charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Lijkt me een strak plan, Joann!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie,Pas op sheer Vlamingen niet over ene kam met de Walen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 O jee, bende gij een Wallonier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 He He de buitenfilm is afgelopen, de dappere toeschouwers gaat huiswaarts met veel kabaal van fietsketting en geklets.Komen ze zo nog het scherm, de stoelen en de installatie en stelling weghalen.Dus het kabaal blijft nog even aanhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja he Charlie, tegen die tijd heb ik dat wel verdiend he...een poosje rust in het klooster.Mag papa de puberteitsperikelen over zich heen laten komen (en tuurlijk zal dat ook zijn charme hebben, maar ze zullen bij ons zo ongeveer allemaal tegelijk gaan......of dat dan nog steeds zo leuk is..kwee nie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Astemblief,Ik ben ne Vlaming van geboorte, en genaturaliseerd tot Nederlander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 En het is niet Walloniër, maar Waal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ex-gastarbeider dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Corinne, jij het kabaal van het filmfestivalbij ons jankt de hond van de buren de hele buurt bij elkaar(arm beest, zit blijkbaar in zijn uppie en is bang van het onweer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann,Die pubertijd valt wel mee hoor.Nog niet veel last van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 volgens Asterix en Obelix niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nou, ik heb wel veel last gehad van de puberteit, vooral met mn zoon...........pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja, en nog steeds een allochtoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 En ge moet zeggen:Zijde gij ne Waal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Neh joh Charlie,Corinne is een goed geïntergreerde Nederlandse,van oorsprong uit België,toch?Je hebt toch de Nederlandse nationaliteit gekregendoor je naturalisatie? Of klets ik nu uit mijn nek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 trouwens gehoord van die (belgische) moeder die haar baby vergat naar de opvang te brengen en in haar auto achterliet?? Onvoorstelbaar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ach, Joann, wat zielig voor die hond en voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 quote: Originally posted by: charlievolgens Asterix en Obelix niet.... Er is wat gebeurd sinds die tijd, grenzen verlegd, enzo, kijk maar in de geschiedenis boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Goh, ben ik blij dat me dat nog nooit is overkomen,vond het al verschrikkelijk toen we er een 2 minuten kwijt warenin het dolfinarium!Moet je als moeder toch behoorlijk afgeleid zijn om je kind zo te vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Zo is het maar Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja, Charlie, dat is echt een domme Belg. Wie vergeet er nu zijn kind. Dat gebeurt toch alleen maar in Home Alone?Arm kindje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 I fait voler l'tchet"Ja, ben ooit mn dochter kwijtgeweest in de Efteling, stond 1000 angsten uit, zweette peentjes en sch**t 7 kleuren str*nt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Moet je toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren,gelukkig was het vandaag niet zo heel erg warm!Arm kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Maar ik kan er met mn pet niet bij dat ze er de hele dag niet verder aan gedacht heeft, zoiets vergeet je toch niet????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Kindje is toch overleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden