miez Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 heb het weekend geen biertje gedronken. jiepie het is mijn toch gelukt. wel lekker, een keertje op zaterdag morgen vroeg opstaan zonder kater, of schuldgevoel. want ik wist meestal niet eens meer wat ik uitgespookt had. op naar het volgende vrij alcohol weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 Miez,Goed zo. Dag per dag of uur per uur, daarin ligt de sleutel tot succes.En zo een heldere geest blijft toch een prettige ervaring.Schrijf dit soort dingen op ons dagdraadje, dan krijg meer en sneller respons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2007 Hallo MiezGoed gedaan...probeer dat gevoel in je geheugen te prenten ...je zal het nog nodig hebben als je weer eens trek krijgt maar NIET wil drinken.Ik heb je een PBtje gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden