moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 tja ik weet niet.......lucifers.....mmmh, moet nog even denken.Ja vuurdraakjes komt dichter in de buurt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Goedenavond allemaal! Wat een hoop terug te lezen! Vuurdraakjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 er moet nog wel een betere benaming te vinden zijn opzich! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Hoi Pip,Dan zullen we nog even moeten brainstormen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Zeg, als ik zondagochtend gestopt ben, dwz zondag nog 2 glazen wijn heb gedronken sochtends, wat is dan mijn stopdatum? zondag of maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ja moeten we nog even over denken....Tja Pip, bij mij begint de dag gewoon als ik wakker wordt, maar een ander is heel strikt en rekent gewoon vanaf 00.00 uur 's nachts. Ligt eraan wat je zelf vindt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 @moesje Het gaat om het invullen van iets onder mijn profiel. Maar in feite vind ik dan dat ik adb ben sinds zondag. Was best een lange dag tot 4 uur snachts. ik zal vannacht eens denken over lucifers en vuurdraakjes. slaap zo slecht, tijd zat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Tja Pip, zo bekijk ik het ook . Als je b.v. 's morgens om 4.00 uur je laatste glaasje hebt gehad, dan heb je er toch de volgende dag om 4.00 uur al 24 uur opzitten....? Dus dan ga je niet die hele dag overslaan, toch?typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 RupsIn Alice in Wonderland komt een waterpijprokende rups voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Gremlins en rupsjes, yek ja rupjes die je longen kapotvreten......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 ik ben voor rupsjes! leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 CAvia's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 ja en nu ben ik weer voor CAvia's. lekker besluitloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 MMh Charlie heeft dat niet een medisch tintje CA...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ja, maar dat kun je toch krijgen, van roken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 toe wat betekent het ook al weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 cerebraal accident? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 is een ziekte, die ik hier vast niet mag schrijven....begint met de "K" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Oja, ik dacht aan CA van VCA.haha hoezo medische terminologie.....Ja dan is CAvia's wel een heftige.......maar ook waar helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Maar ja dan moet die kapitale letters wel altijd gebruikt worden, want cavia's zijn leuke, lieve beestjes.Dus altijd CAvia's schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ben ooit nog eens leerling verpleegkundige geweest.....Jammer dat ik dat toen niet behaald heb , was ik nietverhuisd naar Hoogeveen en gewoon hier gebleven,dan was het me vast wel gelukt.Tjonge kon het daar echt niet vinden zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ik moet alweer gaan, kind twee is nogsteeds wakker en aangezien hij morgen naar school moet neem ik hem maar bij mij in bed en ga ik er bij liggen, hopen dat dat scheelt! Iedereen nog een fijne avond en sterkte, waar nodig! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Ik vind gremlins een mooie metafoor.Of het nu over drank of sigaretten of mannen of drop of andere dingen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Nou ja, kunnen we nog over brainstormen, zoals Corinne zei,Ik ga nu toch maar mn nestje opzoeken.Iedereen een fijne nachtrust en hele mooie dromen!!Dikke knuffeloeps, mn eigen naam erneer gezet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2007 Welterusten zij die slapen gaan............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden