CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Welterusten Pip. en de kleine ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Corinne, Gremlins die droog zijn, zijn ook leuke beestjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Welterusten Moesje,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Charlie,In de films wordt toch aangegeven dat de mensheid de verantwoordelijkheid voor gremlins niet aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 voor welke dieren wel............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Charlie,Je hebt ook altijd gelijk.Ik kan niet tegen je op.Ik buig het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 We kunnen er ook "brandstichters" of "brandnetels" van maken.Uiteindelijk onstaat veel branden door smeulende peuken of door het autoraampje gekiepte peuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 ok, nederige dienaar.............hahahaTil je hoofd maar weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Doe ik en strak in de goede houding voor het welzijn van rug, schouders en nek, netjes gezeten op de zitbotjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Zonder dollen:Ik ga lekker slapen, slaap zo lekker de laatste tijd, jammie!!!!Moet morgen weer verder, gordijnen naaien (voor het eerst, hopelijk lukt het) en verder klussen.Dus welterusten allemaal en morgen gezond weer op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 is te lang, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Fikkies dan,is dat een goeie?Welterusten trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ik ga er een nachtje over nadenken.........tot morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Of lontjesof Fintstones ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 of flitsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 vonken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ik geloof dat ik eindelijk het juiste onderschrift gevonden heb voor mezelf.En dat ik bij deze misschien ook gewoon afscheid neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 beulen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Francesca,Dat is een waardige uitzwaaier, maar zo weet iedereen dat je volgende maand 40 jaren jong wordt.Maar je bent sinds je geboorte een waardevol mens. Dat is waar. Ik ook, al heb ik weleens aan mezelf getwijfeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Je vergist je, CPAS, ik word 41. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 net thuis, na een hele leuke dag, maar ook wel vermoeiend. veel gestaan, arme voeten.ik ga thee zetten, nog heel even lezen op het forum (vast niet ales, het is een lange draad zie ik) morgen maar weer in mijn structuurhalfuur. tot zo meteen, als de thee getrokken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Fran,Je vindt het toch niet erg dat ik niet tot 41 kan tellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Dag Fran,tot de volgende keerwant afscheid nemen heb je nu al zo vaak gedaanen telkens kom je toch weer terug!Dus ik hou het gewoon optot ziens! (nou ja tot lezens dan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Hoi Bibelle,Het zijn ook veel korte berichtjes.Welkom thuis, trouwens.Leg je benen omhoog, thee binnen handbereik, laptopje op schoot en geniet van je toegemeten half uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden