het niet wissen, maar wel een plek geven. Die anderen zullen uiteindelijk wel volgen. Wijs ze de weg door je gewoon naar het heden en de toekomst te richten. Het is uiteindelijk jouw leven. Een lekker ADB leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ik vraag me echt af waar iedereen is.Het lijkt hier wel een woestijn i.p.v. een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoi Marieke,Ik heb lekker uitgeslapen. Vandaar dat je me om 11 uur nog miste.Ik typ ook blind, maar ik moet altijd even nakijken of ik geen azerty aanslagen heb gemaakt.Piano vind ik nog altijd leuk. Om te luisteren is harp heel mooi. Wat ook heel leuk is en verassende resultaten opleverd is improviseren met verschillende instrumenten. Gewoon een situatie in gedachten nemen en daarom mijmeren. Dat doe ik wel eens met mijn pianodocente annex vriendin annex muziektherapeute. Hier zit ik om de haverklap naar buiten te kijken omdat mijn wasgoed buiten hangt. (De wassen van gisteren zijn allemaal droog). De was die nu in de machine zit, zal ik straks maar in de wasdroger doen. Het kan niet droog blijven.Ik heb daarstraks een aanval van gremlins gehad, maar ik heb ze weten weg te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoi mensenik durf het bijna niet te zeggen, maar manlief ging vanmorgen al vroeg naar Beverwijk, de zwarte markt, ik werd 10 uur even wakker, lekker stukje gelezen enz.Me nog heel even omgedraaid, zie ik opeens een hoofd boven me, manlief, die vertelde dat het al half 4 was..........Anjo, wat ik niet zo goed begreep, heb jij ook in Engeland gewoond?? En je geeft engelse les??Mijn dochter was ook "juf", bij de kleuters, tot ze klein manneke kreeg, toen is ze gestopt met werken omdat ze niets wilde missen van hem. En nu nummer 2 op komst natuurlijk....maar ooit wil ze wel weer parttime gaan werken hoor.En tja, dat mensen niet mee willen naar een nieuw heden voor ons, eens een dief altijd een dief, zeggen ze toch altijd??Zelf trek ik me daar niet te veel van aan, ben lekker wat egoistisch geworden, denk lekker aan mezelf, ben tevreden hoe het nu gaat, wat anderen zeggen of denken kan me geen reet schelen!Maak er verder nog een leuke droge dag van allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Was ik nou gisterenavond maar gewoon thuis gebleven......en met jullie op de pcgaan schrijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Hoezo Moesje???ja, je hebt wel heel wat lol gemist........hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 En jawel, het regent hier.......gelukkig is het binnen droog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ach ja Charlie.....ging dus mis met mij gisterenavond....de stad in .....wijn gedronken.......en de rest ach....ik ben boos en verdrietig.Kan nu alleen maar janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Charlie,Even omgedraaid noem jij dat! Een gat in de dag slapen is dat. Ben je je al aan het voorbereiden op de nieuwe nachtdiensten? Of had je het gewoon nodig?Ligt natuurlijk aan dat afwisselend ritme door je werk.Hou het verder droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Och Moesje, Wat jammer dat je zo uitgegleden bent, maar je raapt je nu wel weer bij mekaar he. Kom op, blijf nu niet bij de pakken neerzitten. Wat gebeurd is, is gebeurd. Leer ervan en knok nu gewoon door. Je kunt het, dat heb je al bewezen.Kop op.En blijf vanavond maar gezellig bij ons. Hier een knuffel om je te troosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 ja....ik voel me waardeloos... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ach lieve Moesje toch!!Je bent helemaal niet waardeloos, maar gewoon een mens van vlees en bloed.Dat wij nu toevallig het etiketje "alcoholist" hebben......Ja, het is jammer dat je uitgegleden bent, maar kop op, gewoon uitjanken en opnieuw beginnen!!!Liefs!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ach Corinne, ik zal het nodig gehad hebben, zullen we maar denken...hahaha, wel lekker hoor, zo is een druilerige, saaie zondag vlug voorbij, tenminste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Moesje; Even bijlezen en hapje eten. Laterrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Corinne en Charlie, lief jullie woorden.....ach jullie zullen het ook wel kennen...dat je je een dweil voelten denkt, wat ben ik toch een sukkel.ik ga nog snel even peuken halen...kindjes komen zo...Ben mezelf even zat...ik weet, morgen is het wel weerwat beter, nu kan ik mezelf alleen maar een zwakkeling vinden.oh....ex belde net tussendoor, ze komen weer eens later, voorspelbaar...Kom zo weer terug..liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Ja, en ondertussen kon je niet op staartjes en pootjes trappen.Hebben ze er een dolle boel van gemaakt terwijl je sliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Uh, ja............wat een troep maken die schooiertjes.........Een Amerikaanse en Chinese chirurg scheppen op over wat de moeilijkste operatie is die ze ooit gedaan hebben. De Amerikaan: "De hersentransplantatie was niet zo makkelijk..." Waarop de Chinees antwoordt: "In China is het trekken van een kies het moeilijkst." Vraagt de Amerikaan: "Waarom zeg je dat?" Zegt de Chinees: "Nou, in China moeten wij allemaal onze mond dicht houden, dus een kies wordt anaal getrokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Moesje,Je bent geen zwakkeling. En iedereen laat wel eens een steekje vallen.Kom straks hier terug je verhaal doen, uithuilen enz.Als straks de kleintjes weer bij je zijn, voel je vast weer beter.En maak je nu niet boos op je ex, die was er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Charlie!!Wat een oma ben jij, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Lief dagboek, . 11 Januari - Heb mn nieuwe sjaal teruggebracht naar de winkel, was veel te strak. . 5 Februari - Ben ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen? Zucht, die passen toch nooit in de typemachine!! . 8 Maart - Voelde me trots...M'n puzzel van 100 stukjes was na 6 maanden af! Er stond 2-4 jaar op de doos!!!! . 10 April - Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring!!! . 8 Mei - Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest paste niet bij in de fles van de ranja. Van die instructies klopt ook geen barst!!!! . 25 Juli- Heb een wedstrijd borstcrawl verloren met zwemmen. Kwam er later achter dat alle andere deelnemers vals speelden. Ze gebruikten allemaal hun ARMEN!!!!! . 5 Augustus - Heb mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui. Uren op de wegenwacht gewacht. Auto van binnen helemaal nat geworden, omdat het zonnedak open stond. . 23 September- 3 weken op het hondenuitlaatterrein gestaan met de hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN NIET ZO!! . 5 Oktober - Haat M &M's.....stomme dingen kun je bijna niet afpellen. . 8 November - 4,5 dag kalkoen gebraden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed, want het smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart. . 7 December - Kon 112 niet bellen....."duh".....stom nummer ook, iedereen weet toch dat er geen "11" knopje op een telefoon zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Charlie,Zuig je die nu even uit je duim?Om in een deuk te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2007 Charlie, ik heb mijn vergiet terug gebracht naar de winkel, er zaten allemaal gaatjes in.Ik heb de hele dag in bed gelegen,ontzettend last van mijn blaas en nieronsteking en ontzettend moe, maar ik kan morgen eindelijk tercht bij de internist.Moesje, een zwaluw, maakt nog geen zomer, een misstap maakt nog geen waardeloos mens van je.Ik vind dat je het hartsikke goed doet, Tja en als de kindjes er niet zijn, dan is gewoon je valkuil groter.Kom op, je kunt trots op jezelf zijn, zoals je het allemaal doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden