blacky Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 goeden morgen adb'ers, mijn eerste gedacht gaat naar soothie mag hij vandaag de kracht vinden om dat eerste glas te laten staan samen met ons .tolie juist wat je schrijft hoeveel keren heb ik ook niet naar dat glas willen grijpen gewoon uit onmacht en frustratie , vandaag weet ik dat er voor heel veel moet gebeuren voor ik dat eerste glas neem al zal ik nooit nooit zeggen/schrijven .ik lag gisteren op tijd in mijn bed en mijn atomatische wekkertje liep deze morgen af om 06:15 lekker tijd voor mijn eigen .gisteren naar doc gebeld echo van onderstel is ok , maar zij gelooft in mij wat mijn klachten zijn ivm duizeligheid ook al begint zij te denken dat het de stress van de voorbije maanden is nu wel nog een onderzoek bij kno arts , nu ja heb ik een volledige check-up gehad ik wens jullie allemaal een fijne adb dag toe
Trees Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 Hoi Blacky,jij hebt wel een powerslaapje gedaan van een dikke week!Je kan de wereld wel aan nu, hè? Zo klink je in ieder geval wel!Vooruit, ik drink ook niet met je mee deze dag, en misschien 24 oktober óók niet!Liefs, Tolie:heart:
sneeuwwitje Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 Blacky, ik ben blij dat je onderstel in orde is, nu de rest van de uitslagen nog.Delta, fijn dat je vrouw nu van haar klachten af is.
sneeuwwitje Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 Nu heb ik vannacht zo goed geslapen en toch ben ik nog hartstikke moe, kan wel weer zo slapen.
stien Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 Blacky, fijn dat de grootste stress nu kan afzakken. Maar blijf je nu niet toch nog metvraagtekens zitten? Vanwaar de duizeligheid vandaan komt? Nu ja, misschien de KNO onderzoek ook maar eerst afwachten.Marion, gewoon nog even een middagdutje?
stien Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst 18 oktober 2007 Nu, Marion schrijven we op twee draadjes, maakt het wat verwarrend niet?Ik houd het andere draadje maar weer aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden