Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Succes, Jos en Maria en Lucas, Ik ben ondertussen al 24 dagen ADB dus jullie kunnen het ook. Ik ga vandaat na 24 dagen weer stappen dus ga ik mezelf testen of ik het ook kan zonder alcohol. Heb beloofd om Bob te zijn, dus dat is ook een reden om niet te drinken. Ben benieuwd.

Sussen en sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, Sabine is net bijna gecrashed in de supermarkt...
Aangezien ik nu een bende dingen voel die ik niet wil voelen, heb ik hemeltergend veel zin om me bewusteloos te drinken. In de supermarkt heb ik in belachelijk veel kringetjes gelopen in de bier en wijnsector. Uiteindelijk een flesje alcoholvrije cider in het karretje gelegd met tranen in mijn ogen van pure wanhoop....checkt mijn vriend de fles om te kijken of er alcohol in zat....Ik kon hem wel doodschoppen....
Straks nog naar een verjaardag. Ik kan zeggen dat het een ware uitdaging wordt, erger dan ik in de 4 en een halve week hiervoor heb meegemaakt.
Dus hop, iedereen meedoen
@lucas en marie, of lucas of marie: Goed zo!! Lekker eten is veel beter dan zuipen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, misschien Mieke. Aan de andere kant wil ik eruit, mijn gedachten verzetten, mijn vriendin zien, en haar ogen zien wanneer ik haar de cadeaus geef (daar wordt ik nu altijd zo blij van: de JUISTE cadeaus vinden voor de juiste persoon). Mja, daar zie ik al naar uit. Bovendien ben ik anders alleen thuis aan het somberen met een enorme hoeveelheid sterke drank op zolder (van mijn vriend).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jos ik ken ook gebruikers die normaal eten en dat is ook veel beter maar als het niet gaat houd het op mijn vrouw moest op haar 29 naar het erasmus ziekenhuis omdat haar lever er bijna mee ophield dus ik ben het met je eens beter om te eten gaat slijtage minder snel lucas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...