Spring naar bijdragen

woensdag 23 mei 2007

luciene

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@luciene: ik schoot helemaal vol toen ik je bericht las over wat men zou zeggen op mijn begrafenis. kortgeleden heb ik plotseling afscheid moeten nemen van mijn zusje, en toen hebben heel veel mensen gesproken op de begrafenis. toen dacht ik ook: wat zouden ze bij mij zeggen? nu ben ik op de weg terug, al wist bijna niemand hoe ver ik van het padje af was. ik hoop nog zo'n 20-30 jaar mee te kunnen, maar daarna hoop ik op veel droge grafredes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle,

Jij bent toch niet oud.
Dus nu ga je structureel 's ochtends en 's avonds even meedoen bij ons.
Gezellig, want 's ochtends zijn er nooit zoveel mensen als 's avonds.

Pip,

Hebben de kinderen die naam bedacht omdat jij zoveel smoezen had om nog een glaasje te nuttigen?
Ik vind het een leuke naam.
Wat yoga betreft, denk ik dat ze zelfs DVD's hebben, kun je kijken en doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, dus dan heb ik het inderdaad voor krentenbaard gekregen. Dat is toch impetigo? En ik denk ook dat je verpleegkundige bent!

ik begin een beetje in te storten, opeens willen mijn ogen dicht. Maar dat is niet zo gek, afgelopen nacht heb ik maar drie uur geslapen.

Ik wens iedereen nog een fijne avond toe, sterk blijven! En natuurlijk mooie dromen dromen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, uit mn med.lijst:

Een krentenbaard is een bacteriële infectie van de huid rond de mond en neus. Ook op de armen en benen komt deze infectie voor, dan heet het kinderzeer. Artsen spreken van impetigo.

Impetigo kan ontstaan op een beschadigde huid, bijvoorbeeld bij eczeem, maar kan ook de gezonde huid aantasten. Het is een zeer besmettelijke aandoening, die meestal voorkomt bij kinderen. Op scholen en kinderdagverblijven kunnen kleine epidemieën voorkomen. Impetigo komt meestal voor in het voorjaar en in de zomer.

(het meeste heb ik weggelaten )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee Corinne, dat was het niet! Alle namen zijn langsgekomen, oma, grijsje, annelies, ziggy (vond ik ook leuk) twiggie, snoepie, snoezie, smoezie. Zo kwam het. En daar waren we het gelukkig alledrie over eens. Hihi.

Nu echt slapen, trusten voor allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@sammy en corinne:

ja die logistieke problemen, wat een ramp was dat.

ik kwam vanmorgen door het andere dorp waar ik vaak mijn alco haalde (spreidingsbeleid om niet op te vallen)en ontdek dat de supermarkt daar is gesloten, ik balen, want ik had een salade willen kopen om te eten tussen de cursus en de hobbyclub.

er hangt een briefje op de deur, toch maar even kijken: wij sluiten op 1 april 2007; na de verbouwing hopen we in juni te heropenen. ik ben er dus al 7 weken niet geweest! de zegeningen van een droog bestaan. een positieve confrontatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle,

Ze weten bij Tactus al te goed, dat ik een terugval zou kunnen krijgen, gaan ze me toch niet in dienst nemen.

Ik heb geen recept. Maar het is zo dat ik al van jongsaf als ik bij de tamhalte zat, kwam er altijd wel iemand naast me zitten en zijn of haar verhaal doen, gewoon door te luisteren (al of niet met aandacht) en af en toe een hum, of een ja of nee of ja dat is misschien een goed idee, of u zou dit of dat kunnen proberen. Gingen mensen altijd met een dankwoord heen.
Later heb ik wel eens gedacht dat ik maatschappelijk werker had moeten worden.
Sinds ik werkloos ben heb ik al op verschillende sites studieadviestesten gedaan. Ik kom steeds op dezelfde beroepen uit:
secretaresse (dat ben ik) en psycholoog of therapeut.
Zal wel aangeboren zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffrouw Lieve vraagt aan de kinderen van de vijfde klas:
"Hoe lang kan een mens leven zonder te slapen?"
Flupke op de eerste rij van de klas zegt: "24 uur".
"Goed", zegt de juffrouw.
Lowieke op de tweede rij zegt 48 uur.
"Goed", zegt de juffrouw.
"En wat denk jij?", zegt de juffrouw tegen Jantje die aan het dromen is.
"Ik denk", zegt Jantje, "drie weken min een kwartier."
"Alee", zegt de juffrouw, "het zou weeral eens moeten lukken dat jij zo een onnozel antwoord geeft."
"Luister juffrouw", zegt Jantje, "Jij kunt zeggen wat je wil, maar ik heb onze pa gisterenavond tegen ons ma horen zeggen: we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is al drie weken geleden.

WELTERUSTEN!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...