Spring naar bijdragen

Maandag 9 juli


Lenne

Aanbevolen berichten

Heeft iemand nog iets vernomen van Luciene? Zij had vrijdag nog wat gezegd over het grote feest dat zaterdag zou zijn, maar sindsdien is hier niet geweest.
Soothe krijgt haar ook niet te pakken.
Het gaat goed met Soothe en hij hoopt hier over een paar dagen weer te zijn.

Slaap lekker allemaal, ik ga even opslomen en dan naar bed, want ik moet morgen weer fit zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tapas,

We kunnen wel herstellen, maar echt genezen zullen we nooit. Dat is een gegeven en daar moeten we mee leren leven.
Wat we wel kunnen, is daar zo goed mogelijk mee omgaan en daar zal iedereen zo zijn eigen methode voor hebben.

Je hebt natuurlijk dronken en dronken. Bij de ene mens doet alcohol wat anders dan bij de andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Corinne en Charlie,
Ben vanavond weer bij iemand geweest die mij een borrel aanbood, ik had er geen moeite mee om nee te zeggen gelukkig, het voelt al wat gewoner om nee te zeggen.
Ik heb de documentaire niet gezien en ik denk niet dat ik de herhaling wil zien.

Mijn "rare" ongezonde kleurtje begint ook al lekker bij te trekken, ik denk dat ik overdag wat te veel koffie drink, is ook niet zo goed, maar ik win elke dag een beetje energie terug om het maar zo te zeggen.
Ik krijg weer meer oog voor details en heb vanavond met 3 kids schoolboeken uitgezocht en gecontroleerd. Zo'n simpel klusje zou een paar weken geleden nog een "berg" zijn.

Hopelijk vinden onze nieuwe leden binnenkort de kracht om de eerste stap te zetten.
Als ik zie hoe meer "productief" ik in een paar dagen geworden ben!
Welterusten, ik kruip lekker rustig en relaxt onder de wol
Tot morgen en slaap ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik wil iedereen die van de drank af heeft kunnen blijven of het nu 1 dag of 7 maanden is van harte feliciteren. Het is en blijft toch een verslaving die jouw leven leid ipv dat jijzelf de hoofdrol speelt.
Op het moment ben ik 3 dagen droog en voel me verward, gelukkig, trots en angstig. De dromen zijn wel het ergste maar aangezien ik ook met dagelijks puur wiet roken ben gestopt (tabak roken doe ik al sinds 1998 niet meer) zou het ook daar aan kunnen liggen.
Ik kon al wel dagen, soms zelfs 10, zonder drank maar verviel dan toch meestal weer in een aantal dagen bingedrinken.

Ik heb het in 2001 al wel eens 5 maanden volgehouden en ging toen ook veel taarten eten Stien maar dat gaat toch over op een gegeven moment. Dan ben je er aan gewend dat je niet door de gang met drank gaat lopen in de supermarkt en de taarten over kan slagen.
Net als met roken moet je niet zeggen :nee dank je ik ben gestopt want dan lijkt het alsof je nog een roker bent.Je kan beter zeggen ik rook niet.
Dus als ze mij vragen ook een wijntje zeg ik liever nee dank je ik drink niet. de meeste mensen zullen in gedachten denken wow kon ik dat maar. Ze hoeven niet te weten dat ik pas 3 dagen niet drink.
Groetjes Safidepafi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...