CPAS Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Joann,Als je je erg opwindt over iets is het soms beter maar tot 100 te tellen voor je wat zegt.Ik weet niet wat er gebeurd is, maakt niet uit om dit te zeggen. Soms is het beter het een nog veel langere tijd te laten bezinken, voor je op iemand of iets reageert. Die adviezen staan allemaal in boeken e.d.Maar ja, wat gebeurt als je er mee geconfronteerd wordt.Meestal schiet een mens dan uit zijn slof.
CPAS Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Weet je waarom dat zo plotseling in me opkwam?Als kind al merkte ik dat ik anders was dan anderen. Mijn interesses lagen op andere vlakken. Daardoor paste ik niet in de groep en viel er altijd buiten en werd er buiten gehouden.Ik hou van geschiedenis, mode interesseerd me niet, moderne harde muziek evenmin.Daarom was ik ook een object om te pesten.Dat heeft geleid tot een negatief zelfbeeld.Nu heb ik dat negatieve zelfbeeld afgegooid.Het is juist leuk anders te zijn dan anderen en geen deel uit te maken van de grijze massa.Het zal me een zorg zijn dat iedereen maar vindt dat ik me moet aanpassen.Ik ben nu met mij zelf uiterst tevreden.Zonder mijn alcoholverleden was ik hier niet achtergekomen.
joann Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Ja je hebt gelijk,maar het staat hier lekker open en bloot te wezen op het forum..kan ik weinig meer aan veranderen......Tis niet dat ik niet tot 100 kan tellen,maar dat deed ik al heel de dag........en ineens had ik er genoeg van...plofte er ietsnu ja het was al gebeurt voor ik het kon terug draaien(daar werd wel voor gezorgd)Maakt ook niet uit, ik heb gewoon weer een les te pakkener zullen er ongetwijfeld nog vele volgen!
joann Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Herkenbaar..........Ik ben ook anders...praat anders, heb andere interesses..buitenbeentje dus...Alleen ben ik mijn negatieve zelfbeeld nog niet kwijt,ik twijfel nog veel te vaak aan mijn mogen zijn zoals ik ben..
joann Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Waar ik niet aan twijfel is aan mijn behoefte aan slaap Ik kruip in bed, morgen weer een dag!Jij voor dadelijk of straks ook weltrusten!
CPAS Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Joann,Je zult het wel ontdekken.Ik ben begonnen mezelf maar te nemen zoals ik ben, dus te aanvaarden.Ik denk dat dit uiteindelijk tot deze ommekeer heeft geleid. Ik weet het ook niet zo precies, een half uur geleden ongeveer ben ik tot die slotsom gekomen. Ik heb mezelf dus 47 jaar niet aanvaard. Dat is toch dom?
CPAS Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Ook welterusten Joann.Je hebt gelijk hoog tijd om te gaan slapen, anders hoef ik niet meer op te staan.
joann Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Geplaatst 2 juni 2007 Slaap lekker,morgen lekker uitslapen..tenminste als de kids het ook doen..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden