trui Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 hoop dat het nu goed is bedankt dat je me er op wees vergeet wel snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 hee ik snap er egt niks van wat ik fout doe probeer het goet te doen sorry allemaal maar bedoel er niks mee snap het gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 zal alles nog eens goed na lezen ben er al een paar door genomen maar doe toch iets fout sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Trui, Je kan mee discussieren op de ditjes en datjes met de daum van vandaag. NIET op nieuwe discussie klikken.Neem de datum van vandaag en klik daarop. Dan zie je de berichten die vandaag geschreven zijn.Dan volgen wat Corinne al eerder schreef.Lukt dit niet dan moet je maar even contact opnemen met de moderator. We zijn hier allen anoniem, dus niemand heeft elkaars gegevens. Alleen de moderator heeft jouw emailadres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 sal ik doen nog maals weet niet hoe mijn mail te zien is is egt niet mijn bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 quote: Originally posted by: delta2Ophouden Trui, houd je aan de spelregels, anders verwittigen wij de Moderator! Dit komt wel erg onvriendelijk over, dat kan toch de bedoeling niet zijn voor mensen die hier nieuw zijn? Ik weet nu al weer, waarom ik hier bijna nooit meer kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Lees nu liever je pb in plaats van me te quoten. Ik weet nog heel goed wat ik zelf geschreven heb en dit lijkt me geen zin hebben, alsjeblieft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden