CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Gem,Dat was eind jaren 70 toen kwam de rockopera uit. Er is toen een heleboel tumult om geweest als zou dat godslastering zijn geweest. Volgens mij is de kerkgang toen ietsie opgegloord na die musical.Ik weet het niet precies. Ik heb noch de film gezien, noch de rockopera. Ik heb de plaat ooit van mijn broer gekregen of via mijn broer. Ik vond de muziek en de tekst mooi. Ik kon me ook niet voorstellen dat die film/musical nu blasphemisch was te noemen.Aanpassing: Jaren geleden hebben we de platen en platenspeler de deur uitgedaan. Dus nu heb ik de CD maar eens aangeschaft. Deze versie is niet zo goed als die van de plaat (zoals ik mij die herinner).
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Luciene,Je ruikt lekker fris nu.Ben je ook en beetje opgeknapt ervan?
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Of eigenlijk heb je de gremlins verdronken en met het badwater laten weglopen?
Gem Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Corinne,OK heb de film gezien uit 1973. Weet nu het jaartal weer. Maar wat ga je nu dinsdag doen?Lees het morgen wel.Charlie, Luciene, Corinne, slaap lekker. Moet nu echt stoppen. is al veel te laat. Morgen ben ik er weer.Welterusten.Gem
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Gem,Ik heb nog een CD besteld, hopelijk arriveert die dinsdag of woensdag. De levertijd was wat langer.Dat is Celtic Mystery. De tweede dubbel CD had ik al.Welterusten en tot morgen.
charlie Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Hoe bedoel je , Luciene???? (ik mis mn vriendje?)
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 ik ga ook slapen. Welterusten voor wie nog wakker is.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 ok Luciene,Slaap lekker. Neem de ontspanning van het badderen mee en slaap als eer roosje
amsterdam2226 Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Hai Marieke, Dat van die tweede verslaving...Nu je het zegt er zijn er wel een paar op te noemen. Inderdaad moet ik 's ochtends drie bakken koffie tot mij nemen. Inderdaad eet ik als compensatie elke dag een grote reep chocola. Inderdaad computer en chat ik soms te lang. Inderdaad, moet ik elke dag mijn vriendin zien. Inderdaad mis ik het erg als ik niet elk week de stilte en de zuivere, zwoele lucht rond mijn stulpje kan horen en kan opsnuiven. Inderdaad moet ik elke dag in mijn PodCast schrijven. Enz. enz.Heb jij ooit een mens ontmoet die niet van verslavingen aan elkaar zit. Maar dit zijn (meestal) leuke verslavingen. Sommige verslavingen beginnen met leuk zijn en dan vervaagt de 'te' voor het woord en lijkt het normaal. Drinken kan normaal zijn, maar niet voor mij. Ik heb momenteel geen trek, maar dat kan in de toekomst weer gebeuren. drie maanden is vaak een moeilijke grens. Mensen complimenteren je meestal niet meer zo voor de gedane arbeid. Je denkt van ach, eentje maar. Een half jaar is vaak cruciaal. Als je die grens kan passeren, ben je op een goede weg en zal die half onbewuste dwang lang niet meer zo heftig om de hoek komen zetten. Geloof me, nog eventjes...Marieke, ik ben niet zo oud. Jij bent 44? Doe er bij mij maar vier jaar bij. Dan heb je hem. Ik bekijk foto's van mezelf en denk, nou, je kan er nog mee door, Marc. Oeps, pas op, begin nou niet in de derde persoon enkelvoud te oreren. Laat dat maar aan anderen over,Groetjes Marieke, Marc
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Marc,Zeg nou niet dat je oud bent, want dan ben ik dat ook.Ik heb in ieder geval nooit zoveel achter de compu gezeten als sinds ik gestopt met met drinken.Valt ook wel te zien aan het aantal berichtjes dat ik hier achter gelaten heb.Maar als ik hier niet zoveel tijd op dit forum had doorgebracht, was ik misschien helemaal niet gestopt. Dit forum heeft mij over de angst voor het stoppen heen getild en vervolgens geholpen door mijn moeilijkste periode en helpt mij nu nog steeds en houdt mij op de goede weg.Elk bericht dat ik hier neerpen is ook een bericht aan mezelf, houdt mijzelf alert.
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Zand en Steen Een verhaal vertelt over twee vrienden die door de woestijn liepen. Op een moment tijdens de reis kregen ze ruzie en de ene vriend sloeg de ander in het gezicht. Degene die geslagen werd was gekwetst, maar zonder iets te zeggen schreef hij in het zand: 'VANDAAG SLOEG MIJN BESTE VRIEND MIJ IN HET GEZICHT.' Zij liepen verder totdat zij een oase vonden, waar zij besloten een bad te nemen. Degene die was geslagen, raakte vast in modder en dreigde te verdrinken, maar de vriend redde hem. Nadat hij was bijgekomen, schreef hij op een steen: 'VANDAAG REDDE MIJN BESTE VRIEND MIJN LEVEN.' De vriend die had geslagen en zijn beste vriend had gered vroeg hem: Nadat ik je had geslagen, schreef je in het zand en nu schrijf je op een steen, waarom?' De andere vriend antwoordde: 'Als iemand ons pijn doet moeten we het in zand opschrijven waar de wind van vergeving het kan uitwissen. Maar als iemand iets goeds doet voor ons, moeten we het in steen graveren, waar geen wind het ooit kan uitwissen.' LEER OM JE PIJN IN HET ZAND TE SCHRIJVEN EN OM JE GOEDE ERVARINGEN IN STEEN TE GRAVEREN. Men zegt dat er een minuut nodig is om bijzondere mensen te vinden, een uur om hen te waarderen, een dag om van hen te houden, maar daarna een heel leven om hen te vergeten.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Luciene,Een mooie parabel.Heb hem geloof ik al eerder gelezen.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Luciene, We zijn weer de laatsten, zo te zien.
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 ach als dat onze enige fout is valt het nog wel mee
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Ach ik noem dat geen fout. We hebben alleen een andere biologische klok.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 ik zit hier rustig op te slomen met een potje patience
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Hoi Luciene,Ik ga zo toch even kijken of mijn bedje er nog staat.Of wou jij nog even blijven hangen?
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Ik heb het nu niet meer ijskoud, daar had ik de eerste 5-6 weken na het stoppen veel last van, dan zat ik rustig bij 30 graden met drieen truien aan te koukleumen.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Er kwam hier net een stomme gremlin langs. Verkeerd moment voor 'm. Heb hem weggestuurd. Durft ie wel midden in de nacht aankloppen, als ik zo een beetje klaar ben om naar bedje toe te gaan.
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Geplaatst 15 juni 2007 Hoi Luciene,Ben je soms in slaap gevallen achter de computer??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden