Spring naar bijdragen

donderdag 8 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pippi wat dit betreft , kan ik jou geen raad geven tenzij naar een vrouwenarts te gaan sucses.
tapas gelukt , weer een donderdg bij :-))
lieverdjes allemaal , ik ga slapen , heb mij nog laten verleiden om naar "westenwind " te kijken , ik vindt dat een mooie spannende serie , met die mooie haven van ???
wens jullie allemaal zoete dromen toe .
en de aanhouder wint , is het vandaag niet misschien morgen
sloppel :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, wat fijn dat je dochter weet wat ze wil worden. Verloskundige lijkt me een mooi beroep
Slaap lekker.

Blacky, jij ook welterusten.

Ik zit al in mijn pyama, dikke sokken aan voor mijn koude voeten, maar ik zit nog op een antwoord van Pippi te wachten, want als je hulp nodig heb, dan blijf ik nog even bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon:

HIEP HIEP HIEP HOERA :musicnote::present::moon: Voor Corinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry
ik zou het wel zo volwassen vinden dat als ik je voor het hoofd stoot met mijn ziek zijn en mijn manier van leven dat je dan niet zo laf bent om dat in rot woorden in een PBtje te zeggen.
Schrijf dan gewoon op het forum dat je me een profiteur vind.

Want ik ben echt niet van plan om jouw nu ook nog eens in een PB tje van alles toe te wensen.

Ik vind trouwens dit hele PB gedoe als het gebruikt wordt om mensen erge dingen toe te wensen niet prettig en ik ga dus ook vragen of je geband kan worden want dit vind ik geen ondersteunende PB , waar volgens mij PB voor gebruikt horen te worden.
Zeggen dat de politiek harder moet optreden tegen mensen zo als ik, ik weet niet of je het weet maar ik betaal ook belasting.

Wie ben jij om te zeggen dat ik een profiteur ben. Je kent mijn hele verhaal niet eens.

En wat voor iemand is dat die iemand hier op een Forum voor alcoholisten gaat aanvallen omdat ze haar steentje niet bijdraagt in de maatschappij.

Nee ik vind dit echt een misselijk gedrag en zal het ook niet tolerenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry had dit ook op de dagdraad gemeld dus het is niet helemaal een verrassing, en daar is ook op gereageerd.

Ieder zijn eigen mening en je weet dat dit gevoelig ligt bij sommige mensen, terecht of onterecht.
waar denk je dat Rita Verdonk en Geert Wilders hun stemmers vandaan halen, mede door dit soort uitspraken helaas. Maar ieder heeft zijn eigen mening en dat mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vergeet niet dat er bij de laatste herbeoordeling heel veel mensen die ziek waren/zijn (deels) goedgekeurd zijn en dus nu weer aan de slag moeten, of het nou lukt of niet. Ik weet van mezelf dat ik in mijn handen mag klappen dat ik uiteindelijk na een lange procedure weer afgekeurd ben maar ik voel me ook schuldig daarover omdat ik weet dat veel mensen in mijn situatie die wel deels goedgekeurd zijn heel veel problemen hebben nu, sollicitatieplicht, lager inkomen, weer moeten werken om rond te komen terwijl het ze compleet uitput. Het is gewoon een gevoelig onderwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelukkig dat ik dan nog even opgebleven ben, maar ik ga je zo wel alleen laten want ik val zowat van mijn stoel van vermoeidheid, maar wat wil je als je in 1 dag probeert al het achterstallig onderhoud in huis in te halen en met 3 klussen tegelijk bezig bent... snurk... oogjes toe!

trusten en niet teveel gaan piekeren he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...