Spring naar bijdragen

inzicht


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Lenne,
Ik denk niet dat je vrouw het erg vindt dat je dochtertje de belangrijkste vrouw in je leven is.

@Charlie,
Huiswerk, dan ben je weer even zoet me de analyse van jezelf bezig.
De pist in, ik dat dat ze dat alleen in Vlaanderen gebruikten. Dat betekent weg zijn.

@Moesje,
Ik kan wel begrijpen dat het nu nog moeilijk valt. Voor de pist in kijk naar het mijn antwoord aan Charlie.

@Francesca,
Had kunnen weten dat je het antwoord al zou gezegd hebben, maar het is Stien niet de vraag stelde, maar Moesje.

@Ziza,
Ja, alco's kunnen aardig manipuleren.

@Charlie,
Die reactie gaf mijn man me ook.

@Ferry,
Hoe gaat ie met jou?

@Charlie,
Jij kent niet alleen Vlaamse frieten (en die benaming is door Hollanders uitgedacht voor de ongeveer 1 cm dikke patat), hier op het forum lopen wat Vlamingen en tot Nederlander-genaturaliseerde-Vlamingen rond die je kent.

@Ziza,
Wat zeg je dat lief over dat muurtje.

@Anjo,
Ik geloof dat niet alleen jij gestresst bent door de hele situatie. Maar een hekje lijkt mij inderdaad een goed idee voor dat gangetje. En ik denk niet dat de andere bewoners van dat hofje daar bezwaar tegen zouden maken.
De trap met een verfafbranden en de verf afsteken? Of anders maar gelijk schuren en een paar extra lagen verf eroverheen. Of zoals wij gedaan hebben, de wandjes en de onderkant verven en op de treden vinyl plakken en de rand beschermend afwerken met (hoe heet dat) trapranden. 't Zijn maar ideetjes.
Wij barsten niet van het geld, die vraag moet je aan anderen stellen, zoals topmanagers en voetballers, denk ik.

@Moesje,
Dat is een behoorlijk grote brandwond. Ga morgen toch maar naar de huisarts, er staat immers ook een lang weekend voor de deur.
En sorry dat ik nog niets geschreven heb over het ander. Maar ik vergeet het niet hoor.

@Anjo,
Ik begrijp ten volle dat je hier nu niet veel tijd kunt komen spenderen, maar als er wat is, dan kom je toch even van je afschrijven, he. Ik laat je niet los, hoor.

@Moesje,
Misschien moet je het eerst kopiëren naar je eigen computer en vandaar invoegen. Het is trouwens een schattig plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne, dat komt ook wel dat bijbeppen....ik wil ook niet zo laat naar bed vanavond..
Nog even met het hondje rond en dan nog even een stukje lezen en morgen op de fiets naar het werk!
Auto is bij de garage, maar nu ik gestopt ben met roken (wat klinkt dat definitief.......zucht) is het wel lekker om met de fiets te gaan..


Als je maar niet gaat korsakotsen Fran, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat onze icoontjes betreft, ik zat vanochtend zelfs met het mijne in de war, kwam er een bericht voorbij dat ik niet geschreven had. Bleek na goed kijken Wil133 te zijn.

Zo zie je maar weer dat icoontjes meer de aandacht trekken dan letters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...