Spring naar bijdragen

woensdag 23 mei 2007

luciene

Aanbevolen berichten

met mezelf bezig zijn........

ook weer zo'n herkenbaar thema op deze dagdraad, want dat geldt ook voor mij. en als ik niet met "mijn" adb bezig ben, dan met de dood en het verdriet van mijn zusje. en jullie horen alles maar aan, en reageren zo lief en begrijpend.

oké, we doen het dus allemaal in meerdere of mindere mate, maar ik heb niet het gevoel dat we egoïstisch zijn. we helpen elkaar ook om met onszelf weer eenstapje verder te komen. zo ervaar ik het tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bibelle,

Wat doortrapt, een flesmondwater gevuld met... op de wc op je werk. En niemand anders natuurlijk die eraan kwam.

Je vond en vindt nog steeds dat je kilo's te zwaar bent. En nu gaan ze eraf door niets te doen alleen maar die drank laten staan. Heerlijk toch. En van het uitgespaarde geld kun je een hele nieuwe garderobe aanschaffen.

Aan allen die nu naar bed toe gaan, alvast een hele goede gezonde nachtrust toe gewenst gevuld met de allerprettigste dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@corinne: failliet, ha ha, dat zal het wel zijn denk ik, had ik nog niet aan gedacht, en het waren zulke aardige mensen, ik kocht ook elke keer daar een andere soort alcohol, en hopen andere overbodige boodschappen, om de alcohol te "verdunnen": waspoeder, wc-papier, elastiekjes, en dergelijke, als het maar lang houdbaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@corinne:
ik 7 kg kwijt, en mijn computer 7 GB aan overbodig bewaarde spullen. had ik maar een goede secretaresse, ik bewaar veel te veel en veel te rommelig uit angst dingen kwijt te raken. maar ook daarin komt nu meer structuur! ik leer het vast nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle,

Dat kan wel kloppen, op mijn werk kwamen ze weleens bewonderend staan kijken, zonder dat ik het wist.
Totdat ik opschrok en letterlijk van de schrik naast mijn stoel sprong en een 5 tal minuten nodig had om mijn hart weer in een normaal ritme te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@allemaal:

dit halfuurtje duurde drie kwartier. (ik neem er nog eentje, en dan wordt het toch weer meer, waar ken ik dat toch van.... haha)

ik ga de spullen voor morgen vroeg klaarleggen en dan naar bed. welterusten allemaal! slaap lekker, groeten van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij hebt voorlopig nog voldoende in voorraad.

Structureren van je bestanden krijg je vast onder de knie. Je moet gewoon van tevoren goed nadenken over de indeling. Die moet logisch zijn. Je kunt het best met al je nieuwe bestanden beginnen, bevalt het, dan kun je je oude bestanden gaan uitzoeken en naar de meest geschikte plaats verplaatsen. Let wel op dat je de definitieve versie houdt.
Voordat je aan de slag gaat met wissen, kun je het best een backup maken. Voor het geval je te voortvarend gaat opruimen.

We zijn nu enige overgeblevenen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor de tips...
Ik ben in slaap gevallen bij de kids.
Heb idd de wond wel even verbonden met brandzalf en gaas, morgen maar even weer zien.
Heb vorig jaar een gigantische ontsteking gehad door een heel klein brandwondje aan de
arm (rode strepen op de arm). Dus daar heb ik niet weer zin in.

Ik heb dus ook niet alles gelezen, dus knuffel voor iedereen!
Ga weer in mn nestje....

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...