safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 CorinneBegrijp niet helemaal wat je bedoelt? kan je het nader toelichten misschien? quote: wat rommelige radio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Ik zet dit stukje (hieronder) bij iedere nieuweling neer op Wie is Wie, dan is het hopelijk wat duidelijker.:Welkom op het forum!!Om te weten hoe het werkt op dit forum moet je even kijken bij 'werking forum' links in het menu. Daar staat een stukje getiteld: 'hernieuwde samenvatting werking forum' en als je dat dan even leest weet je hoe het forum werkt.Als jullie er andere ideeën over hebben hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Stien gefeliciteerd met je 27e verjaardag. Ik hoop dat de rest van al je verjaardage ook zo droog zijn als deze. Geniet er lekker van, want je wordt maar een keer 27;)Ik heb alles nog niet bijgelezen, maar ik heb een ontzettende moeilijke dag.Bericht van de advocaat van de vennoot, onze advocaat heeft een goede brief terug geschreven. maar zoals het er nu uit ziet wordt het een kort geding en dan zal blijken wie er gelijk heeft en de zaak mag voortzetten.Ik merk dat ik mijn emoties niet in de hand hebt en ontzettend alles wil doven met alcohol, dus vlucht ik even een uurtje in bed om die ERGE Gremlin te vermoorden met mijn kussen. Jullie horen nog of het gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Wat akelig voor je Marion. Ik hoop echt dat het goed voor jullie uitpakt. Mijn man werkt ook voor zichzelf en heeft gelukkig geen medevennoot die hem op die manier een loer kan draaien.Veel succes toegewenst.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Sterkte Marionanders stuur je die gremlin maar naar mij toen want dan snoer ik hem zijn mond en stop hem in zijn eigen plastic zakje in mijn buideltasje aan mijn riem.En vergeet niet alcohol gebruiken lost NIETS op, het verzacht de pijn niet,je problemen worden alleen maar grotervan, je rotgevoel vermeerderd zichje baalt van jezelfen je wilt het niet echt!!!Ik hoop dat je in je slaap weer wat nieuwe energie hebt opgedaan om met deze vervelende situatie om te gaan. Het is natuurlijk niet niks als je zaak op het spel staat...succes ermeeLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Horizon Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 quote: Originally posted by: CPASHorizon, ja en nu boos op jezelf. Je had idd beter gelijk naar het station kunnen lopen. Maar dat is gezwets achteraf. Oppassen in het vervolg. Nou, ik vind het een beetje zinloos om achteraf boos te zijn op mezelf. Ik had beter niet naar de kroeg kunnen gaan maar meteen vanaf het station naar huis kunnen lopen. Maar ja, als je eenmaal hebt gedronken is je beoordelingsvermogen niet zo goed. Dus of dat matig drinken en dan alleen in het weekend me gaat lukken ben ik nog niet uit. Thuis is het gemakkelijk natuurlijk want dan haal ik gewoon niks in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Ik ben terug van de fysio.Zo weinig mogellijk achter de computer zitten en extra veel de opgegeven oefeningen doen. En waar loop ik naar toe bij thuiskomst. Juist naar het forum. Ik zal maar luisteren, want die pijn moet weg.Hoi Safi,Ik kon dat berichtje niet zo goed ontrafelen. Vandaar: rommelige radio.Luciene,Lijkt me duidelijk voor een nieuwe nieuwkomer.Marion,Weer al die spanning, ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt.Maar sla die gremlin de deur uit of smoor hem onder je kopkussen, want met alcohol wordt het alleen moeilijker.Sterkte en slaap eventjes lekker.Horizon,Goed dat je niet boos werd op jezelf en de situatie beoordeeld hebt.En van die remmen heb je helemaal gelijk. Ik heb geen remblokjes, dus de keuze was duidelijk voor mij.Dus nu log ik een tijdje uit. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Hoi allen,Stien van harte gefeliceerd.Weer een interessant werkdag achter de rug. Mijn voornemens om mijn boosheid onder de loep te nemen heb ik dus werkelijk gedaan en het rare is dat je heel veel boosheid met de rationele gedachten benadering vaak kan ontkrachten. Daarnaast merk ik dat boosheid in mij kan groeien terwijl de andere niks van mijn boosheid afweet of laat merkt. Ten derde indien je een gesprek aanknoopt met de persoon op wie je boos bent dat je boosheid in kracht afneemt Zeer verhelderende momenten. Anyhow ben vandaag of en toe boos geweest maar het was meer beheerst boos. Leuk om dit allemaal te weten.Straks lekker eten en dan ontspannen zonder een kater of vergift in mijn aderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 HorizonSinds ik na 20 jaar echt ongeloofelijk te veel zuipen besloot dat ik nu echt moest minderen....teveel blackouts je kent het wel....Moest ik ook besluiten om nooit meer naar een kroeg te gaan voor de gezelligheid als ik mezelf serieus wou nemen.Ik ben heus nog wel weer "eens" in een kroeg geweest en dan eindigde dat altijd op :ZUIPENDus mijn inzicht werd elke keer weer bevestigt.Doe jezelf een plezier en neem jezelf serieus en mijd dat soort gelegenheden minstens een jaar als je het echt niet kunt laten.Maar ik heb begrepen dat je wilt minderen dus dan kun je misschien besluiten 1 keer per maand naar de kroeg te gaan. later op stap te gaan en op een eerder tijdstip weer weg te gaan.Maar zoals je al zo mooi zegt: quote: als je eenmaal hebt gedronken is je beoordelingsvermogen niet zo goed Dus goede regels voor jezelf stellen heeft vaak geen zin in het begin en de kroeg vermijden werkt heel wat effectiever.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 CorinneIk kom nog even terug op quote: Iedereen heeft het te druk met zich zorgen te maken over hoe een ander hun ziet dat niemand ziet dat die ander het te druk heeft met kijken hoe jij hun ziet Ik moest hem vrij vertalen vanuit het engels en dan wil het nog wel eens een beetje rommelig overkomen.Wat men volgens mij probeerde te zeggen is:Dat terwijl je bij een ontmoeting met andere mensen je je erg bewust bent van je eigen gevoelens en hoe die andere persoon over je denkt, wat ze van je kleding vinden, of je wel lekker ruikt, heb je je tanden wel goed gepoetst, mag die persoon mij wel, ben ik wel grappig genoeg, vinden ze wat ik zeg intelligent etc etc.dat je soms vergeet te kijken en te zien dat die andere persoon het net zo druk heeft met deze zelfde gedachten.Ik denk zelf dat degenen die het zelfverzekerds overkomen en heel druk gezellig kunnen kletsen vaak het meeste last hebben van deze gedachten...daarom zijn ze zo luid om dat ze bang zijn dat mensen het zien.de mensen die stil zijn in een gezelschap zijn naar mijn mening juist vaak mensen die niet gelijk met hun ziel op tafel hoeven omdat ze wel "vrede" hebben met hun ziel.Ik stond vroeger toen ik nog dronk op een feest ook altijd bij de drankflessen en de luidruchtige gasten maar probeer nu juist meer de water en fris drinkers op te zoeken en een leuke discussie te hebben.Of ik ga gewoon ergens rustig zitten(ik trouwens ook wel graag met mijn hond erbij) en wacht af wie naar mij toe komt en komt er niemand dan zeg ik tegen mezelf...Their loss...hun verlies.Maar door de hond komt er altijd wel een andere hondeliefhebber en dat is dan gelijk weer een mooi gespreks begin.toch weer een typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 corinne verzorg je eigen he maar af en toe komen piepen en klein schrijfselke zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 [probeersel van mij Maar door de hond komt er altijd wel een andere hondeliefhebber en dat is dan gelijk weer een mooi gespreks begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 niet goed gelukt hoe krijgt men dat streepje er rond ??ik bedoel in quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Blackyals je op Quote drukt dan verschijnt een stukje balk met het woord "TEKST" plak hier de zin in die je wilt quoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Horizon Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Het mooie is dat ik tegenwoordig nooit meer uitga eigenlijk.Ik ben single en mijn dochter is vijf en ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om oppas te moeten zoeken voor een avond kroeg. Daarbij zijn de twee kroegen die ik vroeger leuk vond nu allebei gesloten. Maar goed, afgelopen zaterdag gingen inderdaad alle remmen los. Inderdaad, zorgen dat ik niet in di situatie kom werkt nu beter. quote: Originally posted by: safidepafiHorizon Sinds ik na 20 jaar echt ongeloofelijk te veel zuipen besloot dat ik nu echt moest minderen... .teveel blackouts je kent het wel.... Moest ik ook besluiten om nooit meer naar een kroeg te gaan voor de gezelligheid als ik mezelf serieus wou nemen. Ik ben heus nog wel weer "eens" in een kroeg geweest en dan eindigde dat altijd op :ZUIPEN Dus mijn inzicht werd elke keer weer bevestigt. Doe jezelf een plezier en neem jezelf serieus en mijd dat soort gelegenheden minstens een jaar als je het echt niet kunt laten. Maar ik heb begrepen dat je wilt minderen dus dan kun je misschien besluiten 1 keer per maand naar de kroeg te gaan. later op stap te gaan en op een eerder tijdstip weer weg te gaan. Maar zoals je al zo mooi zegt: quote: als je eenmaal hebt gedronken is je beoordelingsvermogen niet zo goed Dus goede regels voor jezelf stellen heeft vaak geen zin in het begin en de kroeg vermijden werkt heel wat effectiever.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 ik heb ff op bed gelegen en ben een beetje rustig geworden, daarna een eind gewandeld met de dogs. Lekker uitwaaien, want er was een stevige wind, maar dat gaf een goed gevoel. Ik heb de hele tijd onder het lopen gezegd, ik ga niet drinken, ik ga niet drinken enz.....Maar goed dat ik niemand tegenkwam, hihihi.Ik heb verder geen alcohol in huis, alleen een fles rosé, die heb ik laatst van de buurvrouw gekregen voor de plantjes water geven. Ik denk dat ik zo aan mijn man ga vragen of hij hem leeg gooit, zodat ik de geur niet hoef te ruiken. Die fles heeft me van de week al de hele tijd aangekeken, Niets in huis is nu ws. beter. Ik ben geen persoon die het café in zou gaan en de winkels gaan zo dicht dus....pfpfpfpfpf weer een wee.Zo ik ga even bijlezen, bedankt voor juliie lieve steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 balkje gevonden maar hoe kan ik die tekst daar nu inplakken ach ja ben pc leek he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 hoe je dat streepje krijgt weet ik niet Blacky maar de quote is inderdaad waar, sinds ik mijn hond heb heb ik een heel nieuwe kennissenkring. Ten eerste door dagelijks in het bos te komen waar we inmiddels met 4 dames bijna elke dag afspreken en de laatste 2 jaar lief en leed met elkaar delen, elkaars honden opvangen in nood enz, en verder zit ik op een forum voor eigenaars van buitenlandse honden, gaan we af en toe samen met die club wandelen en heb ik daar ook goede vrienden opgedaan....6 jaar geleden ben ik verhuisd naar deze buurt waar ik niemand kende, sinds 4 jaar heb ik een hond en ik ken nu veel mensen, vooral hondenbazen maar ook anderen.. dus een hond kan je sociale leven een flinke oppepper geven!zo, zit met mijn haar in de henna.. en moet dat nog een uur of 2 volhouden dus genoeg tijd om het forum weer bij te lezen en te reageren. We hebben vandaag weer een nieuwe coupe uitgeprobeerd, mijn kapster en ik, een soort hanekam, aan de zijkanten heel kort en dan een langere baan bovenop., de zijkanten heb ik nu bruin geverfd, (die vervelende grijze haren ook) en de "kam" wordt dus hennarood! Heerlijk! weer even een geestelijke oppepper!de hond ben ik aan het afmatten met een mergpijp en de kat zit alvast voor op straat onder de auto's te wachten tot ik over een uur of 3 weer met de hond ga lopen!en alcohol? ik moet er niet aan denken! gaat goed dus!Horizon? ben je in Haarlem de kroeg ingegaan? welke? ik ben nl ook haarlemmer zie je! niet echt een kroegganger of het moest vroeg op de avond zijn om daarna thuis door te tanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Goedenavond allen!Vanmorgen met een draadje begonnen, maar toch weer uitgelogd, omdat ik wakker werd van de wekker! en dus te weinig tijd had om te schrijven wat ik wilde. Er is weer een heleboel geschreven.Ik heb vandaag een flinke discussie gehad met die lieve collega van mij. Niet omdat hij weer lullig deed, maar ik was zeer alert op hem. Toen hij ook maar een vinger gaf ben ik er bovenop gesprongen!Heb mijn menng gegeven over een aantal dingen, waar we helaas niet helemaal uit gekomen zijn, maar de discussie is nog hangende. Ik ben in ieder geval een stukje agressie kwijt geraakt op een nette manier. Zal nog wel vaker met hem een aanvaring krijgen, want het is duidelijk mijn type niet. Ik weet echter van mezelf dat ik ook de makkelijkste niet ben. Kortom, we gaan verder en ik hoop dat het rustig blijft tot de vakantie. daarna kan ik vast weer meer hebben.Stien,Van harte!!Je bent nog lekker jong en een mooi gedicht van Luciene als kado gekregen!Charlie,Happy,welkom, ik zal nog reageren bij wie is wie of op een van de draadjes die je blijkbaar hebt geopend.Tapas,Ik zal ook eens een gesprek aangaan met mijn wijze geest. Heb nog wel wat geestelijke ondersteuning nodig!Corinne,Moeilijk om nu minder te schrijven op het forum. Maar nekpijn is ook niet alles. Wat dacht je van veel meelezen?Luciene,Mooie teksten!Safi/Delta,Gezellig samen in een bootje. hoop op rustig vaarwater!Safi, een tweede bieb abonnement, misschien een tip?Sandra,Die boosheid! Daar ben je goed mee bezig. Is ook een aandachtspuntje voor mij!Water,lekker dagen blijven tellen! Gaat het tenslotte harder! Althans dat lijkt zo!Horizon,misschien beter om bepaalde situaties in het begin wat te ontlopen. Hoewel dat gaat niet altijd!Marion,ik hoop dat het gevecht met de gremlin gelukt is. Dat hij mocht stikken in je kussen. Verder heel veel sterkte!Ferry, met jou ook alles OK?Benthe,heerlijk om zo uit te slapen!Mick,Geniet van je vakantie! Waar ben je?Rudy,ik vind mensen die geen feestbeest zijn heel aardig! De meeste feestbeesten zijn niet zichzelf, al zijn er uitzonderingen... de echte natuurtalenten....Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Marion, snel leeg die fles! ik zou het niet kunnen, een fles in huis hebben, beter om dan nog maar een stuk met de doggy's te gaan lopen toch? en hoe zat het ook alweer? nee tegen je zelf zeggen, niet 9x , niet 11 keer maar 10 keer.. of heb ik de getallen fout nu? Stuur die gremlin maar gauw het forum op dan zullen we hem martelen, vierendelen, en voor altijd vernietigen!Gem, goedzeg, praten lucht op he! dan kan je er weer even tegen met die vervelende collega!en Sandra ook, wat moedig om je boosheid een plek te geven, dan voel je je weer trots en dat verdrijft volgens mij ook de gremlins! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Door eerst de tekst met Ctrl knop (helemaal linksonder)en de letter C indrukken....te knippen en dan met Ctrl knop en letter V in te drukken en in het balkje te plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 quote: Originally posted by: tapasMarion, snel leeg die fles! ik zou het niet kunnen, een fles in huis hebben, beter om dan nog maar een stuk met de doggy's te gaan lopen toch? en hoe zat het ook alweer? nee tegen je zelf zeggen, niet 9x , niet 11 keer maar 10 keer.. of heb ik de getallen fout nu? Stuur die gremlin maar gauw het forum op dan zullen we hem martelen, vierendelen, en voor altijd vernietigen! quote: Gem, goedzeg, praten lucht op he! dan kan je er weer even tegen met die vervelende collega! en Sandra ook, wat moedig om je boosheid een plek te geven, dan voel je je weer trots en dat verdrijft volgens mij ook de gremlins! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 ik ben zoals je ziet ook de quote even aan het uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 quote: Water, lekker dagen blijven tellen! Gaat het tenslotte harder! Althans dat lijkt zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Ik ben blij dat ik van dienst was...en nu jij nog Blacky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden