Spring naar bijdragen

Zaterdag, 7 juli 2007

Gem

Aanbevolen berichten

Tapas,

Het gevaar van vermoeidheid is bekend. Goed dat je naar huis bent gegaan.
Ik neem in het weekeinde ook altijd meer pauzes dat dat ik wat doe.
Het weekeinde is er per slot om bij te komen en uit te rusten.
Ik ben ondertussen nog niet naar buiten geweest, toch moet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Effe snel alles gelezen, ben de hele dag op pad geweest voor allerlei dingetjes, nu even slapen en straks naar mijn ouders, vandaag komt zeker goed, heb geen trek gehad, mijn ouders drinken niet, Sandra gefeliciteerd met een maand ADB.
Ik ga lekker even plat, helaas snel moe en witjes nog. En vananond laat pas erin.
Ik kijk dus ws. morgen pas weer hoe het iedereen vergaat.
Dus iedereen goede zaterdagavond.
Doei Allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de familie samen weer keurig aan het fris gezeten, niemand die er wat van zei trouwens, wel zo makkelijk! crystal clear met lemon en cranberry, was best wel te drinken trouwens.

Vannacht voor het eerst in mijn "nieuwe" slaapkamer slapen, ben benieuwd! moet nog wel even volgende week verduisteringsgordijnen scoren anders ben ik s'ochtends veel te vroeg wakker!

Ik ga zo nog even zooi ruimen boven, tjonge jonge wat heeft een mens toch veel spullen soms, ik neem de hele rol vuilniszakken zo mee naar boven en probeer ze allemaal te vullen!.. IK WIL RUIMTE!!

eerst tv kijken, de wereld draait door, altijd leuk! daarna ruimen

wie weet tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat heel goed Tapas, wilde alleen wat energie van je lenen!
Ik ben niet vooruit te branden terwijl er eigenlijk best wel
veel gedaan moet worden.

Sorry Gem , dacht dat je Tapas was. Nou ja ben dus niet vooruit te branden.
Alleen mijn linker hand is aardig rap, gaat van de zoutjes naar de mond.
Hoe is het met jou Gem. Pffff, ik moet wel opletten, da's niet zo leuk, maar het
was hier zo stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,
heb je het nu tegen mij of tegen Tapas? Overigens zou ik bijzondergraag wat energie willen hebben/lenen.
Ik heb het al tweemaal eerder gevraagd, maar daar geen reactie op gekregen :D
Heb morgen een luie dag gepland, dus hoop dan wat uit te rusten. Nog een paar langere nachtrusten erbij en dan gaat het wel weer.
Begrijp dat jij niet zo lekker in je vel zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat nu nog op tv? Is toch altijd rond 8 uur?
Kijkt jouw familie tv, terwijl jij achter de PC zit? Ik ben nu helemaal alleen thuis. Dochter is de hort op en manlief zit in het buitenland. is soms ongezellig, maar heeft ook af en toe zijn charmes, ik kan doen en laten wat ik wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, ik heb het tegen jou hoor. De fut is er even uit bij mij, moest echt werken voor mijn
eurotjes van de week. Mijn benen weigeren dienst en alles voelt als lood. Behalve dat ene handje. :D
Het huishouden ligt hier stil. Stil te wachten tot ik tot aktie over ga, dus niet vandaag. En jij?
Krijg jij ook niets van Tapas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niets van tapas gekregen, althans niets van gemerkt.
Die loden benen herken ik, gisteren wist ik niet hoe ik in bed moest liggen. Zulke moeie benen en voeten had ik! Vandaag veel gelopen, dus is het nu verklaarbaar.
Waarom ga je niet lekker met je benen omhoog in een luie stoel of op de bank zitten?
Je kan nu beter wat krachten op doen en morgen wat doen of moet je morgen werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen mijn man zit achter de tv, maar dat program vindt ik niets aan.
We zijn maar met z'n twee. Dus verder kan ik ook doen hoor wat ik wil, alleen die kelere herrie
Grrrrrrr. Ik denk dat ik zo lekker een douche neem en er vast in kruip. Kan ik een ander net kijken.
Lekker toch dat je ook even de ruimte hebt. Ik vind dat nooit zo heel erg, die stilte.
Een goed boek, bak zoutjes, fles spa en mijn avond is goed. Eigenlijk wel saai hé.
Komt vast omdat ik vaak de weekeinden moet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, was een of ander earth live concert wat aan stond. Heb het nu uitgedaan en wat denk je, zit er helemaal niemand tv te kijken. Moet niet gekker worden met mij, ben zo duf.
Mijn man heeft dus de wasmachien aangezet. Hij heeft in de gaten dat het op is.
Ja mijn benen gaan zo ook lekker een stukje omhoog, dat kan met mijn nieuwe bed.
Goed idee van je Gem! :light:
Moet jij straks je dochter halen, of komt ze zelf vannacht thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze komt zelf thuis. Hoe laat weet ik niet, maar als ze maar met iemand mee rijdt, dat vind ik het allerbelangrijkste.
Indien noodzakelijk kan ik haar altijd ophalen, tenslotte kan ik nu ik nuchter ben ieder moment in de auto springen. dat is wel eens anders geweest.
Ga maar lekker met de benen omhoog relaxen. Ik wil je niet weg hebben hier, maar je moet aan jezelf denken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben in een nogal melancholische bui, en dus naar Billie aan het luisteren. Dus alweer een songtekst van mij. Ook Billie was verslaafd en is vroeg gestorven. Ik dacht op haar 45ste. Nog 4 jaar te gaan...

You Don't Know What Love Is
Billie Holiday

You don't know what love is
'Til you've learned the meaning of the blues
Until you've loved a love you've had to lose

You don't know how lips hurt
Until you've kissed and had to pay the cost
Until you've flipped your heart and you have lost

Do you know how lost I've been
At the thought of reminiscing
And how lips that taste of tears
Lose their taste for kissing

You don't know how hearts burn
For love that cannot live yet never dies
Until you've faced each dawn with sleepless eyes

You don't know how hearts burn
For love that cannot live yet never dies
Until you've faced each dawn with sleepless eyes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Billie Holiday was een zwarte vrouw. Haar opa was nog een slaaf als ik me niet vergis. Ze zong de blues met een zeer doorleefde stem, getekend door haar verslavingen. Haar huiveringwekkendste song is 'Strange fruit', over 'vreemd fruit' dat aan de bomen hing in het zuiden van de USA. Het ging om zwarte mensen die gelyncht waren, opgehangen in de bomen. Roept bij mij heel wat gevoelens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...