charlie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi hoikom alleen maar even zeggen dat ik het momenteel beredruk heb..............komt heel wat bij kijken hoor, verbouwen/verhuizen.Morgen zal ik eens uitgebreid gaan lezen/reageren, voor nu alvast welterusten voor straks en tot morgen dus......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ik ben dankbaar dat ik nuchter en clean ben vandaag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Zo he.. het onweert hier behoorlijk.. echt mooi om te zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi Charlie,Sterkte met alle werkzaamheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ziza,Ja, je mag jezelf inderdaad dankbaar zijn dat je nuchter en clean bent. Ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 nou niet mijzelf... meer wat AA voor mij betekent.... en God zoals ik Hem begrijp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 hehe...heb ook even tijd hoor, heb niet eens kunnen bijlezen...maar goed..Zag wel wat nieuwe namen, dus welkom voor degene die nieuw is en ook zn schouders eronder zet!Alles goed hier verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Alles goed met mij.'t Is anders maar een kort draadje tot nu toe.En dit is mijn 1900ste bericht (zie dat het nu waar is, Stien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ha Corinntje,gefeliciflapstraat met je 1900ste berichtje...!Ik was even de berichtjes aan het lezen...tjonge, je hebt er ook veel gereageerd, maar maakt niet uit, wasook een mooie afleiding voor je, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burton Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hallo allen,ben Burton. Al 18 jaar bezig teveel te drinken. Ben gestopt met anti-depressiva omdat ik t idee kreeg daardoor meer te gaan drinken. Je voelt je door die pillen happy en krijgt meer zin in een borrel. Vreemd allemaal.Sterkte,Burton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Gemotiveerd, welkom!Wat goed dat je niet hebt gedronken op het bedrijfsfeestje, tjonge daar benik wel zo vaak dronken weggekomen.......shame shame shameIk las dat je een blaasapparaat in huis hebt?Mag ik vragen hoe dat kan of kun je die dingen ook zo ergens kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi Burton, Heb je dat wel in overleg gedaan met je huisarts? Want kan me voorstellen, dat je daarniet zo ineens mee kunt stoppen!welkom ook trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burton Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hallo Moesje,ja, in overleg. Nu heb ik alleen nog diazepam voor noodgevallen. Zoals gisteren, nul alcohol, maar ook nul slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Maar heb je die medicijnen al alng gebruikt dan? En ben je niet bang dat je dan weer depressief wordt?En wie zegt, dat het zo is dat je meer trek krijgt in alcohol daardoor, heeft de arts dat ook gezegd, dat dat kan?Ja ik vraag zoveel, omdat ik zelf paroxetine gebruik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Het helpt me wel af toe. Eerst veel meer, maar dan had ik het echt nodig. Toch vind ik het nog steeds fijn om hier te zijn, want hier zitten mijn trouwe supporters. En ik schrijf graag, dat vind ik leuker dan kletsen met een groep(je) mensen. Als ik hier iets even niet kan volgen lees ik even terug.'t Is best prettig dat die trekmomenten minder worden, maar het maakt me wel minder alert als er een opkomt. Zoals aan het begin van de middag, toen was ik teleurgesteld en een tikkeltje boos over hoe dag gegaan met die baan, die consulente vond het ook maar niets zoals die klant van hun gehandeld had. Dat zijn een paar van mijn gevaarlijkste emoties.Maar goed die momenten zijn er en ik kan er toch wel goed mee omgaan. Meestal kan ik ermee omgaan zoals wanneer ik langs een patatkraam kom: Ruikt lekker, heb wel trek, maar ja, ik moet straks nog eten.Heb jij dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi Burton,Ik had toen ik stopte ook zo'n last van slaapgebrek (maar ben zowiezo al een nachtmensje) dat ik een paar weken een slaapmiddel (op aanraden van de huisarts) heb gebruikt!! Nu heb ik niets meer nodig om te slapen, geen alco, geen slaappil! Soms lig ik nog wakker 'te denken' maar het gaat heel wat beter dan een paar maanden geleden!! Ik ga nooit meer opgefokt naar bed, begrijp je? Hoi moesje,Alles goed met de kindjes en natuurlijk alles goed met jou? Niet samen in slaap gevallen of ben je alweer terug, hihi?Liefs van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi Moesje,Ik ben aan het afkicken via de The Home Clinic. Je kickt als het ware thuis af, als je het niet alleen kunt, hulp nodig hebt, maar niet in een kliniek wilt worden opgenomen. Ik was te ver heen om het via internet te kunnen doen. Ben hier zelf erg enthousiast over, helaas wordt het niet vergoed door de verzekering. Het blaasapparaat krijg je in bruikleen gedurende de behandeling (duurt maanden als je een uitgebreid programma volgt). Ik denk wel dat je het ook zo kunt kopen (zie internet) maar geen flauw idee wat die dingen kosten. Groetjes,gemotiveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Ja Corinne, de trekmomenten vallen wel meeals alles zn gangetje gaat eerlijk gezegd, maar ik heb het ook met stress, irritaties, onzekerheid...dat soort dingen....dan heb ik echt wel eens dat ik denk...en vanavond z**p ik me een stuk in de fiets, maar goed.....volgens mij kan ik dan beter maar iets anders gaan doen, zoals met de hond lopen of weet ik veel wat...Ja soms zijn de momenten wel heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 oke gemotiveerd, snap het...je zult je wel aan een bepaald schema/programma moeten houden....Geen verkeerd idee zoiets! Vooral als je het niet ziet zitten om in een kliniekte zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Moesje,Moet je op internet maar blaastest intikken. Ze zijn gewoon te koop voor thuisgebruik. Ik zag er een voor 59 euro ex verzendkosten.Duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Haa Knufje,hihi je kent me ook wel he?Ja ik wil nog wel eens in slaap vallen met de kids.....Het gaat hietr goed hoor, ik redt me prima onderhand.En eerlijk gezegd vind ik het ook wel prima zo zonder partner.Moet er ook nog niet aan denken aan een vaste relatie.Jij doet het ook goed zeg!Ook alles goed met je kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Burton,Ben jij aan het minderen, streef je naar stoppen, of ben je al gestopt. M.a.w. wat is je doel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 zeker duur Corinne!Nou ik denk ook niet dat ik dat nu nog nodig heb!Ik heb ook zo'n ding jaren geleden gezien in een discotheek.Kon je checken of je al dan niet nog kon rijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 HoiIk doe m'n best om te antwoorden op de voor mij dan 'nieuwtjes' maar krijg geen respons!! Nu ja, degenen die me kennen weten wel dat ik op dat gebied een gevoelig dingetje ben!! Maar ik had al wat moeite om me er weer tussen te 'gooien' en vind het dan wat vervelend dat ik genegeerd word!! Het grijpt me waarschijnlijk aan omdat het al de tweede keer is vandaag! Maar..geen probleem, knuffie is er morgen weer voor een nieuwe poging, we zien wel wat het wordt!!Groetjes van knuffie en slaapwel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Hoi moesje, ik had het dus niet over jou, hé!!Ja, alles goed met de kindjes, druk maar leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden