moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Dit aan de hand van je mooie gedicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 ik ga niet te lang in op deze Pinksteren, het is mij niet gelukt nuchter te blijven. Feestje 1 en feestje 2 met drank. Natuurlijk, daar kon ik me verre van houden maar tis niet gelukt.wordt vervolgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 I know...ik denk ook helemaal niet aan nooit meer...het is een onderliggend gevoelwat juist door niet drinkennaar boven komt!Dat gevoel van niet hier willen zijn,misschien ook niet hier mogen zijndaar ligt een pijnpunt..Maar het is een pijnpunt wat je niet mag uiten..niet sociaal geaccepteerdterwijl het verdrinken van dat gevoelheel normaal is in deze maatschappij!Laat het maar gaan,de oplossing komt dan vanzelf!Ik weet dat het zo werkt,maar soms heb ik geen gedulden probeer iktita tovenaar te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Dank moesje, ga het zeker lezen!@Karin,Jammer dat het niet gelukt is...blijf er niet in hangen,dat helpt je niet!Als je serieus wil stoppen...morgen een nieuwe dag!Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja Karin...vallen en opstaan...tis zoals hetis meid...het zal steeds beter worden!!!Ook voor jou!Ik heb vrijdagavond ook nog gedronken...wasniet dronken ofzo, maar toch...t heeft me ook niets gebracht..de gewoonte, de onzekerheid, ....ja....het komt allemaal wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja Joann, dat pijngebied komt natuurlijk ergens vandaan...voor jou te onderzoeken waarvan...ach meid....je mag erdubbel en dwars zijn, tis niet voor niets dat je er bent!!!!Op bol.com kun je wel een beetje lezen over de inhoudvan het boek..Maar ik breng mn kleine meisje naar boven...lieve mensenen ga zelf ook weer in mn nestje..Een hele dikke knuffel van mij!!!Joanneke slaap lekker straks en een fijne verjaardag van je kleine meisje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Thanx Moesje,Ik zoek het boek op, ga het zeker lezen...(titel zegt gevoelsmatig al genoeg, you know what I mean..)Slaap lekker, spreek je later!Corinne, slaap lekkerhopelijk blijft je pyama verder droog Karin, kruip lekker in bedvergeet pinksteren!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!Slaap lekker allen,morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Dat andere boek van Ute, ga ik ook nog lezen. Ik ziedat het een jaar later is uitgegeven, zal een vervolg zijn op deze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Joann....your welcome!Slaap lekker meid!!En fijne en mooie dromen!TRUSTE!!En een dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Moesje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 morgen iedereen , ik hoop dat ik eventjes verder mag doen op het oude draadje ??aan nicefrance welkom op deze site , schrijf van je af het helpt .anjo doe jij maar wat nu het belangerijkste voor jou is ik wens jou veel sterkte met x.mooie zaken zijn hier gisteren nacht geschreven maar ik lag al vroeg in mijn bedje .met katertje gaat het gelukkig weer beter , hij liep deze morgen al weer tegen mij te praten , maar ik ga wel een dagboekje bij houden ivm zijn ziekte en inderdaad als het meer slechte als goede dagen zijn hem uit zijn lijden halen ;-((hier waar ik woon is het aan het regenen goed voor de patatten zou ik zeggen :-))ik heb gisteren echt veel steun aan jullie gehad mijn streepje bij op mijn nuchterheids kalender dank ik dus ook deels aan jullie .ik mag wel zeggen dat ik er gisteren geestelijk doorzat maar heb vannacht goed geslapen en vandaag weer stap voor stap een nuchtere 24 uren erbij en dat wens ik jullie allemaal ook toe zo ik vlieg den douche onder groetjes aan iedereen en samen staan we sterk blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden