tapas Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 goh, ik mag een draadje openen, ben dan ook wel voor mijn doen erg vroeg wakker. Tja wennen he, slapen in een "nieuwe" slaapkamer, ik duik er zo dan ook nog maar even in denk ik.Geen hond en geen kat op bed, vinden de nieuwe kamer zeker niet leuk grmpfff...Het weer ziet er goed uit, dus vandaag lekker naar buiten allemaal! De gevaarlijkste dagen zijn weer voorbij! Maak er vandaag een mooie dag van!en verder stuur ik na de verzoeken van gisteren een heleboel energie die ik hier over heb over dit forum naar degene die het goed kunnen gebruiken.. iik heb soms iets teveel en wil het graag kwijt. te veel energie is ook niet goed hoor, dan donder je op een gegeven moment zo hard naar beneden, maar nu ik toch teveel heb deel ik graag wat uit.okee, ik ga nog even lezen in bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marja Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Goede Morgen Tapas,Je bent lekker vroeg uit de veren, net als ik.Ik moest wel voor de hond, maar ik lag nog zo lekker. Had ook het plan nog terug te gaan, maar nu ik het weer zie blijf ik er uit.Jubileumdag voor mij! Het leek onoverkomelijk en het was lang geleden 7 dagen niet gedronken. (helemaal officieel gezien pas vanmidag om 12 uur)Ik ben harstikke blij!Iedereen een hele prettige zondag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Goedemorgen,Ik heb vannnacht 7 uur achtereen geslapen. Dit is een record!!!sinds weken!!!Tapas, ik voel meer energie buisen, dankje wel! Marja,gefeliciteerd met je eerste week!!!Het weer ziet er goed uit. Ik ga niet meer slapen, maar lekker een kop thee pakken en genieten van de dag Hou het droog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hee Water,Even niet gezien! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 goeden morgen iedereen , ben ook al een uurtje wakker en het zonneke straalt zalig naar binnen :-))anna proficiaat met jou 11 maanden , ik volg je hoor :-))fran ik hoop dat je u beter voelt vandaag , ivm dat concert gisteren is er veel over gezegt omdat ze dus optreden voor een zuivere wereld , maar de zangers gaan er wel naar toe met hun eigen prive jet ???vandaag misschien weer eens richting nederland sigaretten gaan halen .vannacht kwam ik beneden om te plassen en het licht brande in huis , ik aan de deuren gaan voelen en eentje was op slot dus doe ik ze vast , ineens boenke boenke op de deur was het mijn partner die buiten stond met hond ;-(((deze morgen was ik het witte babypoesje kwijt mijn eerste gedacht was dat mogelijk hij/zij in het midden van de nacht op straat geraakt was , mijn hart ging tekeer en dadelijk waren de gremlins op bezoek ppff om 07:30 ;-((poesje terug gevonden was verstoppertje aan het spelen :-))mensen ik wens jullie allemaal een mooi vol zon en adb dagje toe groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 marja , proficiaat met jouw weekje adb .groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Anna,Alnog gefeliciteerd met je 11 maanden ADB!! Op naar het Jaar! (wat klinkt dat lang!):present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Goedemorgen allen,@Marja van harte gefelicieerd!!@ Tapas dank je, extra energie kan ik best gebruiken.@ Gem, blij te horen dat je goed kan slapen.Vandaag wordt het een mooie zomerse dag en daarnaaast is het ook mijn verjaardag dus mijn dag kan niet stuk. Ga, vandaag heel rustig doen. Eerst lekker een uurtje sporten. In de middag wat visite. Wordt mijn eerste verjaardag na lange tijd dat ik geen alco zal gebruiken. Het is wel vreemd , want op mijn verjaardag drinken was bij mij standaard. Maar goed ik weet dat ADB blijf.Jongens, geniet van deze mooie zomerse dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Zonnige perioden Vandaag eindelijk weer eens een dag die wat zomers aandoet. Na het snel oplossen van enkele lokale grondmistbanken, krijgen we flink wat zon. In de loop van de ochtend ontstaan er stapelwolken waarvan er misschien een enkele uitgroeit tot een bui. De temperatuur loopt op naar ongeveer 21 graden en de zwakke tot matige wind waait meest uit richtingen tussen west en noord. In de nacht van zondag op maandag zijn er wolkenvelden, maar de kans op wat buiige regen lijkt vooral voor het zuidoosten weggelegd. Het kwik daalt tot 12 graden en er staat niet veel wind. Maandag overdag nadert van het westen uit een storing die in de loop van de dag de bewolking en ook de buienkans doet toenemen. Ook onweer is daarbij mogelijk. 's Middags wordt het hooguit 19 graden. De wind komt daarbij uit westelijke richtingen en blijft zwak tot matig van kracht, windkracht 2 tot 4.Goedemorgen Allemaal,Eindelijk weer een beetje zonnig weer!Het lijkt maar kort te duren, dus geniet ervan als het kan!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Sandra,Van harte met je verjaardag!!:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 morgen sandra, lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria geniet ten volle van je verjaardag zou ik zeggen en ik wens het jou hartelijk toe dat het een adb verjaardag mag worden groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Marja,Gefeliciteerd met je eerste week.Je zult merken dat het nu steeds beter gaat.Zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Blacky,Partner en hond buitengesloten, witte poesje zoek. Je hebt het wel gehad vanochtend.Allen binnengelaten en gevonden en de gremlins buitengezet.Een goeie dag voor jou om te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Anna,Gefeliciteerd met 11 md Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Sandra,Gefeliciteerd met je verjaardag. Moge er nog vele volgen in blakende gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Iedereen bedankt voor jullie felicitaties. Ga eem uurtje mezelf afbeunen in de sportschool. Met deze warmte zal het wel flink zweten worden.Een heel prettige en mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Marieke,Lijkt me leuk met een betaald baggerrepertoire optreden voor baggerbaronnen.Wie weet worden jullie zo nog meer gevraagd en bekend. Wat zouden die mutsen dan opkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ferry en Rufus,Ook gefeliciteerd met jullie 11 mnd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hallo allemaal,omdat het weekend voor mij altijd moeilijker is ben ik blij te kunnen zeggen dat na de vrijdag het ook gelukt is de zaterdag niet te drinken.Ik begin er eindelijk meer vat op te krijgen mede dank zij het forum.Vandaag ben ik 24 jaar getrouwd en voor de 1ste keer zal ik hierop niet toosten met alcohol.Ik heb het goed een fijn gezin een mooi huis een fijne man,toch ben ik zo van slag dat als je me vraagt ben je gelukkig,ik moet zeggen:"dat weet ik eigenlijk niet,wat ik wel weet is: ik ben alcoholiste."@tapas,de dieren wennen vast wel aan de nieuwe kamer,bedankt voor de energie.@Sandra gefeliciteerd met je verjaaradag.Alle anderen bedankt voor de berichtjes ,allemaal een fijne adb dag gewenst .Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 goeiemorgen, ik heb iets teveel energie weggegeven geloof ik.. wordt nu pas weer wakker.. mooi! nog even ruim 2 uur bijgeslapen, de zon komt hier toch pas rond 12 uur op het balcon!Sandra gefeliciteerd met je verjaardag!Marja met 7 dagen AdB! Miep met een maand en ook nog eens een trouwdag vandaag!Anna, Ferry en Rufus met 11 maanden, toen ik weer begon met meer drinken zijn jullie gestopt!! goed hoor!!Marieke, jij ook alweer een dik half jaar, tjonge! corinne ik zie dat jij al bijna op 3 maanden ziten mezelf met 16 dagen hihispannend Marieke, je eerste betaalde optreden, voelt vast als spannender dan voor de lol!! welk baggerrepertoire gaan jullie spelen?Nou, ik ga de douche leegruimen en douchen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Rufus en Ferry ook gefeliciteerd met 11 maanden ADB!Tjonge jonge wat zijn we hier goed bezig op het forum.Tapas, als je wilt mag je wel wat energie terug hoor! Het is niet de bedoeling dat jij de hele dag moet slapen.Mies, gefeliciteerd met je trouwdag en het feit dat je weet vol te houden. Dat je nu wat in de war bent, herken ik heel erg. Begin stap voor stap, je bent nu de drank onder controle aan het krijgen. Daar zal nog wel wat tijd en energie ingaan. Dan pas is het tijd voor de andere dingen. Ik zeg dat heel gemakkelijk en jkan het lang niet altijd, maar ik probeer het wel!Sterkte!Marieke,spannend zo'n betaald optreden! Ik hoop dat het goed gaat!Jij trouwens bijna 7 maanden ADB he? Hartstikke goed.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Mies,Gefeliciteerd met je 24 jaar huwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Zo, ik ben weer even 'uitgebluesd'. Een keer goed zwelgen in de blues kan deugd doen.Ik heb een lijst vol klussen, dus ga ik me maar een keer nuttig bezighouden.Iedereen die gefeliciteerd moet worden: Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 lieve mensen,Ik had een plaats op dit forum. En ik voel dat dit wegslipt. Ja het gaat niet zo als ik zou gaan.Maar lieverd ik heb geen kanker, ik ben nog steeds wie ik was. Is het leuk, nee. Maar waar ik behoefte aan heb is normaal.Laat mijn deze plek om mijzelf te zijn. Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hallo Anjo,ik ken je nog niet,heb alleen een paar dagen gelezen dat je boos was vanwege kanker.maardeze plek is er ook voor jou en juist hier kun je jezelf zijn,Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden