CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja, daarom heb ik nu nog steeds een oma van bijna 87.De andere is een jaar of 5 overleden, die was toen 97 og 98. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Goh, dat is toch ook wel een rijkdom he Corinnedat je nu nog iemand hebt waar je oma tegen kunt zeggen.Ik ben 37, maar die grootoudergeneratie is er noch bij mij noch bij mijn man meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ja, zeg, ik heb het maar aangepast.Wat een typefout.hahhahahahahhah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nog een vraagje aan de belgen onder ons.....elders kreeg ik een antwoord op een vraag, wat is dit in het Nederlands????" van scheef te slagen aan den basseng " :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ...maar je bent nog steeds niet dik, maar ook niet dik....???!!!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja, Joann,Mijn man zijn ouders waren ouder dan mijn grootouders en die zijn al overleden voordat we zelfs samen gingen wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik heb 2 dochters en een zoon, Joann! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik heb echt geen idee Charlie, maar corinne misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 van scheef te slagen aan den bassengbasseng = zwembad.de rest snap ik niet, vanwaar uit Vlaanderen kwamen ze?En wat was de vraag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ik vroeg waarom zijn de bananen krom, toen kreeg ik dit als antwoord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie, ik heb 4 zoons en een dochter(8,7,6,4, en 2) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Dan is de rest letterlijk te nemen.Rechte bananen scheef (krom dus) slaan aan de rand van het bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 o, geweldig, maar beredruk zeker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann,Dat duurt dus nog lang voordat die het huis verlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja beredruk is het zeker,maar ook heel erg gezellig!Meestal dan he...uitgezonderd die behangmomenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Komen uit Antwerpen.dus V: "waarom zijn de bananen krom" A: " van scheef te slagen aan den basseng" Schiet mij maar lek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja dat hoop ik wel Corinne,toch op zijn minst een jaar of 10 heMaar ik kan nu wel eens echt genieten van de stilte in huis alsze allemaal weg zijn.(en dat gebeurt niet zo vaak)Maar ik moest er echt nog niet aan denken dat dat altijd zo zou zijn...die stilte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Da´s volgens mij een echte groningse uitdrukking Charlie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Awel Charlie, Ik heb het toch al gezee:Van 't scheef sloagen on den basseng.Van het krom slaan aan de badrand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nee hoor, eerst lekker genieten van ze hoor Joann!!Straks lekker de pubertijd, heeft toch ook zn charmes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann,Lijkt me wel minstens.Mijn zoon is 19 en gaat volgend jaar studeren in Rotterdam. Die blijft nog thuiswonen.Dochter is 16,5 en zit nu in 4havo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 maar wie slaat er nou bananen krom aan de badrand.............belgen, awel....Neu, ben niet gronings......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Haha Charlie, ik was nog wel van plan omtegen die tijd een poosje het klooster in te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Mijn zoon was ook 19, toen ie verkering kreeg met een meisje dat op zichzelf woonde........dus daar woont ie nu al 2 jaar mee samen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Volgens mijn hubbie...een echte groningeris " schiet mij maar lek" een groningse uitdrukkingTsja, als hij het zegt...ik ben maar een brabants boerenmeisje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden