Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 juli

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een brommobiel, dat is ook een idee!!... ik wil graag een electrisch motortje op mijn transportfiets... maar dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn omdat daar patent op zit van bv spartamet...

Het programma was wel grappig, alles speelde in bekende buurten van haarlem af... alleen ben ik verbaasd over die helicopter die hier zo lang boven mijn huis heeft gehangen, de kandidaten moesten namelijk 1 km een afstand afleggen, naar links of naar rechts, ze gingen de verkeerde kant op (mijn kant) en moesten toen weer terug... heeft daar die helicopter al die tijd voor boven mijn huis gehangen?

het zijn irritante dingen die copters, laatst was ik de hond uit aan het laten, waren ze ook op zoek naar vermiste kinderen, die waren gaan skelteren, 3 en 4 jaar oud en vonden ze ruim 2 kilometer verder weer terug hihi, ondernemende mannetjes dus. Maar ondertussen toen ik de hond aan het uitlaten was in het stadsbos waren ze het bos aan het afspeuren, politie en die helicopter.. toen was ik op een gegeven moment wel in staat om dat ding naar beneden te halen... gek word je er van!

Nou, ik ben moe, nog even beetje rommelen, hopen dat ik de kat binnen kan halen en dan pitten!!!
en proberen dit weekend een beetje bij te komen van alle hektiek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,
Stond al een tijdje ingelogd maar was even de deur uit, wat spullen vergeten van de kids mee te geven, die heb ik even na gebracht. Ik heb de tip van Doortje opgeschreven het boek de herontdekking van het ware zelf.
Moet nodig naar de bib, ben volgens mij al 2 weken te laat.
Sorry dat ik er zo maar tussen inval hoor
pff. Ondanks al mijn verhalen vandaag had ik het af en toe best moeilijk, krijg trek natuurlijk nu ik wat opknap, maar gelukkig de "verleiding" weerstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg dat, het overvalt je gewoon, maar ik zou me morgen zo k.. voelen als ik er aan toe had gegeven.
Bovendien keek ik vandaag af en toe in de spiegel, en ik schrok van mijn kleur, bah wit weggetrokken tot bijna geel..
Maar ja, kan ook niet verwachten dat ik na een week al loop te blaken van gezondheid.
Ik rook ook beetje veel, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marja,

Die eerste week ben je zo druk met stoppen, dat je daar gewoon moe van wordt. Ik ging trouwens de eerste weken ontzettend veel roken. Inmiddels rook ik veel minder dan ooit in mijn rokersgeschiedenis. Wat ik natuurlijk niet erg vind.
Inmiddels heb ik toch al zo'n 800 euro uitgespaard aan wijn. Gewoon de eerste laten staan, en je wordt slapende rijk.
Mijn lichaam is weer gezond, emotioneel zit ik weer goed in mijn vel. Zelfs beter dan ooit, want een aantal van die CGT-technieken gebruikt in de behandeling heb ik ook op andere terreinen bij mezelf toegepast, met succes.
Momenteel zijn mijn vooruitzichten op werk ook toegenomen.

De akker bewerken, het zaad uitzaaien, zijn handelingen die tot een goede oogst geleid hebben.

Dat is echt iets om aan te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Charlie, gefeliciteerd met je man, we zijn over twaalven, Ik ga zo lekker naar bed, dus Tapas en Charlie welterusten zo.
Ja de trek is gelukkig weer overgewaaid, ik reed inderdaad terug naar huis nadat ik wat kleding had nageleverd met harde muziek aan en toen had ik trek..maar heb net mijn sapje op en dat was ook lekker hoor.
Ik wens jullie een goede nachtrust en een leuke verjaardag met je man en Tapas ook een goed weekend uiteraard.
Ben er morgen vast wel weer even. Ik heb dit weekend inderdaad de kids niet, wel lekker rustig en kan ik op mijn gemak mijn dingetjes doen.
Doei!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...