charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 6 kids, wat leuk Joann!! Zelf heb ik nog 6 broers en zussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Wel iets, maar het is nog niet alles.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie, ik heb 5 kids, maar ben 6 keer zwanger geweest...En ja gezellig is het zekeral kan ik ze af en toe wel........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Dank je, Pip, maar ik ben al 47+, ik ben niet dik, maar ook niet dik, 60 kg bij 1.61 m.Wel vleiend rond de 50.Aanpassing: rond de 40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie,Jij bent een jonge oma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 'k ga ff een molletje pakken, heb pijn mn harses.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nou daar is toch niks mis mee Corinne,gewoon gezond gewicht volgens mij!(ik tekende ervoor hoor..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 quote: Originally posted by: joannCharlie, ik heb 5 kids, maar ben 6 keer zwanger geweest... En ja gezellig is het zeker al kan ik ze af en toe wel........... achter het behang plakken, soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Of gewoon pc uit en oogjes rust gunnen Charlie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja zoiets Corinne,er is hier in huis alleen weinig behang meer(werd alleen maar los gepeuterd...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Neee, dan verveel ik me, ben alleen......Ja, maar ik was ook jong moeder, nog geen 22.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik ga het hondje maar even uitlaten, tot straks!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Wandel ze, Charliedoe je voorzichtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie, sterkte met je hoofd! Dames, ik ga slapen, krijg een kleine instorting. Morgen een week ole ole! Iedereen mooie dromen dromen! Hoop dat er geen pubers aanbellen of andere storingen zijn! Buren bijvoorbeeld. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Slaap lekker Pip, sweet dreams zonder storende factoren!Morgen feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Pip,Er is mij verteld dat ik toen ik 1,5-2 jaar was en gezien had dat ons kamertje behangen werd, ik 's avonds tussen de spijlen van mijn ledikantje het behang er af krabde toen ze even kwam kijken of ik al sliep (onrustig, want ik was stil). Ik brabbelde dat ik ook wilde meehelpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja volgens mij doen alle kids dat wel eens behang ergens afhalen..Het schiet alleen niet zo op he,dus hebben wij nu overal structuur op de muren, en een gedeelte wandpanelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie,Mijn grootmoeder was net geen 38 toen mijn broer werd geboren. En aangezien zij de oudste was, was mijn overgrootmoeder ook slechts 57.Ik heb wel met die traditie gebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Pip,slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik was 28 toen uiteindelijk bij ons de eerste geboren werd,maar dat was niet zozeer eigen keuze.Ofschoon ik het nu wel prima vind zo.Er is voor jong moederschap en wat ouder moederschap beide wel wat te zeggen.Zoals met alles, het heeft allemaal zijn voor-en nadelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 allemachies, das jong!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 sweet dreams, Pip!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja, ik vind het eigenlijk wel leker dat de kids het huis al uit zijn, kunnen we samen nog lekker -redelijk jong- genieten!!(al heb ik wel moeten wennen hoor, opeens de kids het huis uit...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Corinne, je moet je berichtje van 23.44 even nakijken, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ja dat zal best wennen zijn he, als je dan ineens weer samen bentHoeveel kids heb jij zelf Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden