Gast Admin Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Beste Forumleden,Wij hebben gisteren Charlie een mail gestuurd met het verzoek om wat van zich te laten horen. Vanmorgen hebben wij een bericht van haar ontvangen. Ze heeft de komende twee weken geen toegang tot het forum, zodat ze de tijd en ruimte heeft om aan zichzelf te werken. Charlie wil jullie het volgende laten weten:HALLO LIEVE LOTGENOTEN, SORRY VOOR ALLE CONSTERNATIE.............IK SCHAAM ME ROT, MAAR IK LEEF NOG, GELUKKIG.TACTUS HEEFT ME TERECHT VOOR 2 WEKEN GEBLOKT, DUS ALS IK WEER MAG POSTEN VOLGT ER MEER!!Met vriendelijke groet,De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Moderator,Bedankt voor dit bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HAPPY Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 fijn telezen dat alles oke is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Bedankt voor het bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Bedankt Moderator voor het bericht van Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Bedankt voor het bericht,Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2007 Moderator,Bedankt voor het bericht van Charlie. Ik ben blij dat ze er nog is en zal blij zijn als ze ons over twee weken vervoegd.Ik voel me opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2007 Hartelijk dank voor de berichtgeving. Charlie sterkte de komende dagen en we zien je wel weer over ongeveer twee weken.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2007 Beste Tactus,Een goede manier van reageren is dit. Niet cynisch!!!!! Fijn dat jullie gehoor geven aan de algemene oproep om meer informatie. Dit geeft ons allemaal een stuk rust (men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest).Net als in april 2006 toen het forum is opnieuw ingedeeld, hebben jullie nu een actieve houding laten zien. Het kan dus heel goed maar er zal bij jullie heel wat overleg hebben gespeeld. Die moeite hebben jullie dus toch genomen. Zo blijft/wordt deze plek een veilige plek voor ons allen.Thanx !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden