Spring naar bijdragen

Donderdag 12 juli 2007


Gem

Aanbevolen berichten

Corinne,

De vakantie morgen begint?? Het is hier al vakantie van 1 juli, hoor!! :D
Met m'n rusje gaat het heel goed, hij is al 2kg bijgekomen en heeft alweer blozende wangen ipv z'n witte gezichtje met die donkere kringen onder z'n ogen!! Je ziet dat de gezonde lucht én het gezonde voedsel hem echt deugd doet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Knuf

ik doe alleen maar nachtdiensten tegenwoordig, officieel 2x 5 per maand, maar meestal worden dat er wel 2x 7 dus.........Als het er maar niet meer dan 36 per kwartaal worden, want dat mag niet meer van de arbeidsinspectie bij ons...

Anna, ik hoop dat een goede nachtrust straks, wonderen voor en met je doet!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

De tijd dat je man weg is is omgevlogen voor mijn gevoel. Ik weet niet hoe jij dat ervaart.
Ik vind het reuze van je dat het goed gegaan is, het was denk ik voor jou best een
zware beproeving.
Hartstikke goed, alle reden om trots op jezelf te zijn! :present: En ik denk dat je man ook
trots op je zal wezen.
Mocht hij weer voor zijn werk weg moeten of voor andere zaken zul je er hopelijk minder
tegen op zien , en hier bedoel ik dus de alco mee. Want de tijd op zich is al moeilijk en
als je voortijds je al zolang erom druk moet maken komt het jezelf niet ten goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,
Het zal volgende keer zeker makkelijker gaan, want ik zal er dan van te voren minder tegenop zien!
Ben best wel trots...

Charlie,
een aansdlag op je lijf, nachtdiensten zo kort na elkaar! Kan je nagaan wat het met je lijf deed, toen je ook nog dronk!
Krijgt je man al wat meer vertrouwen in je ADB zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,
Absoluut. Nog een wonder als je merkt wat je lijf allemaal kan verstouwen en doorstaan!
Niet gek dat we allemaal in meerder of mindere mate van slag zijn als we stoppen met drinken.
Naast het geestelijke afkicken en het ermee omgaan, moet je lijf het opeens zonder zijn portie dagelijks gif stellen. Gelukkig zitten we nu hier om er wat aan te doen en dit ook proberen vol te houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt hier nu wel erg stil. Iedereen op 1 oor, ook al staan jullie nog ingelogd. Wellicht is dat een teken om voor mij ook maar uit te loggen en mijn bedje op te zoeken.
Morgen een hoop klusjes te doen, waaronder weer die onvermijdelijke weekboodschappen. Bleh!

Ik wens jullie een goede nacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als spuit elf.......
Ja Gem het gaat me weer een stuk beter!
En gelukkig ben ik de emotionele golf
droog doorgekomen!

Voor jou ook een pluim.....
je zag zo op tegen de tijd dat je man weg zou zijn,
nu is die anderhalve week voorbij..
en je hebt het gered!!!!!!
Goed gedaan joh, dat geeft moed....toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag voor de eerste keer sinds 6 januari 1987 gehuild. Niet om mijn vader, waarover ik mij ongerust maak, maar om mijn grootvader die die dag is overleden. Ik ben blij dat ik daar nu over kan rouwen. Toen lukte me dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...