Pip Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Goedemorgen allen! Hoop dat iedereen fijne dagen heeft, van het weer genieten zal er niet inzitten. Arme mensen die naar de camping zijn of hadden willen gaan. Ik heb vandaag mijn eerste week gehaald. Slaap nogsteeds slecht maar dat gaat toch weer over? Iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt? Het is hier nog stil, ik ben de enige online, ga dus nog maar even met een boek in bed liggen en kom straks weer eens kijken. Keep up the good work! En als het wat minder ging, zet hem weer op. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 27 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Blacky, is het nog gelukt om de eigenaars van de kat te vinden? Is ie al wel weggehaald? Kast in elkaar gekregen? Allemaal vragen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 goeden morgen pip en anderen , ben juist klaar met het draadje van gisteren te lezen waaauw was weer lekker druk :-))ivm die dode poes neen die zijn ze niet komen ophalen noch de politie waar ik naar gebeld heb noch de dieren bescherming , gisteren avond het lijkje in een zak gestoken en vandaag zal ik het op het weiland hierachter begraven en een bloem er op planten .ik ben bijna bij al de buren gaan vragen of iemand wist van wie het diertje was , en ik had ook een brief op mijn deur gehangen niet van reactie .ivm de kasten ja ze staan er en lang leve ikea en dat ik er vlakbij woon :-))gisteren morgen ook redelijk gesprek gehad met mijn partner , kom ik tot de conclusie dat het voor de partner ook niet altijd makkelijk zal zijn hoe om te gaan met een nuchter mens .fransisca heel leerzaam wat jij gisteren geschreven hebt.gisteren op de nieuws gehoordt dat die vrouw van dat 5 maanden oude babytje leed aan een post natale depressie en dat ze niet vervolg wordt , door de wet misschien niet maar ik vermoed wel door haar geweten .ik lieve mensen heb tot mijn spijt geen kids , heb wel diertjes waar ik denk mijn moeder instinct op af vuur .heb wel een neefje en nichtje maar daar kan ik mijn moeder of tante liefde niet op af vuren vermits die in japan wonen .en ja ik geef toe dat ik mij soms eenzaam kan voelen zo zonder familie ;-((pip proficiaat en zoals ze zeggen dsv .en aan een waal vraagt men ´´vous ette wallon ¨:-)))en dat van die scheve banaan weet ik niet hoor :-))wat ik wel weet is dat ik er weer een droog dagje bij ga doen , soms moeilijk soms makkelijk but it feels good :-))dag lieve mensen geniet van deze zondag groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 27 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Blacky, belachelijk dat ze dat diertje niet op komen halen! Dan is het in nederland toch beter geregeld, vind het echt van den zotte. Ze doen in België toch ook wel aan chippen of niet? Dan had de dierenbescherming de eigenaar misschien kunnen vinden. Echt triest maar je lost het heel mooi op. Lief van je. Kan me voorstellen dat je je familie mist, mijn broer heeft 2 jaar in China gewoont en ik vond het verschrikkelijk. Hij is nu gelukkig weer in dezelfde stad. Heb je nog leuke plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 morgen pip, mijn plannen voor vandaag zijn in eerste instantie de stijfheid uit mijn armen en benen halen :-))kasten in mekaar steken is leuk maar owee de volgende dag , men voelt delen van het lichaam waar men geen weet van had .het is mogelijk dat indien ik naar een dierenarts geweest was dat die poes een chip heeft , wat de dieren bescherming betreft zoals ik zei ik heb die niet meer gehoordt of gezien en vindt het eigelijk schandalig ander plan vandaag vermoed ik is die kleerkast vullen met kledij daar was gisteren geen fut meer voor en mogelijk een belletje via skype naar japan , al moet men altijd zo rekening houden met het tijds verschil ;-((groetjes blacky ps en welks leuks gaan de andere hier vandaag doen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 27 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi, Ik ga spelletjes met de kinderen doen die wel eens wakker mogen worden want ik heb honger. Maar liggen allebei nog knockout. Verder met het kitten spelen en beetje rommelen, heb gister wat ceedees uit de bieb gehaald, die lekker luisteren. Ik heb zin om uitgebreid indiaas te koken maar heb daar eigenlijk te weinig voor in huis. Geen lamsvlees en geen aubergine, heb helemaal niks eigenlijk om iets lekkers te maken. Dus maar gewoon bloemkool/artisjok voor mij, snitzel en krieltjes. Zaai! Heb gister op de markt lekkere kaas gekocht en heb mueslibrood, denk dat ik maar vast een sneetje pak. Rammel helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Vooral in de ochtend nog buien.Op veel plaatsen vallen er buien. In het oosten kan daarbij ook onweer voorkomen. In het zuidwesten van het land is het inmiddels overwegend droog geworden en geleidelijk aan wordt het dat ook elders in het land. In de middag kan het hier en daar kan zelfs wat opklaren. Het wordt ongeveer 16 graden. De wind komt eerst uit uiteenlopende richtingen, maar wordt in de loop van de dag zuidwestelijk en matig van kracht. In het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar overwegend krachtig. Komende nacht wordt het een graad of 11 onder een tamelijk bewolkte hemel. Af en toe regent het, met name in de zuidelijke helft van het land. Morgen overdag kan in het hele land van tijd tot tijd (buiige) regen vallen. De zwakke tot matige wind komt meest uit richtingen tussen noordwest en noord en het wordt ongeveer 15 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Weer een drukke dag op het forum.Mijn zoon is hier en een meisje is heel erg verdrietig. ze is nog maar 15 en heel erg verliefd. Zoon lief is niet zo onder de indruk. Dus eigenlijk ben ik de hele dag al bezig mijn zoon wat vrouwvriendelijker te maken en het meisje te troosten. Ik ben gek van mijn kind maar het blijft een mannetje, pfff.Denk je dat je alles al gehad hebt qua opvoeding en nu sta ik weer met mijn mond vol tanden:huh:ach, hij luistert naar me en doet zijn best. Ik ga hem maar niet vertellen dat het ooit gemakkelijker wordtof dat ik enige idee heb waar ik het over heb. 45 en wat dat betreft nog niet veel bijgeleerd.Wel fijn dat hij er even is. Even gewoon normaal en wij hebben altijd goed kunnen babbelen.Pip.ja, dat slapen kan een drama zijn. Ik weet niet of je altijd een moeilijke slaper was maar als dat niet zo was dan komt het weer goed. Zelfs beter want zonder alcohol slaap je beter. Je lichaam rust dan echt in plaats van overuren te draaien om het vergif te verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Pip,Eerst en vooral gefeliciteerd met je 1ste week. Je gaat goed. :present: :present: :present: Dat slecht slapen hangt van persoon tot persoon af.Ga in elk geval niet naar bed met de gedachte van zal ik nu wel of niet kunnen slapen.Zorg dat je je instelt om te gaan slapen, begin daarmee zo een uur van de voren mee.Geen TV, geen spannend boek, geen ijskoud drinken, wel warme melk. Zorg dat je lichaam en geest tot rust kunnen komen. Als je in bed kruipt, zet dan alles van je af. Morgen is er weer een dag.Blacky,Wat heb jij toch een leuke stijl van schrijven hier op het forum.Ja je moet wat met dat katje, je kunt het moeilijk laten liggen.Inderdaad moeilijk om je moederinstincten los te laten op je neefje en nichtje, Japan ligt niet naast de deur. Maar ja, al die beestjes varen er wel bij.En met die kast is het gelukt, waarbij het een geluk is dat de IKEA vlak bij is, ik geloof dat dat nodig was om ontbrekende onderdelen op te halen e.d.Geniet van het inladen van de nieuwe kast.Je partner zal toch moeten wennen aan een nuchtere vrouw. Alles is te leren.En we waren een tikkeltje melig gisteravond. Dat kun je echt zonder alco zijn.Twan,Bedankt weer voor het weersbericht. Een fijne ADB/NDB dag.Allen,een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi Anjo,Veel sterkte met je puber met liefdessorres en diens vriendinnetje met hetzelfde.Dat staat ons misschien ook nog te wachten.En zeg nu zelf er bestaat geen handboek LIEFDE. Ieder moet dat toch voor zich uitvogelen.Liefde is een heel intiem gevoel, hoe praat je daar over. Man en ik stonden destijds ook te hakkelen en te takkelen voordat het eruit was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Jeetje, wat druk hier!!!!!!!!!!!!Blacky, bedankt voor je uitleg:DHe die PIP, gefeliciteerd met je eerste week!!!Anjo, jongens in de puberteit, praat me er niet van, is erger dan meiden....Hoi Corinne!!!!Zo, ben al vlug bijgelezen, ben net mn nestje uit, heerlijk liggen lezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hoi Charlie,Ook uitgeslapen dus.Ik ben er al 1 uur uit. Sorry Pip, maar ik heb overheerlijk geslapen. Onder de ochtend ben ik even wakker geweest om me lekker weer om te draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ja, ik kreeg 1 uur mn ontbijtje, lekker liggen lezen en ben er al een half uur uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Is het een goed of slecht teken dat niemand het forum nodig heeft vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,ik denk een goed teken.En nee, ik vond de meiden veel erger. Zoonlief is dan wel een mannetjeswezen maar ook heel beschermend en lief. Meiden kunnen echte krengen zijn.Uiteindelijk denk ik dat het per kind verschilt.Corinne,Pfffff, ik heb nooit wat gesnapt van de liefde. Zal wel ook niet meer komen, verwacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Corinne, ik citeer wat ik als antwoord kreeg op mn vraag die in het Antwerps beantwoord werd:Eerste les antwerps:"Scheef slaan of scheef slagen" = stelen."Basseng" = Antwerpse haven.Dus: "Van scheef te slagen aan den basseng" = Van te stelen in de haven.Klopt dus niet met jouw vertaling...Anjo, mijn meiden waren ook wel erg, maar mn zoon trapte soms gewoon op mn ziel......Nu, hij is 21, komt ie , als ie er is, lekker naast me zitten met zn hoofd op mn schouder of mag ik met hem mee als ie een cadeau zoekt voor zn vriendin.Laatst stonken we allebei naar de verschillende parfumluchten............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ieder mens ervaart de liefde anders, ik denk dat eigenlijk niemand er wat van snap, zelfs niet als het hemzelf overkomt.Daarom zal het wel zijn dat er door de eeuwen heen zoveel overgepraat en geschreven is en niet te vergeten dat ze ook zoveel verheerlijkt is.Liefde is gewoon ongrijpbaar, ontastbaar. Ieder die het overkomt raakt ervan in de war. Het is niet leeftijd gebonden. En dat mag zo blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,Dan zal ik eens een cursus in mijn moedertaal (Antwerps) moeten gaan volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Hihihi, laat maar hoor, ik snap het nu wel, basseng heeft in ieder geval met water te maken, maar stelen, of krom slaan, is wel een heel verschil....Komt mss omdat de beantwoorder van origine een nederlander was..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ik heb een leuk "interviewtje met Bokito" ontvangen, maar ik kan dat hier niet plaatsen. Dat wordt niet door de moderator aanvaard, het bevat veel schuttingtaal. En ik denk dat een gekuiste bij sommigen nog kwetsend kan overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Ja, dat interview ken ik, heb het ook op mn site staan. De een vind het schitterend, de ander vind dat het op het randje is. Zelf vond ik het wel geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,Ik vond hem best wel leuk, maar had zoiets van zit net op het randje.Ik heb er nog een, maar die is een plaatje, dat kan so wie so niet hier. Spotten met de extrimistische i... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 een link plaatsen kan wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Charlie,Ik heb geen site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pip Geplaatst 27 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Even een bericht, ik heb vandaag een enorme ruzie met mijn vriend gemaakt, het lijkt of ik nu alles wat niet goed gaat aan het opruimen ben. Ik ga de komende tijd veel nadenken, als ik niet meer reageer voorlopig dan ben ik gewoon mijn wereld klein aan het maken. Gaat niet goed hier. Sorry. Iedereen sterkte gewenst. En dank voor de hulp die jullie hebben gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden