moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Nee, ik dacht ook al...zal niet voor mij zijn toch...Maar Burton is uitgelogd, ik had hem ook al het een en ander gevraagd...tja mss moet hij er even over denken?Niet aantrekken he knuffie!! Was jij niet een kreeft van sterrenbeeld? Ja sorry hoor maar dat vind ik machtig interresant...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Knuffie,Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke, waarom denk je dat je genegeerd wordt?Praten ze wel met anderen en niet met jou?Of ben je nog niet zo lang bij dit gezelschap....?Is niet leuk in ieder geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Knufje gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 @moesje,Ik ben boogschutter van sterrenbeeld!! Word je daar nu wijzer van, hihi? En ik probeer het me niet aan te trekken, soms met moeite maar het lukt me wel!!@marieke,Hoi, hoe gaat het met je man? En met je hond, sorry, ben even de naam kwijt maar ik kan die nog precies voor de geest halen, hihi!! Spijtig dat je zo'n rotgevoel hebt na een avondje accordeonnen (ja, ik weet dat dat werkwoord niet bestaat, vind het gewoon een leuk woord,hihi!!) trek het je niet zo aan (kijk wie het zegt), je bent echt wel de moeite waard om te leren kenen en ik kan het weten, hé!!!@corinne,Was ook niet naar jou bedoeld, hoor!! Slaapwel en tot morgen!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke,Praat er dan niemand meer met je in het koor. Lijkt mij stug, jij ben toch een aardig mens.Negeer die twee accordeonmutsen en richt je aandacht op de mensen die wel jouw aandacht waard zijn.Ik waardeer jou zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ja daar wordt ik wel wijzer van haha, ik ken namelijk veel boogschutters, enkele zijn vrienden.Jij bent ook een vuurteken, ik ook ik ben een leeuw, maar ook wel eens een welpje hoor!Slaap lekker knuf, als je belang hebt kan ik wel een keer een uitdraai maken van je horoscoop.Moet ik wel een aantal dingen weten.geboorteplaats, -datum en -tijdstip, kan je zo via pb doen, mocht je dat leuk vinden...Maar ga maar lekker slapen, ik kan ook niet zo lang opblijven moet er om 6 uur uit, want heb mnlaatste 2 cursusdagen in Utrecht en blijf daar ook een nachtje slapen...dus moet nog wat spulletjespakken ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Goed gezegd, Corinne!!!Ik ga nu slapen, zie je wel, vroeger was ik een nachtmensje tot in de vroege uurtjes en nu roept de slaap toch vroeger!! Zonder alco of pilleke!! Slaapwel allen en tot morgen!!! Danke voor jullie reacties!!:$Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Is astrologie jouw hobby? Geniet van je laatste cursusdagen en voor nu slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke, het kan zijn dat je dat denkt, dat weet ik niet....Ik weet ook niet hoe jij naar mensen toe reageert...meng je je in gesprekkenof houd je je juist afzijdig...?En als die 2 dames je echt niet mogen en/of niet met je willen praten, zou je het dan durven om er met hen over te beginnen?Ik ben zelf een periode heel onzeker en ook wel soms labiel geweest. Ik trok mealles altijd erg aan, maar gelukkig is dat nu verandert. Als ik me onzeker voel over iets,dan stap ik gewoon op diegene af en vraag het gewoon, of praat erover als er iets iswat me dwars zit en het helpt wel hoor!! Kan me ook niet schelen, ik heb daar zoveellast van gehad en dat wil ik echt niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ja Corinne...vind ik erg leuk.Ik weet alle sterrenbeelden van mijn collega's, zijn er aardig wat.Gaat gewoon automatisch...al vanaf mn puberteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Knuffie,Jij ook welterusten.Lekker he zo zonder alco. Ik slaap meer dan met alco, waar wel beter, lekker diep en aan een stuk door. En daardoor ben ik beter uitgerust. Ik heb geen middagdutjes meer nodig.Hoewel als ik in bed zou gaan liggen zou ik zo wegpitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Dan moet ik mijn moeder maar eens vragen hoe laat ik precies geboren ben, als ze dat (nog) weet. Ik weet dat het rond 2.30 's nachts was. Net als mijn kinderen.Mijn ventje is rond 2.30 's middags geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 En ik ben een schorpioen. Ik kan vergeven, maar vergeten doe ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ach Marieke...komt tijd komt raad...misschien moet je er gewoon eens op af stappenen vragen, soms werkt het verhelderend....Maar ik kan de situatie ook niet inschatten vanaf hier.Ik vind jou in ieder geval altijd erg attent!Maar ik ga ook zo naar mn nestje...nog even wat bij elkaar pakken en dan slapen....Ben zaterdagavond weer terug....liefs allemaal en fijne dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Haha leuk corinne, durfde al niet te vragen...en marieke?scorpio.....tja kunnen idd wel pittig zijn(die beruchte angel) maar ook erg sociaal en gevoelig,dat gevoelige willen ze niet altijd laten zien....ahum..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Als je je plaats, tijd en dag(en jaartal natuulijk ook) weet dan kan ik wel voor je kijken, maar kun je beter via pb doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke,Ook welterusten en geef die hond een knuffel van me.Hoe is die uitdrukking ook alweer : komt tijd komt raad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Nou ja, ik vergeet ook niet dat iemand voor mij iets aardigs heeft gedaan, alleen weet ik nooit zo goed hoe ik iemand moet bedanken, ik weet dan met mijn houding geen raad. Ik ben ook nog eens hondstrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke, Moesje,We zijn de enigen nog hier, als jullie naar bed gaan, zal ik dat ook maar doen. Of tenminste naar bed, dan ga ik nog even lezen. Boekje moet uit. Ook al zoiets zonder mate bij mij: lezen. Boek moet uit, is boek uit, begin nieuw boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Marieke,Dan trek je toch gewoon op met die aardige mensen. En geef die mutsjes niet zoveel van je aandacht.Hoeveel dagen moet je nog schrijven over het leven (ik bedoel hier de herrie) van je buren?Wat vervelend met die zoon van je. Ik zou ook niet weten wat wijsheid is en hoe ik er mee om zou moeten gaan.Ik wens je er sterkte mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ja Co, dat herken ik...heeft ook wel weer te maken met iets niet bloot kunnen geven...?maar goed we zouden hier ook nog een keer over doorbabbelen, lijktme wel leuk. Maar 1 ding weet ik wel de mens is een raar wezen, dit bedoel ik in het algemeen hoor.Ja ik begin zo te filosoferen...als ik op dreef ben. Psychologie vind ik ook interresant, maar ook het spirituele (geen geitenwollensokken gedoe hoor) maar echt wel serieuzedingen...en niet vergeten toch met de benen op de grond te blijven.....Ik ben er echter wel van overtuigd dat er veranderingen komen op deze aarde....zoals we nu leven, dat houden we niet lang meer vol....de chaos wordt alleen maar erger.En het zal ook eerst nog minder worden voordat wij ons beseffen, dat we anders moetengaan leven op deze aarde....!!Denk alleen al eens aan de burocratie!Ik had gisteren een jonge moeder te solliciteren, ze had geen uitkering, niets...ze kon gewoon-weg niet uit al die papperassen komen die je allemaal moet invullen. Haar vriend zit in het buitenland (de vader van het kind) en daar moeten ze ook alles, maar dan ook alles overweten en ze vragen bonnetjes en gegevens van jaren terug, wat die meid niet meer heeft...En dat is maar 1 ding van de vele die ik tegenkom in mijn dagelijkse werk en leven.Ach ik drijf teveel af, mijn hoofd is hier al heel lang mee bezig.....Ik ga nu denk ik maar echt naar bed!veel liefs en trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Kan het niet laten....Corinne wat is normaal......boek beginnen, boek uit, boek beginnen enz.so what....Ik weet niet meer wie ik ben en wat ik wil.....zegt iemand...maar ja, dat komt ook omdat we niet meer weten wat onze kern is.....we moeten voldoen aan verwachtingen van anderen, van de maatschappij...maar wie ben jij zelf eigenlijk en wat wil je zelf en wat voel jezelf?Wees blij, dat je niet meer weet wie je bent...misschien kom je dan eindelijkbij jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Spreek me niet van bureaucratie. Ik ben voor mijn uitkering afhankelijk van het UWV.Maar ik ga me nu niet sappel maken of bureaucratie, de wereld van morgen. Ik heb geen zin in vervelende dromen.Dat is allemaal voor morgen. En inderdaad we zouden het nog eens over het fenomeen van onszelf hebben. Morgen heb ik geen uitjes, dus een goede gelegenheid mij daar eens op te storten.(nogeens)Slaap lekkerIk ga nu ook echt uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Je hebt helemaal gelijk...ik ga mn motortje ook afzetten haha...anders blijf ik doorgaan.welterusten, slaap lekker en droom maar lekker over een warme zomer, strand enzenz.liefs Meltyptfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden