Spring naar bijdragen

Donderdag 12 juli 2007


Gem

Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen, ik ben ook weer bij de tijd, voor zover.....afgelopen nacht gewerkt, daarna opgepast tot 2 uur, toen tot 19.20 geslapen en nu dus even alles bijgelezen.
Het is onmogelijk op ieder te reageren, maar er zijn weer ware, mooie, ontroerende humorvolle stukjes geschreven, waarvoor dank!
Ik wil wel Mies even een hele fijne vakantie wensen, waar ga je naar toe???? Ik vind dat je het hartstikke goed doet, zet hetzo voort in je vakantie!!!!
Alle mensen die het nog moeilijk hebben, stuur de gremlins maar op, momenteel kan ik ze aan!!!!
Ferry, welkom terug!!!!
Allemaal veel geluk, liefde en sterkte!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve allemaal,
dank voor de vakantie wensen,type nog heel even mee,maar ga dan echt voor 2 weken afsluiten.
Charlie:Ik ga niet ver,de Ardennen,
Anna:heart::present::heart::present:tis zo herkenbaar wat je schrijft en zo goed dat je volhoudt!!!!
Sammy,mijn moment was ook na die drukke dag het punt van....en nu even zitten.dat vind ik nog steeds een moeilijk moment,verder elk sociaal contact buiten mijn gezin..is voor mij een moeilijk moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Een vroegertje vandaag was om half 9 thuis.
Soothe ik had die tekst gevonden De grootste prestatie in het leven is niet meer om nooit meer te vallen,maar om iedere keer weer op te staan bedoel je die?
Voel zelf de drang weer meer en meer op komen,daar word je toch gek van he!Normaal snoep ik dan maar heb daar nu ook geen trek meer in.Gelukkig heb ik mijn werk alleen is teveel ook weer funest voor mij als ik straks vrij ben.Heb uit voorzorg 2 extra vrije dagen ingelast voor mijn vakantie.
Even gauw de kinderen naar bed brengen ze lopen nog te spoken boven hihi.
Groetjes jojo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen was even iets anders aan het doen.
@Sammy over de sapcentrifuge het is een machine een beetje goeie is toch wel gauw zo'n 70 euro en ja je kunt de groenten er rauw ingooien in stukjes maar alleen moet je oppassen voor de pitjes. de pulp komt in een ander bakje dus je drink puur sap.
Soms denk ik dak ik misschien beter een liquidiser of blender kan kopen want dan eet je de pupl ook en dat zijn weer lekker veel vezels voor het herstellen van je maag en darmen.
je krijgt er een super ontlasting door.
Appel en wortel is ook echt jummy...jummy.

En ja Tapas je moet het accepteren dat jij nu deze persoon bent..je geeft jezelf en je lichaam een nieuwe kans....misschien vind je deze persoon wel veel aardiger. Ik ben er zoveel vrienden door kwijtgeraakt gewoon doordat ik niet meer met hun kon drinken...ze dronken niet genoeg...gingen niet uit hun dak...waren "saai".
Nu kan ik me zelf wel voor de kop slaan dat ik de energie in de drank heb gestopt en niet in mezelf.

Mies ..ZET HEM OP!!!

groetjes Safi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna toch nog een vraag over iets wat je zei..nl:
Maar al is zo ongeveer de hele wereld verliefd naar het lijkt, voor mij is die persoon er niet en komt er ook niet. Ik ben moe van opgewekt zijn, ik ben moe van sterk zijn, ik ben moe van doorzetten, ik ben moe van flink zijn, ik ben moe van zorgen, ik ben moe van moeder zijn en ik ben moe van altijd er alleen voor staan. Text

Hoezo jij geen partner er is toch altijd hoop en de wens...in de hippie cirkels (leefde 7 jaar in een bus) geloven ze vol overtuiging dat...als je iets maar hard genoeg wenst het uit komt.
En iedereen kent dat gevoel van moe... van flink zijn... en zorgen en moedere zijn...dus voel je niet schuldig hierover...je bent menselijk...je bent hard bezig iets mooiers en beters van jezelf te maken. Je zult meer interesse voor andere dingen krijgen dan alleen maar in de kroeg of thuis die fles te verheerlijken.
Dus je zult weer verliefd worden........waarom niet...wens het heel hard...er lopen genoeg mensen rond die ook zoeken...wens het en misschien zie je het in iemand anders.
Veel sterkte met je emoties maar niet vergeten het is gewoon de drank die wil dat jij zwak wordt.....:heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik al weer..hahaha maar ik las zo'n ontzettend mooi gedicht. moest ik even delen voor alle liefhebbers

Tijd

Ik droomde, dat ik langzaam leefde ....
langzamer dan de oudste steen.
Het was verschrikkelijk: om mij heen
schoot alles op, schokte of beefde,
wat stil lijkt. 'k Zag de drang waarmee
de bomen zich uit de aarde wrongen
terwijl ze hees en hortend zongen;
terwijl de jaargetijden vlogen
verkleurende als regenbogen .....
Ik zag de tremor van de zee,
zijn zwellen en weer haastig slinken,
zoals een grote keel kan drinken.
En dag en nacht van korte duur
vlammen en doven: flakkrend vuur.
- De wanhoop en welsprekendheid
in de gebaren van de dingen,
die anders star zijn, en hun dringen,
hun ademloze, wrede strijd ....
Hoe kón ik dat niet eerder weten,
niet beter zien in vroeger tijd ?
Hoe moet ik het weer ooit vergeten ?

M. Vasalis
Uit: Parken en woestijnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen ,
wie op vakantie gaat een fijne reis .
draadje is bij gelezen met heel vermoeide oogjes , als klein afstand rijdster een tripje naar zee maken is ook niet alles ;-((
aan zee 1 seconde de zon gezien toen ze me zag stak ze haar weer weg :-)))
heb een fijne maar geestelijk zware dag gehad maar nu voelt het deels opgelucht aan
tapas ivm verhuizen mogelijk is dit het wat mij hier thuis houdt , juist 5 maanden uit spanje weg moet ik er niet aan denken dat ik nu zou moeten verhuizen dus ik altijd mooi mijn snaveltje toe , wat ik bedoel is dat de verhuis toen mij ook geestelijk uitgeput heeft en dat dit heel moeilijke momenten geweest zijn om adb te blijven
menskens ik laat jullie maar zet het draadje beneden als ik niet in slaap totter lezen jullie me mogelijk nog zo niet felices sueños
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn internet behandeling wordt trouwens uitgesteld..ze hebben niet genoeg mensen en teveel aanmeldingen dus je zullen het nog een tidje met mijn gedachten uitbraakselen moeten stellen.....ik ben nogal een flapuit dus als ik iemand te dichtbij kom...gewoon even aan de bel trekken...ik kan hele goede waarheden verkopen maar ze ook ontvangen. En iemand anders een speigel; voorhouden is o zo veel makkelijker dan het zelf ook doen.
Ons kent Ons
Safi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,
ik dacht eerst even een stukje schrijven aan Mies, voordat ze weg is.
Morgenavond komt mijn man thuis. Ik zag er vreselijk tegenop dat hij wegging, anderhalve week geleden. Ik dronk altijd meer als hij weg was, dan ik "normaal"al deed. Hierbij kan ik jullie vol trots melden dat ik het helemaal droog heb gehouden. Die laatste avond vanavond hou ik het ook droog!
Ik ben blij dat het is gelukt en dat het me minder moeite heeft gekost dan ik voor die tijd dacht. Dus ik kan ook niet drinken, als ik helemaal alleen thuis ben!! Uietraard denk ik dat ik er nu niet ben, maar ik ervaar het als een hobbel die ik heb genomen en met succes!

Anna, heel herkenbaar wat je hebt geschreven!:sun:

Stien, ik heb het gevoel dat je niet zo lekker in je vel zit. Hoop dat het verder gaat... Zet hem op hoor!

Marion, je gaat weer helemaal goed. Knap dat je na zo'n lange periode droog te hebben gestaan en daarna weer een alcoholrijke periode, weer de motivatie hebt gevonden. Erg goed van je!

Marja, je gaat goed hoor!

Tapas, het is nu even op met de energie geloof ik. Althans voor jouw doen. in mijn idee bruis je nog volop door hoor. Ook al is dat voor jou de manier om ermee om te gaan!

Ferry, goed je weer te lezen! Welkom terug!

Soothe, weer een dag erbij! Let je morgen wel op? Dan is het de tiende dag! Herinner me dat dat voor jou altijd een moeilijke dag is! Kom veel op het forum als je het moeilijk krijgt, dan slepen we je erdoor heen!

Safi, ik heb een keukenmachine. Moet je dus ook sap mee kunnen maken. Krijg trek van je verhalen.
Ik denk dat ik morgen ook maar eens extra fruit meeneem van de super!

Charlie, volgens mij is het aan het familiefront wat rustiger geworden, ook al moet je nog veel oppassen.
Denk aan jezelf hoor en de valkuil die vermoeidheid heet!

Miep, klasse hoe je je hebt gedragen met die semi-vrienden van jullie!

Joann, je gaat goed joh, ondanks alles. Een hele klus ADB worden en blijven in zo'n druk gezin!

Delta2: je staat veel langer droog dan ik. Het feit dat je met gemengde gevoelens naar een alcoholvrije vakantie kijkt, herken ik ook. Dat is voor mij de volgende hobbel! Ook al ben ik vast van plan die hobbel met succes te nemen!

Fauve, jij gaat ook goed. Doe lekker mee op het forum, gezellig dat je er bent!

Kohtje: goede berichten van je! Je blijft een heel menselijk voorbeeld voor mij. Ik leer veel van jou!

Corinne, uitslapen tot 12 uur! In mijn drankperiode kon ik dat ook. Lijkt me heel speciaal zo lang te slapen zonder alcoholroes!

Blacky, ik denk dat je nu bezig bent om een aantal onverwerkte einden (zeg expres geen eindjes!) een plaats te geven. Het is niet gering! Alle bewondering!

Zo nu even een boterham, want ik had nog niet gegeten. de trek is er ook niet meer, maar we zullen er toch nog wat instoppen.

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jojo!
Ik denk dat hij niet beseft wat het voor mij betekent! Voor hem is het al een soort logisch dat ik niet drink! Zal hem van het weekend even uit de droom helpen! In ieder geval aangeven dat het voor mij niet logisch is dat ik droog sta, maar dat hier wel degelijk moeite voor gedaan is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...