Spring naar bijdragen

20-08-2007


Flodder

Aanbevolen berichten

Hopelijk zit ik nu juist...op de dagdraad, het was even zoeken maar ja als je hoofd een beetje helder is lukt dat beter...
Iedereen een fijne droge dag gewenst, seffens ga ik tot 13u werken en dan verschijn ik terug op de dagdraad want dan krijg ik het steeds moeilijk, dan vind ik veel steun bij jullie.
ondertussen ben ik reeds gestopt sinds 6 augustus, hopelijk krijg ik vndaag weer geen eetaanval want die heb ik veel sinds ik mijn glaske wijn laat staan.
doei iedereen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen,

Hoe bevalt jullie maandag ochtend? Nog plannen voor vandaag?
Ben zelf altijd blij met de maandag, hou wel van een beetje ritme, kids naar school, manlief naar werk, zelf aan het werk. Door de weeks is er genoeg afleiding en structuur, dus ik ben weer blij met vandaag.
O ja voor degene die zich afvragen of ik wel onder werktijd achter de pc mag zitten van de baas, ja dat mag, ben hier de baas.
Zal iets meer vertellen, werk vier dagen in de week van tien uur in mijn eigen kinderopvang, als de kinderen spelen of slapen kan ik tussendoor wat lezen of achter de pc die in de kinderopvang staat, ben de hele dag door bezig, maar er zijn genoeg even tussendoor momenten.
Mis het drinken door de weeks zo overdag niet, heb nog nooit gedronken onder werktijd, maar zo rond een uur of vier zit ik wel al te denken aan het eerste pilsje die ik meestal pakte terwijl ik ging koken, om vervolgens tot bedtijd (meestal diep in de nacht, heb een vreselijke hekel aan bedtijd) alleen maar alcoholische dranken te drinken.
Het weekend stond ik telkens beroerd op, maar vandaag viel dat best mee.
Wat dat de clown uithangen betreft, ben ballonartiest voor de hobby, op open dagen, koninginnendag, in speeltuinen en andere feestelijke aangelegenheden wordt ik gevraagd om als clown de kinderen te vermaken door ballonfiguren te vouwen.
Zo jullie weten voorlopig nu meer dan genoeg, ben nog aan het lezen om jullie een beetje te leren kennen.

Groetjes Calimero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hoelahoep


Gestopt op 6 augustus dus dan zit je op twee weken..even veel als Sandra
Die trek is normaal..je lichaam heeft behoefte aan de zoetigheid die normaal in je alcohol zal...ga veel fruit eten daar zit natuurlijk suiker in.
En veel water drinken...want je lichaam zegt ook dat het honger heeft terwijl het juist dorst heeft...maar wij alcoholisten zien dat verkeer...dus gingen we zuipen....lekker handig.

Even ter opluistering elke dag wordt er een draadje geopend dat is meestal vrij vroeg in de ochtend met datum en discussie titel.....we proberen om maar 1 draadje te beginnen anders wordt het te moeilijk.
het gaat wel vaker fout hoor als er meer nieuwe mensen bij komen.
Dat geeft ook niets.
maar als je weer een stukje wilt schrijven kijk/zoek dan eerst even naar de datum van die dag en schrijf daar je berichtje...dan krijg je zeker respons.
Dat draadje kan je vinden onder Ditjes &Datjes...daar openen we 1 discussie voor de hele dag.
Delta had nl al een draadje geopend en de mensen schrijven bij wie het eerste begint.
Dus zie je daar?
Jij ook Calimero?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...