Spring naar bijdragen

Zondag 30 december! Het is bijna 2008!


Leeuw

Aanbevolen berichten

Trees, ik vind je maar een dappertje!
En je zult zien die vijf maanden gaan best snel, eerst langzaam, dan steeds sneller voorbij.

En blijf hier maar lekker hangen, ik leid je wel af met was & strijk besognes :D.

De "meeting" was onwijs gezellig. Het is nogal een gereis altijd we hebben elkaar duidelijk niet op woonplaats uitgekozen. Het is wel grappig na bijna 2 jaar een cluppie te zijn gaat het gesprek over van alles en nog wat en amper over JWW. Daarom waren mijn kinderen ook mee, die kennen de meesten ook inmiddels.

Zoon deed nog een paar acts na van Najib Amhali, iedereen in een deuk. Dochter is een scherp observator, leuk om haar mening dan te horen. We zijn met 7 man, waarvan één tijdelijk in het buitenland, die was er niet bij, en één is een beetje los-vast dat is zo afgesproken, ieder zijn vrijheid.

Maar nu ben ik helemaal wakker van het rijden en alle koffie dus heb ik op onze eigen msn group nog gauw alle foto's zitten posten van vanavond. In het buitenland (verweggistan) zijn die alweer gezien door tijdsverschil en commentaar is alweer binnen. Wat ben je dan toch close met elkaar door dat internet.

Wij maken ook elke dag een dagdraad met tussen de 3-4 of zelfs 14-16 postings, maar soms ook van een paar woorden kan genoeg zijn.

Ik ben met het grote forum ook heel blij, maar mijn eigen cluppie is minder anoniem en dat is ook heel fijn.

Ik ga maar wat lezen denk ik.

Anjo, in antwoord op wensen voor 2008 wens ik jou vooral RUST voor 2008 toe.

Welterusten allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Water,
Groot gelijk! Mijn zoon heeft een nieuwe computer met Vista en van die uitgeklede spullen van office 2007 erbij. Wat zit hij tegenwoordig veel op mijn pc! Ik hoop dat mijn compu nog lang meegaat.

@Trees,
Bedoel je dat hij zijn mobieltje vergeten is!?

@Houtje,
Van was en strijkbesognes gesproken. Ik kon wel vloeken zonet. Mijn wasdroger heeft zijn werk niet goed gedaan dus moet die was extra droogdraaien en ik heb er nog een wachten. Dat wordt dus nachtwerk, want een natte was wordt wel erg bont als die tot dinsavond moet wachten.
Fijn dat je zo genoten hebt met het cluppie!

@Leeuw,
Goeie reis naar huis!

@Dani,
Je hoeft je compu niet overboord te gooien. Het is alleen zo jammer dat Vista niet erg compatible is met je bestaande en goed functionerende randapparatuur en heel veel van je programmatuur en natuurlijk met eigen gewoontes.

@Gem,
Maar nu is je man toch lekker thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker voor straks iedereen!
En ja, Corinne, hij heeft zijn telefoon laten liggen! Maar ik zei het al: mag hij lekker zelf oplossen!
En ik heb het zo druk gehad met vertellen op het forum, en het vanmorgen naar Schiphol brengen, dat ik niet aan jww heb gedacht! Wat gaat de tijd hier toch snel! Ik moet mezelf af en toe in mijn nekvel pakken om me naar bed te sturen, anders blijf ik hiet chatten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Trees,
Het zou me niet verbazen als hij zo gauw hij dat ontdekt heeft en het mogelijk is een mobieltje aanschaft.
En voor nu: welterusten.

@KarelK,
Kun je die top 2000 dat downloaden? Zo ja, waar en hoe?
Doe maar in een pb, want ik denk dat de moderators dat niet goed vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar ben ik de laatste.
Allemaal welterusten dan maar!

En omdat ik betwijfel of ik morgen wel kan langskomen:


Een hele fijne oudejaarsdag, een heel prettige overgang van 2007 naar 2008 en een hele fijne 1ste dag van het jaar 2008.

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P

Moge 2008 ons veel geluk en voorspoed brengen en een leven zonder afhankelijkheid van drank!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...