Spring naar bijdragen

tot nu gelukt


catty

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik had beloofd vanaf zaterdag te stoppen en het is gelukt. reeds drie dagen een record voor nu. Wel begint vandaag de trek te komen omdat de medicijnen aflopen. De soep en het water en sap komt wel mijn neus uit maar oke nog even door gaan. Ben vreselijk moe en slaap veeel. Geen concentratie etc. Hele levendige dromen over enge dingen ..... Kom de avond door met nieuwe dingen koken, lezen gaat moeilijk. Gr Catty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Catty & Welkom op dit forum,

Misschien heb je al een tijdje mee-gelezen in ieder geval die drie dagen staan en dus proficiat :present::present::present:.

Ik ga even kijken of je je al hebt voorgesteld bij wie-is-wie, kun je dat onderwerp vinden?
We schrijven verder op "de dagdraad" dwz. de eerste die er 's morgens is start de discussie, en daar kun je steeds op reageren.

Je treft in mij een van de "ouderen" (de rollator-stoppers) omdat ik al zo lang hier rond zwerf, maar ik vind het nog steeds prettig om mijn ervaringen te delen met anderen en die van anderen te ervaren (geen goed Nederlands maar je begrijpt het wel).

Nogmaals Welkom, prachtig dat je binnen komt met drie dagen op de meetlat en zet hem op en volhouden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat je je nog niet hebt voorgesteld, nou is dat geen verplichting, maar misschien wel aardig voor jezelf om iets over jezelf te schrijven? Alleen als je dat zelf wilt natuurlijk.

Het is wel handiger om vanavond onder het kopje met de dag van vandaag verder te schrijven, daar ga ik nu ook verder lezen. En eens kijken of ik nog ergens een "handleiding voor dit forum" voor je kan opduikelen.

Ik ga zometeen aan de sterrenmixthee, vaste prik 's avonds (min de liters spa rood natuurlijk).

Succes en nogmaals zet 'm op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...