joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Dank je,Kinderfeestje is woensdag pas, dan zijn de jongens ook vrij he!Vandaag doen we het gewoon binnen het gezin wel vieren,maar de meeste visite komt morgen (en een gedeelte is vandaag al geweest).Ach nu kan dat nog, ze krijgt er zelf nog zo weinig van mee.Bij de jongens komen we daar niet meer mee weg, die weten wanneer ze jarig zijn en op welke dag dat valt........dat stel je echt niet uit tot de volgende dag, die staan s´nachts om 3 uur aan je bed of ze hun kadootjes alvast mogen uitpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Haha fijn he poezen..lopen altijd voor je voeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Hoooooooooi,ja raadt het maar....in slaap gevallen.....hihi...Joanneke, gefeliciteerd met je jongste spruit, heerlijkeleeftijd 2 jaar...hoi corinne.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Om drie uur 's nachts al?? Gelukkig hebben de mijne dat nooit gedaan. Wel waren ze natuurlijk al lang van te voren bezig te vragen hoeveel kinderen ze mochten uitnodigen op het kinderfeestje.Daar nam ik dan altijd een vrije dag voor op. Maar werken is nooit zo vermoeiend geweest als die feestjes. Maar altijd leuke feestjes. Dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Niet dat ik nog zo lang op blijf, maar wilde toch evenkijken...wel stil he...de laatste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Moesje,Ik verwachtte niet anders dat je dat zou doen, je bent trouwens nog vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Dank je moesje,Ik wilde net al zeggen...goedemorgen, ook weer in het land der wakkeren hihiLag je zo lekker naast je kids dat je in slaap gevallen bent?Och maakt toch ook niks, die uurtjes slaap heb je alvast toch?Moet je morgen weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja Moes,Het is hier de laatste tijd wel heel erg rustig he,is wel eens anders geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja Joann tis te voorspellen he, ze konden niet slapen en ach jana veel gezeur en buikpijntjes heb ik gezegd, dat ze bij mij mochten slapen.....weg buikpijntjes natuurlijk!Ja ik moet morgen weer werken; ik werk elke dag.Corinne lekker he, zo'n natte pyamamouw....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Poeh Moes, dat zal niet mee vallenelke dag werken, alleen de zorg voor je kidspetje af!!!!!!!!En nog steeds NDB??(ik ben nog moed aan het verzamelen,dus spreek positief ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Moesje,Eigenlijk akelig stil.Maar ja, Bibelle en Stien zijn een weekeinde weg.Francesca heeft een Forumpauze ingelast.Enkele mannen komen altijd maar even onverwachts piepen, die moet je dan ook net treffen.En Anjo, je hebt gelezen, die is straksjes naar X gegaan. Die heeft de komende dagen genoeg aan het hoofd.Maar het wordt tijd voor wat meer leven. Misschien morgen weer, dan begint de werkweek weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Trouwens die brandwond heb ik langer last van dan ik dacht...ggrrrmoet elke dag verband verwisselen er wil nog niet echt een korst opkomenen het is ook behoorlijk gevoelig.....nie gedacht. Nou ja zoiets is ook welweer iets voor mij, blijf een beetje een brokkenpiloot..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Moesje,Ben er nog mee naar de huisarts geweest?En als je gaat douchen, een grote plastic zak eromheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja elke dag werken Joann en ik krijg er binnenkort 5 uur bij.In ieder geval tot het eind van het jaar, totaal 25 uur, maar ikheb allemaal familie (ex-schoonfamilie ook nog) die oppassen,dus dat scheelt enorm!Ja stil he Corinne, maar wist ook even niet dat Stien en Bibelleweg waren...ja en Anja...heeft genoeg aan dr koppie, had haar al een pbtjegestuurd.Ja Joann, op vrijdagavond na, nog NDB, ik vroeg me al af of jij nog rookte...maar durfde het niet te vragen, i.v.m. wat je laatst is overkomen, maar goed de oorzaak was een geheel andere....Tja tis beter...nu nog wel moeilijk soms hoor!!Maar elke dag maakt het een beetjemakkelijker!Dus ja dat moet jou ook kunnen lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 He Moesje,We zijn helemaal vergeten een feestje te bouwen: je ben al 4 maanden ADB. Gefeliciteerd.:present::present:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja hoor wel naar de huisarts geweest, moecht er wel gewoon mee douchen volgens hem.Dank je Corinne! 4 maanden? tjonge nie gedacht, oke wel metvallen en opstaan, een paar keer, ik geloof 3 of 4, wel wat gedronken, maar toch......het oude "zuipen"is niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Maar het gaat jullie ook perfect af!!Jij gaat naar dag 50...? Corinne?En Joann, ook zoiets als ik geloof ik he?Weet je nog een paar maanden terug Joann...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 TssssssssMoesje, je kent me toch al wat langer he...had je gerust mogen vragen hoor!Ik bijt niet, nu ja hooguit virtueel :-))Tuurlijk ben ik daar mee bezig, ookal lag de oorzaak van mijn infarct niet in roken of drinken...het heeft er wel aan meegeholpen hoor!!Mijn lijf zal een stuk blijer zijn als ik niet rook,zoals het dat ook is als ik niet drink.........(maar dat vind ik eigenlijk al moeilijk genoeg)Echt ik ben niet altijd zo blij,soms heb ik wel eens het gevoel dat ik alles moet opgevenom te mogen blijven leven....terwijl ik niet eens zeker weet of ik dat wel wil..(al heb ik meer dan genoeg rationele redenen om het wel te willen, het voelt lang niet altijd zo)pff, dit wordt te heftig,stuit vermoedelijk op zeer veel onbegripen aangezien er al zo weinig wordt geschreven wil ik nieuwe mensen al helemaal nietde stuipen op het lijf jagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 En ik vind het nog altijd het beste wat ik me gegeven heb. Heerlijk heldere dagen en nachten.De afgelopen 4 dagen heb ik slechts 1 keertje trek gehad, was ook zo voorbij.Van nachten gesproken, 't wordt stilaan tijd om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Corinne, als je gaat slapen, dan een fijne nacht.Is je pyama al weer een beetje droog?Ach ja Joann, ik begrijp het wel hoor.....alcoholen de sigaretjes hebben ook iets gezelligs en ja...verdovendsTuurlijk zal er hier gezegd worden...ben je mal, je kuntnuchter veel meer genieten, ja...is ook zo...Maar wij kunne nou eenmaal niet goed de maat houden,dus ja voor ons gewoon beter om ermee te kappen, of je moet wel heel sterk zijn om sociaal te kunnen drinken....De nieuwe mensen komen daar ook wel achter...allesheeft 2 kanten, nieets is alleen maar zwart of wit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Joann,Hier kan toch niemand onbegrip hebben. Een paar weken geleden had ik ook dat gevoel. Ik schrok er wel van. En er zullen zich vast nog wel zulke momenten aandienen. Dan kan ik weer al mijn helpende rationele gedachten en gedragingen er bij halen om het de baas te worden. Daarom ben ik nog altijd blij met die Refusal. Flinke stok achter de deur.Maar voordat ik aan de volgende verslaving ga werken, wil ik toch sterker staan in mijn ADB. Ik rook inmiddels al beduidend minder. Roken is nu geen uitvlucht meer om vlak bij de fles wijn te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Moesje,Dat is een ernstige afsluiter voor de nacht.Mijn mouw is opgedroogd, en ik ga droog en wel naar bed.Slaap lekker en jij ook Joann.Laat alle zorgen wachten tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Wil ik nu welof wil ik niet?Het doet me pijn,dit verdriet...wil ik hier wel zijn?Heimwee,soms zo erg..dan wil ik mee!Terug naar daar,mijn oorsprongzoals ik die ervaar..Het is er zo mooi,lief en zacht..maar ik realiseer mewat er in het nu op me wacht!Mijn verlangen is groot,maar ik ben hier nog niet klaar...niet klaar voor mijn aardse dood,dus blijf ik daar....ik blijf om te doenwat ik hier moet doen,om te leren,wat ik moet leren..Het doel van deze aardse reis..ik weet het nietmaar ik ga in vertrouwen...!dat ze het mij op mijn sterfbed zullen ontvouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Ja...ik zal ook wel zo weer naar boven moeten..dochterlief moest naar toilet eigenlijk en ligt nu op de bank te slapen onder een dekentje....Joann, ik heb geleerd met de cursus om te zien wat het me allemaal brengt...dwing jezelf niet met de gedachte..."ik MAG NOOIT meer drinken..", dat kan ookaverechts werken, maar je kunt wel denken..."ik drink niet meer en ik zie welwat de toekomst me brengt..." En hoe langer je niet drinkt met deze gedachte,hoe makkelijker het steeds wordt.....de behoefte wordt steeds minder.....En eerlijk gezegd merk ik ook als ik wel wat heb gedronken, dat ik steeds meerdenk..."nou en wat heb je er nou aan gehad.....?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 De Aarde op weg naar de vijfde dimensie (2012), Ute Kretzschmar..Ik vond het een mooi, misschien voor sommigen moeilijk te bevatten, maarik kan me er wel in vinden!Misschien iets voor jou Joann? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden