charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 een link naar een plaatje bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 He Pip, Sterkte!!En gewoon blijven komen hoor, misschien al je frustraties van je afschrijven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi PIPIk neem op vakantie ook altijd sipbo mee.Is een leuk spelletje.Gaat het nog goed met ADB zijn?Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hee Pip, bedenk me opeens dat je eerste week erop zit.Van harte gefiliciteerd. Knap gedaan hoor.Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Pip,Weet nu een ding, je kunt het droog aan. Nuchter ben je sterker.En kom maar hier langs als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Sammy,Hoe gaat het met jou? Alles goed en droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,Dat plaatje heb ik per e-mail ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi Corinne,Het gaat goed. In het weekend mag ik van mijn tactusbegeleider 3 consumpties drinken.Dat gaat goed . Ik kan er door de week goed afblijven.Denk er zelfs niet eens meer zoveel aan. Heb besloten om vanavond ook maar niets te nemen.Het moeilijkste vind ik toch nog als er visite komt.Of op visite gaan bij mensen die drinken.Dan heb ik wel erge trekmomenten.Heb ook gewoon allerlei soorten drank in huis.Daar kan ik wel mee omgaanMaar jij gaat ook goed lees ik.Knap hoor. zo in een keer ervan af.Over 3 weken gaan we op vakantie. Dan moet ik nog zien hoe ik dat in ga vullen. In elk geval niet overmatig drinken.Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 OH jaa.s. dinsdag heb ik weer voor de eerste keer contact met Tactus.Doen ze nog na een aantal weken en dan nog een keer over maandenIs ewl goed vind ik.Heb je het idee, dat er toch nog op je gelet wordtHoe is het met je kittens? Ik begin er niet weer aan , maar ben gek op poezenSammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Sammy,Blij te horen dat het zo goed met je gaat.Die vakantie kom je dan ook wel door. Kwestie van eigen afspraken naleven.En laat iemand op je letten op de achtergrond.Onze kittens zijn nu katten. Ze zijn 1 jaar sinds de 21ste. De ondeugd zelve zijn ze.Ze zijn wel lief en kroelerig, maar schootje zitten is er echt niet bij.Binnenkort mogen ze naar de dierenarts voor de jaarlijkse keuring annex prikje. Ik zal ze met de kattemand achterop de fiets brengen, ze zijn anders zo zwaar aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,Jij werkt ook in de zorg hè? Nog echt aan het bed of zijdelingse werkzaamheden.Ik werk zelf nu nog 2 dagen op de chronische pijnbestrijding.De ochtenden draaien we poli en de middagen zijn we op de o.k om de behandelingen te doenAlles onder doorlichting.Daarvoor heb ik 10 jaar op de uitslaapkamer gewerkt. Daar zijn we begonnen met een beetje pijn bestrijding.Inmiddels werken we met 5 anestesiologen en 5 assistentes. We draaien 5 volle dagen.We hebben hier verpleegkundigen , doktersassistentes en 1 ziekenverzorgster.Allemaal jonge artsen.Ik ben verweg de oudste van het team . Maar we kunnen heel goed met elkaar opschieten.Altijd gezellig. Is wel belangrijkSammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Sammy,Vergeet nog een vraag van je. Met mij gaat het ook goed. Eigenlijk makkelijker dan ik verwacht had. Maar ik heb wel moeilijke momenten. Ik zit al op 3/4 van de behandeling, dat schiet ook al op.En weet je, ik hoef niet meer te drinken en ik wil het ook niet meer. Ik geniet van het leven nu, net als voor dat ik progressief ging drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Corinne,Mijn man let er wel op. Is zelf ook droog door de week.Maar de rollen zijn wel af en toe omgedraaid. Zegt hij. Nu 3 dagen droog vind ik eigenlijk ook wel genoeg.Ik denk dat ik maar een biertje neem. Zeg ik neem mij dan maar een sapje mee.Komt ie toch met 2 sapjes aan.Is door mijn actie ook gaan minderen. Dronk niet echt veel hoor.Maakte zich wel zorgen om mij.Hoeft nu gelukkig niet meer.Groetjes sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Corinne,Achteraf denk ik ook. Had ik het maar veel eerder gedaan.Maar kon me nietvoorstellen dat het zou lukken.En het is mij ook heel goed afgegaan.Inslapen gaat nu eindelijk ook geleidelijk beter.Maar ik ben veel meer uitgerust. Slaap n.l. wel lekker door.Eindlijk wijs geworden.Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Sammy,Wijsheid komt met de jaren. Zeggen ze. En leuk dat je man ook meedoet. Die verdient ook een , net als jij En dat andere, ja, als het kalf verdronken is, dempt men de put. Dat is wat wij gedaan hebben.Gedane zaken nemen geen keer. Dus laat ons maar in het heden blijven en aan de toekomst bouwen. Wat is geweest is nu geschiedenis, en daar kun je van leren, maar je kunt ze niet wijzigen.Life goes on. (mooi liedje trouwens uit The Titanic). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Een kennis van me kreeg van de week een boete van 220 euro omdat er net een 1tje achter de komma teveel stond op het test-apparaat (autorijden met drank op dus)... ik heb er maar niets van gezegd, want hoe vaak had mij dat niet kunnen gebeuren... Dit weekend, deze week waren nogal stressvol, ik heb een paar stevige trek-momenten gehad, maar ik hou het nog steeds bij twee maltjes, of veel water. Niet drinken moeilijk? Soms, maar de beloning, dat ben je zelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Zo is het maar, Water.Jij gaat dus ook nog steeds goed.Ach en die trek, die trek weer over. Al is het soms inderdaad moeilijk. Het komt wel steeds minder voor dat ik trek heb, en dat is ook fijn.Eigenlijk is alles wel fijn sinds ik gestopt ben (behalve dan de eerste weken, die waren toch erg zwaar, maar wat zijn een paar weken als je er een heel leven voor krijgt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Marieke,Dat is dan een mooi cadeau voor jezelf. Helemaal zelf verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 avond corinne , ik heb nog altijd die alcoholistische geest dus dan denk ik wat zou corinne bedoelen met mijn schrijfstijl ??indien het mogelijk over taal fouten gaat sorry mensen maar ik ben en raar mens , mijn brein denkt in het spaans plus het feit dat ik maar tot mijn 10 de naar een spaanse school geweest ben ;-((deze morgen na mijn bericht aan jullie werd ik heel triest door het denken aan wat ik niet meer heb mijn ouders en mijn broertje zo ver , ben in mijn auto gestapt en heb een mooie rit door het pajottenland gedaan als afsluiter een wafel wezen eten met een koffie , inplaats van het eeuwige glasje erbij was het een glasje chocolade mousse :-))bij thuis komst was het minder mijn katertje nog geen drie jaar oud lag weer naar adem te snakken is soms iets dat komt door zijn katten leukemie , naar veearts gebeld en zij rade aan hem weer cortisone te geven en indien morgen niet beter er mee langst te gaan , maar ze zei wel dat we rekening moeten houden dat hij niet lang leeft ;-((als hij gezond is dan is het een heel quick beestje maar als hij zoals nu daar maar ligt te snakken dan weet ik het echt niet meer ;-((en dan zijn die stomme gremlins er weer alsof hij daar door geneest ??zo ik vlieg naar het volgende bericht groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 bokito is dat die aap of gorilla ??groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 avond pip , ik heb/had na mijn eerste drinkstop ook meer ruzie´s als toen ik nog wel dronk mogelijk omdat alles reeeler is ??ik hoop je nog te mogen lezen dus maak je wereld niet te klein groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 avond sammy , toen ik dronk dronk mijn partner ook , het escuus was alles wat ik uit drink kan jij niet meer binnen kappen ;-((sinds de dag dat ik niet meer drink drinkt mijn partner ook niet meer :-)groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Blacky,Ben je nog altijd een tikkeltje achterdochtig? Nee, hoor je schrijfstijl zit wel goed. Je gedachtengang kan ik niet altijd volgen, maar ja als die ook Spaans, zal het daar wel aan liggen. Ik ken geen Spaans.Je gaat me toch niet vertellen dat je geen onderwijs genoten hebt? Maak dat de ganzen wijs.Je mag rustig nog steeds huilen om het gemis van je ouders. Je hebt ze ook veel te jong verloren. Uiteindelijk groei je daar over heen, maar altijd zullen ze je bij blijven. En daar is niets mis mee, dat is gewoon menselijk.Wat erg dat het niet zo goed gaat met je katertje. En die vervelende gremlins maken van dat soort situaties en gevoelens misbruik om een valkuil te zetten. Let op, Blacky, trap daar niet in. Hou je hoofd koel en kijk uit je ogen.Bokito is die Blijdorpse gorilla. En een gorilla is een aap.Die wafel was dat een verse Brusselse wafel met slagroom? En dan chocolade mousse erbij. Wel, je weet je te verwennen, mag ook, het is per slot een feestdag.Eigenlijk krijg ik daar nu trek in, dat is zo lang geleden dat ik dat nog gegeten heb. Van voor 1985 in ieder geval. Ik heb in Nederland wel eens een keer een genomen, maar die was zo klef, leek nergens op.Hier op het forum is wel te merken dat het een lang weekeinde vrij is.Het is hier heel de dag al rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Toen ik nog dronk, vroeg mijn man (die was ik vergeten vandaar d aanpassin) mij weleens of hij een rood wijntje van me mocht, dat mocht van me. Ik hield daar in de aanvoer altijd rekening dat hij weleens eentje zou vragen, en ook dat we onverwachte visite zouden krijgen. Hij drinkt nu nog altijd zijn biertje en/ borreltje. Ik merk er niet veel van en het doet me ook niets.Gisteren zijn ze naar zijn een van zijn zussen geweest. Volgens mij heeft hij als cadeautje wijn meegenomen. Hij heeft mij nl. niets laten zien. Ze hebben het naar zin gehad. Mijn dochter is met haar tante en oom de stad in geweest terwijl mijn man en zoon meededen aan de hardloopwedstrijd. Daarna hebben ze samen nog wat gegeten bij hen thuis. Ze hadden wel slecht nieuws over een andere zwager van me. Die blijkt een uitgezaaide longkanker te hebben. Volgende week weten we meer. Die zus en zwager stonden nog op het bezoeklijstje. Dat zullen we binnenkort dan maar eens moeten doen. En dan ga ik mee, valkuil of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 avond corinne , yep ik ben nog altijd een tikkeltje achterdochtig :-))))ik vermoed dat jij geen gans zijt , maar inderdaad ik ben maar tot mijn 10 jaar na school geweest , in spanje was er toen namelijk geen schoolplicht en door het feit dat mijn ouders een restaurant hadden waren onze handjes meer als welkom dus geen school voor ons .hi hi dat je mij niet kan volgen heel logisch mijn partner zegt altijd ´´ik ben blij dat ik een gebruiks aanwijzing van jou er bij gekregen heb ´´:-))en ivm die wafel het was echt lekker corinne , minder lekker is dat ik serieuz begin uit te dijen ;-((augustus 2005 ongeveer 50 kilo mei 2007 ongeveer 70 kilo ;-(((geen probleem met mijn 1,72 was het niet dat het zich allemaal op een plaats zet de dijen dus en jij corinne bent ook goed bezig ik bedoel met ADB zijn he groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden