pietjeb Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Sorrij dit is belangrijk!!!!!Het bestuur van de ggz Delft is bij voornemens de detox afdeling B1 te sluiten per 1 januari.Ik weet niet of er ooit mensen van hier zijn opgenomen geweest,maar dit was voor mij een heel client vriendelijke afdeling waar ik enorm geholpen ben.Ik denk vele met mij.Deze afdeling mag niet sluiten,waar moeten wij heen?Weer naar de andere grote organisatie waar ik het niet kon vinden?Help ons zodat wij niet in de kou komen te staan.Help mij en anderen aan ideen zodat dit voorkomen kan worden!!!pietjeb/paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Pietjeb/Paul,De pers misschien?Cliënten en oud-cliënten benaderen om een actiegroep op te zetten. Moeilijk, want hoe kom je aan namen en adressen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Paulje kan proberen op de regional TV te komen bv TV Rijnmond.Ze zijn altijd geintereseerd in regionaal nieuwsdit is het email adressen Rijnmond Nieuws: nieuws@rijnmond.nlSucces in your battle in justice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Paul, wat is de reden dat ze de afdeling willen sluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Safi,Het is toch de battle for justice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 Hoi Paul,ik zou niet meer weten dan reeds is aangedragen...Kan ik wat doen laat het dan maar weten....Overigens goede actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjeb Geplaatst 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 De reden dat ze willen sluiten is dat alcohollisten niet in het plaatje passen van de ggz,en parnassie is bezig een voet tussen de deur te zetten,maar pin mij er niet op vast.Dit zijn de dingen die ik hoor,maar of dat de ware reden is???Zal wel om geld gaan denk ik zoPaul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 quote: Originally posted by: pietjebDe reden dat ze willen sluiten is dat alcohollisten niet in het plaatje passen van de ggz,en parnassie is bezig een voet tussen de deur te zetten,maar pin mij er niet op vast.Dit zijn de dingen die ik hoor,maar of dat de ware reden is??? Zal wel om geld gaan denk ik zo Paul Dit soort dingen hebben inderdaad vaak met bezuinigingen te maken.Ken je mensen die daar zijn geweest (samen met jou destijds?), en ook tevreden waren?Jullie zouden dan allemaal een brief kunnen schrijven.Handtekeningenactie misschien ook een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjeb Geplaatst 27 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2007 En ja is de strijd om rechtvaardigheid,ik heb daar veel geleert en ben net van parnassie over gestapt naar de ggz,De hulp ie ze daar bieden is veel persoonlijker en op maat,ben via hun ook in een vrijwilligers baantje gerold.Als dat er allemal niet geweest was vrees ik met vreze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden