Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 mei 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, ik moest eerst bijlezen!

Scoobydoobydoo was het, ik vond het maar matig maar het was wel gezellig, met sjips en kola! Helaas is kind 2 niet lekker, die zit weer tegen ziek zijn aan.

Ik heb vandaag een broek gekocht van 109 euro! Dat kan ik eigenlijk helemaal niet betalen maar ik vond dat ik doordat ik niet meer drink geld bespaar en dat het mocht. Kortom, ik had een gat in mijn hand dat ik moet laten hechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De buitenfilm in de museumtuin is net begonnen. De eerste in een reeks van zes.

Al die jaren dat ze dat nu al doen, hebben ze nog geen een keer regen gehad, wel een keer dat het in de loop van de avond zo koud werd, dat er toch mensen weggingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skipbo is een kaartspelletje waarbij je 20 kaarten kwijt moet zien te raken. Je kunt elkaar helpen maar leuker is het natuurlijk om elkaar dwars te zitten. Het is niet met gewone speelkaarten, het gaat van 1 tot 12, het is echt een spel dat je moet kopen. Wij doen het bijna dagelijks, ik doe het ook alleen met mijn vriend dus niet alleen maar met de kinderen. Iedereen die het kent is fan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik ben morgen pas 1 week dus ik heb nog niet zoveel excuses. 2 maanden is een hele prestatie, ik weet niet wat een accordeon kost (zal wel stukje meer kosten dan mijn broek) maar dat had je dan ook dubbel en dwars verdient.
300 euro op 1 avond, hoe doe je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Geld kan niet op lijkt wel. Allemaal vakantiegeld gekregen zeker.

Ik heb vandaag ook wat gekocht: 2 potten biogarde en een klein roggebrood. Niet om aan te trekken hoor, maar ik zag dat er veel aardbeien waren gekocht en vind die lekker bij volle kwark of biogarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...