joann Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ik moet wel op tijd op,kids moeten naar school...maar of ik nu wakker op bed lig of hier nog wat schrijf......Die wekker rammelt toch wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Morgen moet ik bloed laten prikken van de huisarts.Omdat ik een week en twee geleden last van beven had, terwijl ik dan toch al ruimschoots uit de afkickperiode was.Dus nu laat ze op suiker en schildklier en natuurlijk gamma-CT controleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Vervelend die wekkers. Ik vind de Marokkaanse benaming dan ook wel leuk, je spreekt het nogal blaffend uit: fak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Verstandige huisarts!Hopelijk vinden ze geen afwijkende waarden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Haha die marokaanse benaming van een wekkerkomt dicht in de buurt van wat ik soms roep als datding rammelt.........(maar dat mag niet van de moderator...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Hoop ik ook.Dat mijn suikerspiegel enigzins ontregeld kan zijn, kan ik me nog voorstellen.Die liters wijn die in dronk bevatten natuurlijk veel suiker. Nu zit ik al weken zonder suikerconsumptie.Ik drink weliswaar sap, maar daar zit geen toegevoegde suiker in. Ik hou nl. helemaal niet van zoet. Ik snoep niet en hou niet van gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Maar nu ga ik toch een poging wagenManlief heeft al 2 maal geroepen...!Slaap lekker Corinne...sweet dreams en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Kruip in je bed, en adem rustig. Maak je geest vrij van gedachten en parkeer de belangrijke voor morgen en zucht de rest weg.Span enkele seconden al je spieren en laat ze vervolgens los.Probeer maar eens.Droom mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 25 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2007 hallo cpas,afwijkende bloeduitslagen is waar ik ook bang voor ben maar ga toch volgende week naar hem toe. Hij heeft geen idee: ik ben voorlopig alleen nog die mser die jong (38 ) best nog positief overkomt . Hij heeft geen idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden