Gem Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Corinne,ik ben blij voor je, dat je je zo goed voelt. Misschien straal je dat wel uit, zodat potentiele werkgevers denken: hee, dat is een krachtig en sterk persoon daar wil ik wel mee in zee. Kan toeval zijn, maar zoals ik eerder schreef in toeval geloof ik niet. Althans, sommige dingen zijn gewoon toeval hoor. Ik ben niet de hele tijd aan het geloven dat alles is voorbestemd. Gelukkig niet, anders zou ik niet blij worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Ach, Gem, soms moet het geluk een beetje afdwingen (heb ik eens gelezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Positief denken en het heel hard wensen voor jezelf schijnt te helpen. Geloof ik ook wel op een of andere manier in. Denk dat jij wel nu een grotere uitstraling hebt, omdat je je zoveel beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Gem,Daar ben ik wel van overtuigd. Ik kan me niet voorstellen dat ik positief overkwam in de tijd tsjokvol negatieve gedachten.Ik moet nu gaan, ik heb pianoles.Tot straks. Hoop dat je psych de weg niet kwijt is geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Anjo,Heel heftig wat je vanmorgen hier vertelde. ik ga niet proberen te reageren, want ik heb geen reactie.Ik wil alleen dat je weet dat ik met je meevoel. Goed zoals je het verwoord hebt. Ik hoop dat helpt zoiets hier neer te kunnen schrijven. heel veel sterkte.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Ik ben weer terug en weet weer waarom ik zo'n hekel aan dit soort dingen heb, ten eerste was de bus te laat, ten tweede belandde ik in de file op de A9 waardoor ik al een half uur te laat was, en ten derde reed de aansluiting die ik moest hebben voor mijn neus weg... Toen heb ik die optometrist maar gebeld of het nog zin had om te komen want het liefst was ik meteen in de bus naar huis gestapt.Ik kon nog komen en ben getest en mijn ogen zijn geschikt bevonden om te laseren, of ik het doe is nog een tweede vraag.. daar ga ik nu eerst eens rustig over nadenken.....de terugweg, natuurlijk was de bus te laat en moest ik stressen om te kijken of ik de bus naar haarlem nog kon halen.. jaaa, hij stond er nog dus ik rennen en mocht naar binnen, en later weer naar buiten want de buschauffeur wachtte op aflossing en die stond vast op de A9.. alweer.. dus mochten we wachten op een andere bus, weer op zo'n tochtige halte grmpffff, affijn, 4 uur onderweg voor een onderzoek van ruim een half uur.En nee, het is niet omdat ik dit zelf moet doen en andere reizen georganiseerd zijn, daar hou ik ook niet van. Het is vooral het afhankelijk zijn van, wat ik haat! en als ik me niet prettig voel zoals vandaag dan wil ik eigenlijk mijn huis het liefst niet uit, dan wil ik niks, en dan is dit nogal een onderneming... nu dus ook barstende koppijn, doodmoe en snakkend naar een bevrijdende borrel!!niet dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hoi Allen,Anjo, goed dat je alles wegschrijft. Ik weet niet hoe ik hierop kan reageren dus doe ik het niet. Maar het is heftig wat je meemaakt.Alles wat hier over hunkering staat herken ik. Bij mij nemen de hunkermomenten wel af. Ik merk wel dat het afneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Ja, Tapas dat is het openbaar vervoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Tapas,Dat openbaar vervoer he? Of je bent super op tijd omdat je rekening houdt met vertraging of je bent te laat. Nu je kan dus je ogen laten laseren. Je hebt in ieder geval een keus, dat is prettig.Die borrel zou ik ook wel lusten hoor, maar we nemen hem niet he? Anders hebben we morgen weer zo'n spijt. Ik neem nog maar een glaasje fris... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hallo allemaal,ik zit ff in een trek moment dus kom ik maar wat typen.Het kwam bij mij niet zo vaak voor,maar door alles denk ik nu wel door aan morgen.En aan de gevolgen als ik die 1ste neem,want ik weet dat ik dan niet meer stop tot ik laveloos in bed val.Ik word elke keer wel depri als ik denk dat de rest van mijn leven er zo zal uitblijven zien....soms denk ik dan,ik geef maar toe,want altijd die stress van het niet drinken.Door de week gaat het me al goed af,maar de weekenden zijn moeilijker,te beginnen met de vrijdagavond.@gemotiveerd,fijn dat je kiest voor volhouden.Je klinkt zo "gemotiveerd"HIHI @cpas:super dat je voor een 2de keer gevraagd bent,dat betekent dat je de goede indruk gemaakt hebt lijkt me zo@ tapas,ik kan alleen maar zeggen dat ik reizen met het openbaar vervoer haat.En dan 4 uur onderweg zijn.... voor een half uurtje.....gelukkig goed nieuws voor je ogen.ik ga me maar eens met het avondeten bezighouden....dag dappere mensenMies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Mies, ik doe met je mee! vanmiddag nog even naar het nieuwe bedrijfspand geweest voor de laatste dingen en om mijn energie weer kwijt te kunnen, vloeren geboend, keuken gedaan, wc's gedaan en daarna gingen ze met z'n allen lekker aan het bier!... slik...dus ben ik maar naar huis gegaan en heb nog steeds koppijn en ben supersaggerijnig... maar tenminste morgen niet helemaal kapot, bekaf, op, depressief en boos op mezelf... ..Mies, ik ken het, het idee dat ik nooit meer zal kunnen drinken, en doe het daarom maar per dag, het zal ook best wel weer eens mis gaan maar voorlopig zit ik op week 2 en zou ik er nu niks mee opschieten als ik weer zou gaan drinken.Anjo, wat een rotnieuws, ik heb in februari een goeie kennis verloren aan kanker, of net zoals jij het zegt, aan de uitzaaiingen. Het is zo intens gemeen van welke macht dan ook dat die ziekte er is. Die hele aftakeling. Bij haar ging het enorm snel, we hebben nog met een stel meiden haar hele huis opgeknapt zodat ze iig in een schoon en fijn en opgeruimd huis kon sterven (het was er een bende).. ik geloof wel dat ik daarna eigenlijk weer meer ben gaan drinken..... sterkte de komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hallo,Sinds ik het forum verliet om half drie is er niet veel bijgekomen. Tapas, Het OV laat je weleens in de steek, maar ik ben tot dusverre overal gekomen waar ik wilde komen en ik heb zelden de gedachte dat ik het liever per auto zou willen doen, en als dat al zo is, dan neem ik wel een taxi. In de file belanden lijkt mij nl. ook niets. Wij zijn een gezin zonder rijbewijs en auto, en hoewel zoonlief in augustus gaat afrijden, het bezit van een auto ambieert hij niet. Het rijbewijs ambieert hij, omdat het tegenwoordig een standaard eis van potentiële werkgevers is.Ik ben zelden te laat op het werk gekomen, maar had regelmatig collega's aan de lijn die meldden dat ze in de file stapten en een half tot een heel uur te laat zouden komen.Ik ga niet zeggen dat ik niet afgeef op het OV, dat zou hypocriet zijn, maar ik zie een auto toch echt niet als zaligmakend alternatief. Je kunt heel wat OV en taxi's nemen voordat je het bedrag dat aan het bezit van een vierwieler kleeft, uitgeven hebt, en je hebt ook geen parkeerproblemen.Mies, gaat het weer? Want toen je langskwam, was er zo te zien verder niemand om te reageren.Eens kijken of er inmiddels iemand is, want toen ik hier kwam, was er ook al niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Net gekeken, ik ben ook alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hoi Corinne,Ik ben er heel eventjes want ik moet straks gaan werken!!Aan allen een goede avond gewenst en tot morgen!! Slaapwel!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Knuffie,Hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat.Werk ze en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doortje Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Beste Marja,Een poosje geleden heb ik mee gedaan met ADB. Ik heb toen een wachtwood aangemaakt, maar slechts 1 maal gebruikt. Toevallig (? )log ik vanavond in. Ik las jouw overzicht en ik kan je zeer aanraden om de boeken van Ingeborg Bosch te lezen. Met name : "de herontdekking van het ware zelf" ( ja sorry, niet de meest aansprekende titel). Volgens mij zul je daar veel aan hebben! Heel veel sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hoi mensen, ik ben er ook hoor, weet alleen niet veel te melden....haha, druk gehad he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Hoi Charlie,Ik kom nu even in de reklame van CSI kijken.Ik heb ook niet zoveel te melden.Een rustige dag heb ik achter de rug in tegenstelling dus tot jouw dag.CSI is er weer, ga maar weer kijken.Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Anjo,Ik begrijp dat alles op deze manier je enorm aanvliegt.Maak je niet nog bozer om wat ik hier schrijf, maar schuif het aan de kant als het je niet zint.Je berichtje heeft mij geraakt.Ziekte en toenemende zwakheid neemt een mens mee door verschillende stadia van verlies en aanpassing. Die verschillende stadia ga ik hier nu niet benoemen want ik hoor de reactie al.Wat ik wil zeggen is, steun zoveel je kunt en blijf er naast staan. Vaak is een zieke meer afgestemd op de wezenlijke zaken in het leven dan de mensen om de zieke heen. Luister, daarom is luisteren zó belangrijk.Zelf heb je ook steun nodig, zoek een meevoelend iemand die kan luisteren. Of schrijf het hier van je af.Het is oh zo belangrijk zelf ook te kunnen verwoorden wat het met jezelf doet en wat er allemaal in je eigen leven gebeurd.Deze situatie is voor jou zowel pijnlijk als kostbaar.Er zullen veel turbulente gevoelens en veel tranen zijn, maar drink dit niet weg.Sta ervoor open dat dit een groeiproces is; groei voor je vriendin (of lees ook wel je ex), levend met haar ernstige ziekte en groei voor jou als je haar steunt.De werkelijke betekenis van wonder is "iets om zich over te verwonderen".En wie weet zullen er in die betekenis onderweg vele wonderen gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 quote: Originally posted by: CPASTapas, Het OV laat je weleens in de steek, maar ik ben tot dusverre overal gekomen waar ik wilde komen en ik heb zelden de gedachte dat ik het liever per auto zou willen doen, en als dat al zo is, dan neem ik wel een taxi. In de file belanden lijkt mij nl. ook niets. Wij zijn een gezin zonder rijbewijs en auto, en hoewel zoonlief in augustus gaat afrijden, het bezit van een auto ambieert hij niet. Het rijbewijs ambieert hij, omdat het tegenwoordig een standaard eis van potentiële werkgevers is. Ik ben zelden te laat op het werk gekomen, maar had regelmatig collega's aan de lijn die meldden dat ze in de file stapten en een half tot een heel uur te laat zouden komen. Ik ga niet zeggen dat ik niet afgeef op het OV, dat zou hypocriet zijn, maar ik zie een auto toch echt niet als zaligmakend alternatief. Je kunt heel wat OV en taxi's nemen voordat je het bedrag dat aan het bezit van een vierwieler kleeft, uitgeven hebt, en je hebt ook geen parkeerproblemen. helemaal met je eens hoor, ik heb geen auto, kan financieel niet en wil ik ook niet...... ik doe alles op de fiets, tot 20 km is dat heel goed haalbaar, maar niet met dit weer!!!!ik heb een fiets met transportmand en fietstassen, hond past in de mand, boodschappen ook, verder is trein met vouwfiets ook een goed alternatief, ben ik alleen afhankelijk van de trein en daarna eigen baas... maar bussen en overstappen.. die dingen rijden gewoon echt niet op tijd en de een is net weg als de ander aankomt... en wegwerkzaamheden en files zijn al helemaal niet fijn.. ach en dat is het eigenlijk ook niet.... ik houd gewoon niet van te laat komen!Zometeen komt er een nieuw programma op tv, the Phone, op 3.De eerste aflevering hebben ze hier in Haarlem opgenomen, 200 klachten kwamen er binnen bij de politie en gemeente..omdat er zeker 2 uur een helicopter boven de stad hing.. mensen dachten dat er een gevaarlijke crimineel was uitgebroken ofzo, . volgens mij eindigt dat programma zo ongeveer bij mij om de hoek want er heeft toen een half uur een helicopter schuin boven mijn huis gehangen....frown;dus als het programma eindigt bij een brug dan is dat bij mij om de hoek.. ben dus wel nieuwsgierig en ga zo kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Mijn man heeft een auto, ik heb door omstandigheden mn rijbewijs nooit gehaald en nu heb ik er geen zin meer in, mij te duur vooral....Maar ik heb de oplossing: ik rij brommobiel!!!!Wel duur in aanschaf, maar verder bijna niet, geen wegenbelasting, zit een gewoon brommerverzekering op, rijdt diesel, ik rij zo'n 350 km voor een euro of 12......Heerlijk voor naar mn werk, de boodschappen, enz enz. Lekker droog, in de winter warm en je komt bijna overal, alleen de snelweg mag je natuurlijk niet op!. Als we verder weg willen hebben we natuurlijk de "echte" auto...OV vind ik zo'n gedoe én ook nog duur, bovendien, én je bent afhankelijk........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Tapas,Wat ontzettend vervelend zo'n helicopter uren lang boven de stad. En dan nog wel voor zoiets als een TV-uitzending. We hebben het hier ook wel eens gehad, dat waren zelfs drie helicopters, maar toen waren ze op zoek naar een vermist kind. Het was toen redelijk mooi weer, maar genieten van je balkon was er niet bij.Die dingen maken me toch een herrie.Vertel straks maar wat er allemaal te zien was, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Charlie,Je hebt ook wel blitse modellen daarbij, niet alleen van die kartonnen dozen. Maar die zijn nogal prijzig.Rijden jullie er ook weleens met zijn 2 in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Corinne, ik heb een blits model en idd zijn ze best prijzig..........Mn man rijdt zn eigen auto en dus zelden mee......maar collega's en mn dochter(s) wel hoor, als dat zo uitkomt, al hebben die hun eigen auto en wonen ze niet meer thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Leuk, Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden