luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Gem. Iedere maand krijg ik ook een affirmatie toegestuurd. Op de website www.affirmatie.nl kun je inschrijven en dan krijg je iedere maand een affirmatie in je emailbox. Is opzich al grappig. Je kunt er ook een boekje bestellen over het zelf maken van affirmaties. Kost slechts € 3,49. Ga ik bestellen lijkt me leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Hoe je je leven kunt veranderen door je gedachten te veranderenHeb je ooit wel eens bewust geluisterd naar je eigen gedachten? Je zou het voor de grap eens een dag moeten doen. Op een gemiddelde dag heb ik echt enkele tientallen negatieve gedachten - terwijl ik een heel positief mens ben - en ik ben vast niet de enige. Klinkt dit je misschien bekend in de oren: "Oh nee, nou lukt me dat nooit meer." "Had ik dat maar anders gedaan." "Dit krijg ik nooit voor elkaar." "Jemig wat stom van mij." "Hé, maak ik alweer dezelfde fout." Wat je eigenlijk aan het doen bent is jezelf affirmeren: je bevestigt je eigen gedrag. Maar dan op een negatieve manier! En dit doe je niet alleen in je gedachten, je spreekt het ook uit: tegen jezelf, in gesprekken met anderen, en naar anderen toe, bijvoorbeeld je kinderen."Nou, het zal mij nooit van z'n leven lukken om in zo'n strak rokje te komen hoor." "Dat ga ik niet eens proberen, ik ben nou eenmaal zo." "Wat ben jij toch vervelend vandaag." "Laat mij het maar doen, dat is toch veel te moeilijk voor jou." "Doe je dat nou alweer verkeerd." Experts schatten zelfs dat 72% van je gedachten negatief zijn. Heb je enig idee hoeveel kracht je gedachten hebben? Doe mee met het experiment en ervaar het zelf: voel wat het met je doet. En dit is nog maar van een computer - stel je eens voor welk een impact je eigen gedachten, die voortdurend bezig zijn in je hoofd, op jou en je leven hebben. Dit is het begin van een veel langer artikel op de site www.affirmatie.nl Echt interessant!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Stien,Elke dag is er wel iets om je zorgen over te maken.Meestal zijn dat kleine dingen, soms grote dingen.Je hebt gelijk als je zegt dat er een zorg minder is als je gewoon de eerste laat staan.Dat doe ik dan ook.@Anne,"Doe ik dit om iets te bereiken, of doe ik dit om iets te ontlopen" Niet meer drinken, daarmee wil ik bereiken dat ik van het leven geniet in goede gezondheid.Met niet meer drinken ontloop ik het risico van totaal afglijden.Je hebt gelijk: je kunt dit citaat op allerlei bezigheden toepassen. Kan je nog tot bijzondere inzichten brengen.Er zijn 2 kanten aan elke medaille.:light:@Blacky,Natuurlijk staat het je vrij op een eerder draadje te reageren. Niet ieder hangt hier de hele week, de hele dag aan de computer.En bedankt voor de felicitaties. (Ha, hier reageer je toch ook op het draadje van gisteren).Heb je aan je psychologe ook aangegeven dat je de sessies opgeeft vanwege de gremlins?Ik hoop dat die orthopedist wat aan je voet kan doen. Uiteraard ook aan de pijn.@Luciene,Lekker droog dagje houden vandaag.He, ik heb er nu juist voor gekozen om geen scenario's voor het leven meer te schrijven. Dat loopt geheid op teleurstellingen uit. Ik heb er voor gekozen het leven maar zoveel mogelijk over me heen te laten komen. Ik heb geen zin meer het leven uit te stippelen zoals je een tafel dekt, terwijl er 10 kinderen rond lopen om alles steeds te verplaatsen. Succes met het vinden van een vouwfiets voor jarige kleindochter (nog gefeliciteerd).Wij zitten niet op ons werk, maar zijn toch zinnig bezig.@Mick,Uiteindelijk toch niet zoveel zin om in je uppie in een verregende tent te liggen met niemand anders als gezelschap dan de slakken die komen schuilen voor de regen.Ik ben heel het kampeergedoe ontgroeid (de ondergrond is zo hard), waarom zo primitief doen als je ook gewoon een kamer met een bed met een zachte matras in een hotelletje kunt nemen. Geduld is een schone zaak. En dan zeg ik, maar hoe lang moet ik nog geduld oefenen?Ik ben ook een tikkeltje ongeduldig, vooral als het gaat om dingen die ik graag wil weten of bereiken.@Sandra,Blij dat je lichaam weer tiptop is."ik doe ADB omdat ik iets wil bereiken, namelijk een gelukkig leven"Sandra, dat vind ik een gevaarlijke uitspraak.Van niet drinken word je niet per se een gelukkig mens.En wat is de definitie van geluk?@Ferry,Fijn weer eens een glimp van je op te vangen.@Rudy,Immer op zoek naar je eigen ik. Een fantantische ontdekkingstocht. Altijd een hart onder riem steken van alle forumleden.Dank dat je er bent.Een dom mens die jou ingeprent heeft dat je niet op genomen beslissingen mag terugkomen. De wereld zou er niet uit zien als niemand op zijn beslissing durfde terugkomen. Zelfs op een gedane belofte mag je terugkomen.@Charlie,Als je hier altijd maar zou zijn, zou er van het huis niet veel komen. Ik hoop dat alles een beetje naar wens verloopt en dat je binnenkort weer wat langer hier kunt langskomen.Knuffel je kleine manneke maar eens extra, dan wordt ie vast een stukje beter.@Gem,Er valt nog veel te werken aan onszelf...@BamBam,Jij kunt toch zo onverwacht uit de hoek komen. Het positief vinden van boodschappen sjouwen.Die van de kinderkens uit Biafra, die hebben mijn broer en ik menigmaal gebruikt. Trouwens die kinderen hebben daar nog steeds niets.Marieke,Een goed idee van je om je gebit eens te laten saneren. Zo te lezen is dat ook hard nodig. En denk er niet over, pak nu de telefoon en maak een harde afspraak. Zeg maar dat ie dubbel tijd nodig heeft voor je. OK NU BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK.Zo ik ben bij tot het tijdstip waarop ik inlogde.Straks de rest.En dan schreef iemand dat dit een tam draadje is?Even pauzeren, tegen de RSI. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Heb net het boek gekocht"De kracht van nu"en het nieuwe boek van Arnon Grunberg Tirza.Gaan mee op reis. Er is nu plek voor want er gaan dit jaar voor de allereerste maal geen flessen mee met dat vieze spul erin.Lees op het moment het boek van Khaled Hosseini duizend schitterende Zonnen:rose:Is net als De vliegeraar een prachtig boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Luciene,heb net een blik geworpen op die site waar jij het over had. Ga daar eens op mijn gemakje op rondneuzen.@Corinne,Ben jij nu weer helemaal de "oude"? Gezien je schrijfstijl wel!Morgen de verjaardag van mijn enige neefje (wordt 3 jaar). Heb tegen manlief gezegd, dat ik het prima vind dat hij dan drinkt. Hij heeft het daar een beetje moeilijk mee. Is bang dat hij me afvalt. gisteren het nogmaals tegen hem gezegd. Dat hij het echt mag doen, want ik ben al zo blij dat hij thuis niets drinkt. Ik zal er toch mee moeten (willen) leren omgaan.Bovendien voel ik me wel veilig, omdat mijn zus van mijn probleem afweet en die drinkt bijna nooit iets.Zo laat de Pc aan, terwijl ik de was op ga hangen en nog enige klusjes ga doen. Lees dus nog mee. GrGem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Marieke,daar ben je weer! Goede gedachte, de renovatie van je gebit. Nou nog het plan (laten) uitvoeren.Zou het ook niet fijn zijn als er wat aan je voortanden wordt gedaan? Hety lijkt me dat je dan altijd herinnerd wordt aan die pijnlijke periode als je in de spiegel kijkt.Heb ik met de verwarming in de gang bij ons. Ik ben eind vorig jaar van de trap gevallen (dronken).Toen ik van de trap afrolde met een enorme smak tegen de verwarming aangekomen. Die verwarming is dus ietwat ontzet. Ik moet er iedere keer weer aan denken als ik het zie.Niets aan overgehouden, behalve een week veel blauwe plekken, spierpijn en een vreselijke pijn in mijn nek. Ik hoop niet nog een keer van de trap te vallen, maar als het gebeurt dan hopelijk niet meer, omdat ik teveel gedronken heb.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Hai Corinne daar ben je dan weer. Je zegt dat je niet zelf je eigen scenario voor je leven wilt schrijven. Dat mag natuurlijk. Je bent vrij om je leven in te delen zoals jij wil. In afhankelijkheid of onafhankelijkheid. Als je het leven 'over je heen laat komen' weet je helemaal niet wat er gaat gebeuren. Als jij je eigen leven in je eigen hand neemt en dus als het ware de programeur van je eigen leven wordt/bent bepaal jij de richting. En 'overkomt' het leven je juist niet. Want bij dat overkomen zit het gevaar er in dat je ook heel vervelende dingen kan overkomen waar je dan niets mee kunt. Als je je eigen leven in je eigen hand neemt kunnen er ook geen 10 kinderen rondlopen om alles te verplaatsen. Want je bent dan namelijk niet afhankelijk van die kinderen. Maar ik ben niet de schrijver van dat boek dus kan het je nooit zo goed uitleggen dan wanneer je het zelf zou lezen Je zegt de dingen soms zo direct, daar moet ik gelukkig om glimlachen . Ik zei een eindje terug dat ik juist mijzelf een beetje vastplak aan het forum omdat het mij op dit moment de meeste houvast geeft. Tegen Blacky ze je: 'Niet ieder hangt hier de hele week, de hele dag aan de computer.' Daar bedoel je vast niets negatiefs mee Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Sammy,Ben blij te lezen dat schoonmoeder weer opkrabbelt. Ja, oude wagens kraken wel, maar zijn onverwoestbaar.En natuurlijk blij dat jullie nu op deel een van de vakantie kunnen. Veel plezier en fiets er lekker op los.@Richard,Ik sluit me aan bij wat Luciene al vertelde. Je bent hier gewoon welkom, ook als je nog drinkt, ook als je voornemen is om terug een sociaal drinker te worden. Zelf dronk ik nog steeds toen ik hier op het forum kwam, en niet zo een klein beetje. Juist met behulp van de forumleden en de behandeling is het mij gelukt om te stoppen, het forum heeft mij er gewoonweg door heen gesleept met al hun aanmoedigingen, complimentjes voor elke overwinning, geboden tips. Kortom als je wil stoppen, kom dan hier en schrijf alles van je af, stel je vragen, we zijn hier om je te helpen je doel te bereiken.Je hoef je hier ten minste niet te schamen om te zeggen dat je teveel drinkt, dat je een uitglijer hebt. In wat jij vertelt kunnen wij ons verplaatsen, wij weten uit ervaring hoe het is in de ban van de alcohol te verkeren.Dus kom op: schrijf en lees mee.@Charlie,Aanvaard de troep rond de verbouwing en verhuizing, je kunt er toch niets aan doen, dus waarom zou je je moe maken en je er aan ergeren. Dat kost alleen maar energie en die kun je beter aan andere zaken besteden. En heel belangrijk: blijf er nuchter tegenaankijken, en dat ben je nu. Lekker ADB.@Luciene,Heb me maar gelijk gemeld voor de maandelijkse affirmatie.Positieve gedachtenvorming is ook heel belangrijk in deze internetbehandeling. Negatieve of niet helpende gedachten omzetten naar positieve en helpende gedachten. Ik heb het boek: Cognitieve Gedragstherapie voor Dummies aangeschaft, ik heb er al heel wat uitgehaald ook voor andere terreinen. Een groot deel van de internetbehandeling is op CGT gebaseerd. @Gem,Ja ik ben weer de "oude", alleen dan weer een paar daagjes ouder en een ervaring rijker.Klonk ik echt een beetje mat door? Ik heb ook wat minder geschreven, ik vond mezelf te negatief overkomen. En daarmee steek je nu niet iemand een hart onder de riem.Het is toch echt des dronkaards eigen om van de trap te storten. Hier nog zo een. Heb januari een rotval gemaakt, heb daardoor 15 weken ontzettende pijn aan mijn linkerschouder gehad en vermoedelijk had ik ook een hersenschudding, en moet van de fysio nog minstens de vakantie door dagelijks de oefeningen doen.@Luciene,Ik ben geloof ik compleet verkeerd overgekomen.Het leven over heen laten komen, daarmee bedoel ik te zeggen dat je niet alles tot in de puntjes moet willen regelen. Dat kan gewoon niet, en werkt frustrerend.Met dat aan het forum plakken, wil ik ook niets negatiefs zeggen. Ik hang hier ook nog steeds vele uren aan het forum. Ik heb dat ook nog nodig. Ik wil maar zeggen dat ik inderdaad in de beginperiode heel veel heb gehad aan het feit dat ik hier mij ei kwijt kon en de grote steun en de positieve reacties. En dat naarmate de tijd vordert ik het nu prettig vind om juist steun te geven aan de "nieuwelingen", daarvoor is het nu mijn beurt, en dat werkt wederzijds, het steunen van de andere forumleden, helpt mij ook.Er zal een tijd komen dat ik meer afstand zal nemen van het forum en dan niet meer dag en nacht hier aanwezig zal zijn. Ik ben blij dat ik hier kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Marieke,Er zijn maar weinig mensen met een "prodent-smile".De mensen die ik heb gekend met een schitterend mooi gebit, zijn ook degenen met de meeste problemen met hun gebit.Ik heb bepaald geen mooi gebit, is ook een beetje gelig (altijd zo geweest), maar ze zitten er stevig in en zijn van een goede kwaliteit.De kwaliteit komt van vaders kant en diens moeder. Mijn vader heeft nog steeds een kwart van zijn gebit en hij is toch 77. Zijn moeder had "zwarte" tanden, maar die heeft ze toch bijna allemaal gehad tot ze 79/82 jaar was. En denk erom: er gaat niets boven je eigen eetkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Corinne Je hebt gelijk dat je het leven niet tot in de puntjes kunt en moet willen regelen. Want er zijn altijd situaties die je niet in de hand hebt. Alles minitieus willen regelen moet je, denk ik, ook niet willen. Daar heb je helemaal gelijk in.Het is ook niet zo dat ik dit boek nu helemaal in mijn eigen leven heb geintroduceerd. Ik ben nog geeneens halfverwege. Want soms moet ik echt even stoppen met lezen. Dan dringt het niet meer door. Maar ik heb tot dusver nog niets gelezen dat ik denk: nou zeg waar slaat dat nou weer op. Mijn oudste is het ook aan het lezen en is er ook zeer van onder de indruk.Het succes van het nu droog staan is ook nog een zeer wankel evenwicht. Ik merk dat dingen die nu houvast geven niet opeens er NIETt moeten zijn want dan ga ik als een gekooide tijger rondlopen. Heb nu achter elkaar al tig flesjes (0,5 L) spa rood opgedronken. En voel iets grommerigs opkomen. Weet gelukkig wel waar het aan ligt, vanbinnen. En ik moet nog wat dingen doen in huis waar ik GEEN zin in heb om te doen en opeens slaat de emotie totaal toe. Ik zet de muziek in mijn pc maar keihard aan en pak weer een spa rood. Jeetje, ik kan beter hele flessen kopen want ik heb nu al ongeveer 698 lege flesjes. Moet ik daar weer over na gaan denken waar ik die laat. Maar altijd nog beter dan de glasbak.....liefs, van een wat uit het lood geslagen Luciene opeens op dit moment.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Luciene,Misschien moet je van het uitgespaard geld maar eens zo een koolzuurbubbeltjesmachine kopen, daar doe je gewoon lekker kraanwater in en er komt "spa rood" uit. Op termijn goedkoper dan al die flesjes kopen.Die glasbakken kunnen nu een keertjes minder geleegd worden in mijn buurt, en de slijters en supermarkten leiden omzetverlies. Zal mij een biet wezen. Ik vaar er goed mee en ben nog altijd heel blij dat ik er van af ben.Ik ga zo nog even de stad in. Zoonlief zag bij een van de uitzendbureau een leuke baan voor me, dus ik ga zo even kijken en binnenwippen. Bij die sta ik nog niet ingeschreven. Er zijn er ook zo veel.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Ga jij even ramen lappen Marieke... ik draai meneer Alzheimer van Youp van 't Hek. Hij herhaald zich constant. Dat is een tik van mij. Als ik qua muziek iets mooi vind zet ik em graag op repeat.....Kennen jullie dat lied? Hierbij de tekst: (ik moet even mijzelf zien af te leiden, vroeger was het: heerlijk weekend en nu...?het is weer vrijdag)Meneer Alzheimer, ik wil even met U praten Met mij gaat het nog goed, ik ben niet oud In mijn gelei hier boven zitten nog geen gaten Maar op een dag en dat laat mij niet koud Ben ik dit lied allang vergeten Dan weet ik niet wat ik vanavond zong Maar nu wil ik daar niets van weten Want nu ben ik nog goed en bij en jong Genoeg om even iets aan U te vragen Mijn probleem is echt niet al te groot Het gaat over mijn laatste dagen Als U toeslaat zo vlak voor mijn dood Wilt U een beetje, een beetje selecteren Zo dat ik de mooie dingen wel onthoud Dus als ik in mijn stoel zit weg te teren Dat ik nog even mag denken aan mijn vrouw Met wie ik zoveel jaren heb gevreeën Met wie ik zoveel uren heb gewoond Dat ik nog een beetje weet hoe we het deden Omdat mijn eigen lijf mij dat dan nooit meer toont Ach ik wil best een heleboel vergeten Ik weet zo al twaalf vrouwen op een rij Van zeker drie zal ik de naam al niet meer weten En de rest verzuipt ook in die grijze brij Er is meer dan genoeg om mee te nemen Pak m'n angsten, m'n wanhoop en verdriet Pak ze, ik zal ze echt nooit claimen Maar al het mooie neem dat niet Pak m'n geld, m'n leugens en m'n ruzie's En m'n veel; te vaak verongelijkte toon Maar laat aan mij de paar illusie's En de liefde voor m'n dochter en m'n zoon En één ding mag U zeker pakken Daarvoor ben ik nou eenmaal veel te laf Misschien hoor ik daarom bij de slappe zakken Maar ik smeek U, neem mij m'n doodsangst af Zodat ik mooi en stil de wereld kan verlaten Met een knipoog naar de mijnen zonder angst Meneer Alzheimer, valt daarover te praten? Want voor doodgaan ben ik levenslang het bangstDus dat ik mooi en stil de wereld kan verlaten Met een knipoog naar de mijnen zonder angst Meneer Alzheimer, valt daarover te praten? Want voor doodgaan ben ik levenslang het bangst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Lekker, ik ben de enige hier op dit moment. Geen verwijt hoor maar het komt ff niet zo uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Nu ik hier dan toch zo in mijn eentje op het forum zit, vraag ik af, zouden we op moeilijke momenten (dan moet daar eerst een inventarisatie over gemaakt worden) een soort 'drankwacht' in moeten stellen? Of telefoonnummers van mensen die daar voor open staan. Zodat we bij elkaar, als dat nodig is, hulp in kunnen roepen. Moeten we het over hebben.Waar ben je grote onbekende ? (even een bericht voor een insider) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Luciene,Ik zie al aan dat liedje dat je het moeilijk hebt. Ik ben net terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Luciene,Ik begrijp dat je de vrijdagmiddag dip hebt ( zo noem ik het maar ).Was voor mij ook altijd een lekker eindelijk ... moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Klopt Corinne.... Ken je het lied van Youp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Nee Luciene ik ken het niet.Maar ben blij dat je hier nog bent.gaat het alweer een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amsterdam2226 Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Luciene, dat lijkt me geen gek idee. Bij de AA heet dan een sponsor, maar in dit geval niet een enkele, neem ik aan. Je kunt op bepaalde momenten - als je toevallig niet aan je computer zit - het even moeilijk hebben, trekmomenten, zoals de deskundigen het zeggen. het is dan idd niet gek iamand even aan te klampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Nou zou beter kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Luciene,698, 699 en 700!!!!! Waarschijnlijk zit je daar nu al aan. Bedenk wel dat die flesjes getuigen van het feit dat je geen alcohol drinkt!!! Want anders had je niet zovvel flesjes.Zou inderdaad aan zo'n koolzuur machine denken of anders 1 1/2 liter flessen. Persoonlijk haat ik spa rood (burp), ik drink nu bijna aales koolzuur vrij. In ieder geval zijn er weer wat mensen op het forum. Hoever ben je met je eten? Dat hielp toch altijd als je gegeten hebt? Ga anders zo vroeg mogelijk eten, dan is jouw moeilijkste moment voorbij.En denk aan het knopje in het hoofd van je man. Misschien dat het een deze dagen weer een minuscuul stukje verder draait...... dat zou toch mooi zijn.Hou vol. ik ben er nog even.KLiefs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Ik ben hier hoor.Je komt er doorheen, blijf vooral hier.Denk eens aan wat je al bereikt hebt: je voelt je gewoon beter zonder dat spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Algelopen vrijdagnacht heb ik bedacht dat ik eigenlijk een lijst met tel.nrs. moet hebben klaarliggen voor het geval dat. Toen was iedereen al naar zijn bedje toe. Maar ik had echt moeite om er in mijn uppie door te komen.Door het zoeken ben ik er toen doorheengekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Hai Marc,Nog welkom bij de club:). Over het idee: je zou je kunnen voorstellen dat er verschillende mensen zijn die zich daarvoor op willen geven. Je zou ook iets van een soort agenda in kunnen roepen, dan die en dan die. Nou ja, het is nog maar een idee. Moeten we uitwerken. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 @Luciene,Morgen vier je na je uitglijer je eerste volle week ADB!!!! Denk daar aan!!:)Hartstikke knap! Zonde toch om die eerste week niet te halen. Zo eten en dan gaat het gemakkelijker en dan haal je gewoon je eerste week ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden