joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Pip je hebt ze verdiend,over iets meer dan 12 uur sta je wel al een hele week droog hoor!!Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Ik heb niks gekocht vandaag......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Maar ik heb ook wat voor mezelf gekocht hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann, pang ken ik niet. Nooit van gehoord! En ja, het mocht ook gewoon. Ben reuze trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Zelfs geen boodschappen, Joann?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Is ook al een heel oud spelletje Hebben wij op de camping liggen,en spelen het daar regelmatig(samen of met de 2 oudste kids)Trots mag je met recht zijn!Volhouden nu he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie, je hebt het over het kleine manneke. Is dat jouw zoontje? Betekend het dat je weer zwanger bent? Corinne, inderdaad vakantiegeld. Ik weiger om alles aan rekeningen op te laten gaan. Gelukkig is dat ook niet nodig. Maar nu is het wel klaar met leuke dingen kopen, moet ook nog massa's foto's af laten drukken en en en. Helaas! Heb alweer een rolletje poes vol! Ik ben zo gevoelig voor reclames. Nu ben ik aan de activia, 14 dagen niet goed geld terug garantie. Dag 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nee Charlie zelfs geen boodschappen,heeft Hubbie vandaag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann, ik ben gek op spelletjes, ik wil ook pang! zeker als het ook met kinderen kan, ik vind kaartspelletjes toch altijd leuker dan bordspelen. Weet niet waarom. Is het nog te koop? (ojee, ik zeg net dat ik geen leuke dingen meer mag kopen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Geen idee Pip,maar ik wil wel eens voor je rondneuzen of ik er ergens wat over kan vinden.Als we weer naar de camping gaan zal ik even kijken van welke firma het is,want dat weet ik zo ook niet uit mijn blote bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann, mag je graag doen, dank! Ik heb er even op gegoogled maar daar vind ik er niets over. Hoe lang heb je het al? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik zit aan de coolbest en ik krijg langzamerhand het idee dat ik gesponsord word, ik zit overal reclame voor te maken. misschien moet ik die firma's daarover inlichten, dat ik dan betaald krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Pip,ik heb even snel gegoogledje kunt het nog gewoon kopen...deze zag ik bij www.vliegershop.nl(sorry moderator als dit niet mag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Pip ik heb gezocht op pang+kaartspelde derde link geloof ik dat het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Dan heb ik weer eens met mijn neus gekeken Joann! Maar daar ben ik dan weer heel erg goed in, ieder zijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Nee Pip, klein manneke is mn kleinzoontje van 10 maanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Geeft niks joh,is voor mij ook iets makkelijker zoeken heomdat ik weet hoe het eruit ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Charlie,Was ik even vergeten die tweede.:$Pip,Wat is Activia (sorry, ik kijk nooit reclame)en wat coolbest> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann, het wordt tweedehands aangeboden, t.e.a.b., heb een meeltje gestuurd met wat ze zelf in gedachten hebben qua prijs. Charlie, aha! Gefeliciteerd! Ik bedacht me gister nog dat het soms zo suf is dat je niet zo goed weet met wie je praat. Niet dat ik ervoor ben om alle intieme details uit te wisselen hoor! Maar ik zit hier nog niet zo lang en Charlie, omdat jij bv een verpleegsterspoppetje hebt, heb ik je meteen geassocieerd met een vriendin van me, dus je was in mijn hoofd 34 en had lang bruin haar met blauwe ogen. Op de een of andere manier koppel ik aan elk icoontje een bepaald persoon, zo draagt Corinne bergschoenen omdat ze graag wandelt met haar rugzakje. (of ze heeft figuurlijk een hele zware rugzak, dat kan natuurlijk ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Corinne, zoals ik dus bijna nooit tv kijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Hihi, en ik, ik kijk ook nooit TV, behalve soms 's nachts, als ik moet werken....En Pip, ik heb halflang bruin haar, donkere ogen en ben 48 jaar..... Jij draagt dus een baretje in het dagelijks leven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Is heel logisch hoor Pip dat je je een beeld vormt naar het icoontje van iemand.We hebben daar wel eens een avond over gekletst, en het was heel verrassend om telezen hoe iedereen zich elkaar voorstelde.Daarbij ga je heel vaak de mist in....maar het gaf wel hilariteit toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Corinne, activia is een yoghurt waarvan ze beweren dat je binnen 14 dagen van je opgeblazen gevoel af bent. En coolbest is vruchtensap, dat in de koeling staat. We keep it cool, you get the best is de slogan meen ik. Meestal op basis van sinaasappelsap met een andere vrucht zoals aardbei maar ook puur sinaasappelsap en pink grapefruitsap en mangosap enzo. Ik kijk zelf als ik alleen ben nooit televisie maar mijn vriend is echt verslaafd, die staat ermee op en gaat ermee naar bed. al vele discussies over gehad! de laatste keer kregen we er echt ruzie om, ik zei: we doen nooit meer iets leuks, altijd maar die #(#%&) tv, helemaal niet leuk, zeur zeur. Dus hij zich schuldig voelen, wij samen wandelen en in het park op een bankje zitten. We keken uit op flats. Zegt ie: kijk nou, moet je dat nou zien. Wat schattig. Die mensen zitten samen gezellig televisie te kijken. Zo lief! En toen moest ik toch wel weer lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Joann,Ik moet wel toegeven dat ik de eerst 4 afkickweken wel tv heb gekeken, naar alle CSI's, Bones, en natuurlijk SPOED (daar keek ik altijd al graag naar), zelfs naar GTST, maar dat heb ik niet lang volgehouden, verder af en toe een film. De reclame gaat bij ons altijd geluid uit en plassen, roken, hier aan de compu. Nu kijk ik alweer niet meer behalve de zondag naar SPOED, CSI en Bones.Afleiding voor de trek was dat. Hielp wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 Mijn hoofd zat niet bij de icoontjes, deze kwam qua haarlengte het meest overeen. Ik draag nooit petjes! Ja okee, soms, als ik weer eens naar de kapper ben geweest en wel kan huilen omdat ik zo gehecht ben aan het oude. Blond haar, 34 jaar. Geen bril of lenzen want ik heb mijn ogen gelaserd en daar ben ik elke dag nog blij mee! zo fijn om goed te kunnen zien, echt een wonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2007 ik heb 3 websites die ik bij moet houden.......ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden