blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 hello again :-))eigenlijk is hier geen drank in huis , of het goed of niet goed is laat ik in het midden .vandaag was hier in brussel ook een loop wedstrijd ´´20 km van brussel ´´ vroeger enkele keren aan mee gedaan maar kan niet meer door een auto ongeluk in 2001 .sterkte met je zwager =schoonbroer ??een lieve vriendin van mij haar ma ligt in het hospitaal met kanker en het jongste telg van de familie geboren op de dag dat jij ADB geworden bent ligt ook in het hospitaal en moet volgende week een open hart operatie onder gaan mijn vriendin is meter van dat kind , ik ben heel trots op mijn vriendin want ze slaat er zich momenteel nuchter door groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi Blacky,Die vriendin van je heeft het dan ook zwaar met haar familie en petekind. Sterkte voor haar.70 kg erbij, dat is veel. En allemaal op de dijen.Er waren bij RTL 5 journaal net beelden van het Dunyafestival. Misschien stond je erbij op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Welterusten Marieke, En dat de buren zich koest houden, of juist niet, heb je een getuige: je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 :-)))))))))))))))))slaapzacht corinne slaapzacht iedereen gekkie ik weeg 70 kilo in totaal :-)))))groetjes blacky mijn pc gaat uit en ik doe mijn oogjes uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Blacky,Zwager = schoonbroer.Dat zeggen ze in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Blacky,Je hebt me flink beetgenomen. 70 kg en 1.70 m lang, ja dat is een mooi gewicht, dan kan een wafel geen kwaad.Ok slaap lekker, ik ga zo ook.En dan is het pleintje leeg.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden