charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 en ik wilde dat zo houden ook!!!! SUPERGRAN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Goedzo supergran, keep on moving:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Charlie,heb je ook zo'n mooie gekleurde cape?whrooooooooooooaaaaaaaaaaammmmmmmm here comes Supergranny!Marion,jij klinkt ook weer goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 ik heb dat liedje in mn hoofd zitten Gem, van dat tekenfilmpje, geweldig, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Gem. nee vandaag geen futloos doedelzakje meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 getsiebah, heb ik geen gremlin, zit er een kikker binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Kus hem, misschien verandert hij in een...... PRINS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 oei, als dat zou kunnen..................helaas:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Of is dat geen sprookje? Bij wie veranderde de kikker in een prins. Ik weet het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Hoe toepasselijk, het sprookje heet de kikkerprins (google) Dat had ik ook wel kunnen bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 bergen kikkers hier in onze vijver hoor Charlie, voor als je nog een poging wilt wagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Toch geen brulkikkers hé, want zo'n schreeuwlelijk als prins heb je ook niet veel aan Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Marion,volgens mij heeft ie nog een andere naam, dat sprookje dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen Gem! Ik ben het trouwens helemaal met Charlie eens Pana, Benthe bedoelde het helemaal niet zo en als je haar post nog eens leest zul je het zelf ook zien. Ik begreep ook niet wat je bedoelde, totdat Charlie verwees naar je zin met hoofdletters.Soms is voor iemand iets zo duidelijk, dat je verbaasd bent dat een ander het niet begrijpt. Zou dat ook voor jou kunnen gelden Pana? Voor Charlie heb ik een zonnebril nodig, ze spat van het beeld inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Nee, aan 1 brulkikker heb ik genoeg..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Brulkikkers,dan had ik nu slaande ruzie met mijn buren gehad en hadden wij de wallen tot op onze kin hangen...Nee, echte beschaafde aardige bruine kikkers. Soms ook nog een groene.Voor de liefhebbers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Jaja, maak jullie borst maar nat, Charlie is back in town!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 OKB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Gem, ik had even bij google gekeken en kwam ik op dit sprookje, maar wie weet misschien zijn er wel meer kikkers gekust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 die hadden mijn buren in het vorige huis, Gem, brulkikkers.................. Gauw mn kat gedresseerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Het was de laatste tijdf ook wel druk in de tuin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Q,OOk voor jou een nodig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Dat is een goed idee Gem, maar waar haal ik die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Jij wordt tenminste door een echte prins gekust, Marion, moet je wel eerst een appel eten, een jonagoldje, he, Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2007 Q,B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)Kies maar, welke is het leukste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden