Spring naar bijdragen

maandag 27 aug 2007

pietjeb

Aanbevolen berichten

Sorrij dit is belangrijk!!!!!
Het bestuur van de ggz Delft is bij voornemens de detox afdeling B1 te sluiten per 1 januari.Ik weet niet of er ooit mensen van hier zijn opgenomen geweest,maar dit was voor mij een heel client vriendelijke afdeling waar ik enorm geholpen ben.Ik denk vele met mij.Deze afdeling mag niet sluiten,waar moeten wij heen?Weer naar de andere grote organisatie waar ik het niet kon vinden?
Help ons zodat wij niet in de kou komen te staan.
Help mij en anderen aan ideen zodat dit voorkomen kan worden!!!
pietjeb/paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat ze willen sluiten is dat alcohollisten niet in het plaatje passen van de ggz,en parnassie is bezig een voet tussen de deur te zetten,maar pin mij er niet op vast.Dit zijn de dingen die ik hoor,maar of dat de ware reden is???
Zal wel om geld gaan denk ik zo
Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pietjeb

De reden dat ze willen sluiten is dat alcohollisten niet in het plaatje passen van de ggz,en parnassie is bezig een voet tussen de deur te zetten,maar pin mij er niet op vast.Dit zijn de dingen die ik hoor,maar of dat de ware reden is???

Zal wel om geld gaan denk ik zo

Paul

Dit soort dingen hebben inderdaad vaak met bezuinigingen te maken.

Ken je mensen die daar zijn geweest (samen met jou destijds?), en ook tevreden waren?
Jullie zouden dan allemaal een brief kunnen schrijven.

Handtekeningenactie misschien ook een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja is de strijd om rechtvaardigheid,ik heb daar veel geleert en ben net van parnassie over gestapt naar de ggz,De hulp ie ze daar bieden is veel persoonlijker en op maat,ben via hun ook in een vrijwilligers baantje gerold.Als dat er allemal niet geweest was vrees ik met vreze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...